شرکت خانه هوشمند + قیمت اجرا و تجهیزات – FRitZ

اینگونه علاوه بر آسایش و راحتی بیشتر با صرفه جویی در هزینه و زمان میتوانید از آموزش های لازم در خصوص هوشمندسازی بهره مند شوید. این سازه ها به عنوان کانکس بانکی بزرگ تلقی شده که در اکثر آنها هم دستگاه ها و هم مشتریان به داخل فضای کانکس ورود کرده تا به مانیتور ها و خدمات آنها دسترسی داشته باشند و همین دلیل بزرگ بودن و افزایش سایز این نوع سازه می باشد. او در حالی که در یک محیط امن نشسته است با چند کلیک به دستگاهها دستور میدهد که چگونه یک آجر را روی دیگری قرار دهند. اجرای هوشمندسازی در ابعاد کلی و جزئی ساختمان مستلزم برخورداری از دانش و تکنولوژی عمده و مرتبط می باشد. اجزای جزئی و کم اهمیت ساختمان را نیز میتوان با هوشمندسازی ارتقا داد. خرید کانکس کلبه ای از آنجایی که این سازه بصورت یک تکه ساخته شده در هنگام خرید و انتقال آن نیز به همین صورت بایستی یکجا با جرثقیل بارگیری و به وسیله یک کامیون کفی دار به محل مورد نظر منتقل نمود.

این هزینه ها شامل آماده نموده زیرساخت هایی نظیر کابل کشی بین اجزا، خرید هاب مرکزی، خرید و ساخت اتاق سرور، تجهیزات الصاقی مثل رله های متعدد و کنترل کر ها بودید. چراغها به یک هاب متصل میشوند و سپس به سوکتها وصل میشوند، با ویژگیها و ادغامهای متنوعی که شامل کنترل صوتی، روشنکردن/تدریج سفارشی و کنترل همزمان اتاق میشود.قیمت یک کیت روشنایی Phillips Hue حدود 180 دلار است، در حالی که یک کیت روشنایی هوشمند Amazon Alexa 50 دلار قیمت دارد. سیستم روشنایی در ساختمان ها می تواند به صورت مجزا برای هر ناحیه مانیتور و کنترل شود. اگر به دنبال هوشمند سازی خانه در تهران هستید بهتر است این 5 مرحله را طی کنید . باید در نظر گرفته شود که حتی اگر هزینه نصب اولیه سیستم هوشمند سازی ساختمان بطور قابل توجهی زیاد باشد ، هوشمند سازی ساختمان خود هزینه را به عنوان صرفه جویی در انرژی در چهار تا پنج سال آینده باز می گرداند. آینده جهان مکانی است که خانهها و ساختمان سازی هوشمند به دست رباتها و با کمک اینترنت اشیا انجام میشود. لامپهای هوشمند Philips Hue برای سالهای طولانی بهترین انتخاب کاربران بوده است و این انتخاب دلیل خوبی هم دارد.

بهترین تنظیم کننده روشنایی برای ساختمان هوشمند کدام است؟ نکته بعدی در ارتباط با داخل کانکس اداری میزان نور گیری مورد نیاز و یا روشنایی به وسیله چراغ ها می باشد که باید تامین کننده روشنایی مورد نیاز جهت انجام امور و مکاتبات اداری باشد. این امکان وجود دارد که خانه هوشمند در نبود شما با روشن و خاموش کردن چراغ ها، باز و بسته کردن پرده ها و روشن کردن تلویزیون بودن شما را شبیه سازی کند تا توجه دزدها را جلب نکند . تیم مهندسی اکسیژن همچنین با بهره گیری از کارشناسان مجرب ، آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی ، فروش ، نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند در تمامی زمینه ها می باشد. دوره ی مجازی هوشمندسازی فرصتی است تا شما بتوانید در خانه ی خود میزبان استاد باشید. اینگونه بنظر میرسد که یکی از مهمترین فایده های هوشمندسازی ساختمان ، مصرف بهینه انرژی است.

ولی این ها بخش کوچکی از توانایی های هوشمندسازی برای ساختمان ها است. اگر بخواهیم مصرف انرژی را کنترل کنیم اینکار فقط با هوشمندسازی مصرف انرژی امکان پذیر است. صفحه هوشمندسازی گلخانهبه شما کمک میکند با اتوماسیون سازی گلخانه به فروش بالاتر و کاهش هزینه های هوشمند سازی خانه با plc جانبی برسید. امروز به لطف تکنولوژی و طراحی و تولید لوازم خانگی هوشمند، این امکان وجود دارد. میز هوشمند با امکان تنظیم خودکار ارتفاع و هماهنگی با وسایل هوشمند خانه تعداد زیادی میز وجود دارد که وعده داده شده هنگام نشستن پشت آنها و خیره شدن به رایانه وضعیت ما را بهبود بخشیده و به کاهش درد ﮔردن که بسیاری مردم از آن رنج می برند کمک میکند. از لحاظ زیبایی، جلوه شیک و مدرنی دارد و بسیار کاربردی است. برای کسانی که در خانه کار میکنند یا در خانه یاد میگیرند، استفاده از یک سیستم مقیاسپذیر مانند UniFi برای ارائه اینترنت با سرعت بالاتر در سراسر خانه، کار در اتاقهای مختلف را بدون کاهش اتصال ممکن میسازد. در هوشمند سازی ساختمان حتی آبیاری باغچه ها و فضای سبز نیز به عهده سیستم است.این سیستم می تواند برای نگهداری از انواع گیاهان برنامه ریزی شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هوشمند سازی وسایل خانه دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.