مقایسه سیم کارت همراه اول با سایر اپراتورها

همراه اول اولین  اپراتور موجود در کشور است که در مقایسه با رقیبان خود ( ایرانسل ، رایتل ) از رتبه بالاتری برخوردار است. این اعتبار نتیجه خدمت رسانی و اپراتورینگ حرفه ای وهمچنین  بدست آوردن رضایت مشتری و کاربران می باشد.

بسیاری از کاربران برای کسب و کار های خود از سیم کارت های دائمی همراه اول استفاده می کنند سیم کارت های دائمی علاوه بر استفاده های عمومی  استفاده کاربردی هم دارند این سیم کارت ها نسبت به نوع اعتباری خود که در دسترس همه قرار دارند از لحاظ آنتن دهی،  محدودیت نداشتن در  مکالمه بهتر عمل می کنند و همچنین تعرفه های سرویس های این سیمکارت ها پایین تر از نوع اعتباری آن هاست.

اپراتور همراه اول با آمار فعال بودن بیشتر از  21 میلیون سیمکارت دائمی از 22 میلیون سیم کارت دائمی واگذار شده به مشترکین ، رکورد دار میزان فعالسازی خطوط در مقایسه با سایر اپراتور ها می باشد.

خدمات ویژه و انواع سیمکارت هایی که همراه اول در اختیار مشترکین خود قرار داده است شامل :

اینترنت نسل های 3 4 5

اپلیکیشن همراه من و خدمات انلاین

سیمکارت فیروزه ای

.سیمکارت کودک

سیمکارت زمردی

سیمکارت دانشجو

وای فای اول

پرداخت همراه

تعویض سیم کارت قدیمی با یوسیم(4G) با استفاده از سرویس همراه یار(سرویس خدمات در محل همراه اول)

mms   (فرا پیام )

سرویس رومینگ بین الملل که با 270 اپراتور فعال با 112 کشور در جهان ارتباط دارد.

و دیگرخدماتی از قبیل اتصال به دیتا ، پیام کوتاه ، مکالمه گروهی ،انتقال و انتظار مکالمه و… را به مشترکان خود ارائه می دهد.

به عنوان مثال سرویس های اینترنت همراه اول که از سایت خود همراه اول هم قابل تهیه هستند شامل بسته های:

صبحانت، نامحدود شبانه، کوتاه مدت، یک ماهه، ویژه مشترکین جدید و بلند مدت میباشد که حجم آن ها  تا 15 گیگ  و یا نامحدود است و در بازه قیمتی 1600 تا 160000 تومان ارائه شده است .

 مزایای سیمکارت دائمی که  شمارا تشویق به خریدن آن میکند

سیمکارت 0912 در بین دیگر سیم کارت های موجود در بازار از اعتبار اجتماعی بالاتری برخوردار است و در واقع خریدن آنها نوعی سرمایه گذاری بشمار می آید.

هزینه ها و تعرفه های خدماتی و سرویس های سیم کارت های دائمی( پیامک ، تماس و اینترنت ) ارزان تر از سیم کارت های اعتباری است.

استفاده از خدمات تلفن همراه در سیم کارت های دائمی نامحدود می باشد و مشترکین می توانند هزینه های مربوطه را به صورت قبض به روش ماهیانه پرداخت کنند و کاربر هنگام استفاده از این سیمکارت با اتمام شارژ و موجودی مواجه نمی شود و به این ترتیب کاربر می تواند از این سیمکارت مانند تلفن ثابت استفاده کند.

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند از فواید خط دائمی استفاده کنند سیمکارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل می کنند. اما همانطور که میدانید سیم کارت دائمی را نمیتوان به اعتباری تبدیل کرد.

کد سیم کارت های دائمی همراه اول

پیش شماره 912 متعلق به سیم کارت های اپراتور همراه اول تهران می‌باشد که این اپراتور اولین و قدیمی ترین اپراتور کشور است. اولین سیمکارت های ارائه شده از طرف اپراتور همراه اول سیمکارت های دائمی بودند که در 19 مرداد سال 1373  به متقاضیان تلفن همراه واگذار شد. فروش سیمکارت های همراه اول با هدف راه اندازی سیستم موبایل کشور در همین سال آغاز شد.

اولین سیمکارت های ارائه شده از طرف اپراتور همراه اول ،4 سیم کارت 912 ، به نهاد ریاست جمهوری بود.

اولین شماره واگذار شده در تهران شماره 09112110000 بوده است. اما در عصر حاضر به علت تغییر پیش شماره این سیم کارت به 09121110000 تغییر کرده است.

 تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده

یکی از روش های تشخیص صفر بودن سیم کارت، تماس با آن شماره است و اگر با پیغام به مضمون “این شماره در شبکه موجود نمی باشد” مواجه شوید ، یعنی خط مورد نظر شما صفر است و در غیر این صورت سیم کارت کارکرده میباشد.

البته این روش خیلی هم قابل اعتماد نیست. زیرا شرکت همراه اول، سیم کارت هایی که متعلق به افراد بوده و به دلایلی (بدهی و پرداخت نکردن آن و…) از آنها گرفته شده را در شرایطی مجددا به صورت صفر ب فروش میرساند. روش بهتر مراجعه به نمایندگی آن اپراتور و یا تماس با پشتیبانی آن سایت میباشد.

از فواید جم سیم کارت سهولت در خرید و فروش سیمکارت دائمی برای متقاضیان میباشد فقط با مشاهده ویترین سیمکارت و چند کلیک  میتوانید صاحب سیمکارت مورد نظرتان شوید.

در قیمت گذاری سیم کارت 0912 سه عامل مهم تاثیر دارند:

اولین عامل کد سیم کارت 0912 : ‌

در مرحله ی اول  قیمت گذاری سیم کارت 0912 ، کد سیم کارت است، برای مثال قیمت سیم کات کد 1گرانترین و سیم کارت 0912 کد 0 ارزانترین است .

درجه دوم و موثر در قیمت سیم کارت 0912 ، صفر یا کارکرده بودن آن است حتما این موضوع را در نظر بگیرید که صفر بودن سیم کارت می تواند تا ۱۰۰٪ در قیمت سیم کارت موثر باشد.

فاکتور سوم رند یا معمولی بودن شماره سیم کارت 0912 :

قیمت سیم کارت 0912  ، رند یا معمولی بودن شماره سیم کارت است و بدیهی است که سیم کارت های 0912 رند قیمت بسیار بالاتری از سیم کارت های شماره معمولی دارند .

نقش کد سیم کارت بر قیمت سیم کارت 0912 چیست ؟

سیم کارت‌تان را برای چه کاری می‌خواهید؟ اگر نگاهی به سیم کارت 0912 همراه اول بیاندازید؛ متوجه می‌شوید که اختلاف زیادی بین قیمت کدهای مختلف آن وجود دارد. اما چرا اینطور است؟

کد سیم کارت 0912 همان اولین عددی است که دقیقا بعد از پیش شماره 0912 تکرار می‌شود. مثلا در شماره ****09121 کد سیم کارت یک است. بنابراین کد سیم کارت یکی از اعداد صفر تا 9 می‌باشد ولی قیمت سیم کارت 0912 روی هر کدام از این کدها فرق می‌کند. بعضی از کدها لوکس هستند مثل ۰۹۱۲ کد ۱ و کد ۲ و بعضی‌ها عادی مانند کد ۰ و کد ۹ ، در ادامه مزایای برخی از کدهای گران قیمت و ارزان قیمت سیم کارت 0912 را توضیح خواهیم داد :

اگر به دنبال شماره‌ای هستید که از آن برای کسب وکار و برندینگ استفاده کنید؛ ۰۹۱۲ کد یک از بهترین گزینه‌ها است. کد ۱ از اعتبار اجتماعی بالایی برخوردار است و همینطور افراد خاص و شرکت‌های بزرگ این کد را بکار می‌برند، بنابراین حتی نوع کارکرده آن با قیمت نسبتا بالایی عرضه می شود

قیمت سیم کارت 0912 با کد 0 و کد 9 به اندازه کد یک بالا نیست. همینطور در این کد ها میتوانید شماره‌های خاص و رند را راحت‌تر پیدا کنید. از مزایای این کد ها  میتوان به ، تنوع شماره و قیمت مناسب آن برای اشخاص حقیقی و استارتاپ‌ها اشاره کرد.