دانلود پایان نامه های خارجی

در این مقاله همه سایت های رایگان برای دانلود پایان نامه ارائه شده است. حدود 30 تا 40 درصد پایان نامه های منتشر شده در دانشگاه های معتبر جهان را می توان به صورت رایگان بارگیری کرد. حدود 10 درصد پایان نامه ها به درخواست نویسنده ، دانشگاه دانلود پایان نامه های خارجی و غیره تا چند سال نمی توانند به صورت عمومی منتشر شوند. مشاهده می شود که برخی از پایان نامه ها تا سن 50 سالگی قابل چاپ نیستند و فقط اساتید دانشگاه مربوطه به آنها دسترسی دارند. پایان نامه های دیگر را می توان از یک سایت معتبر مانند ProQuest بارگیری کرد. قیمت اشتراک این سایت بسیار بالا است و تعداد کمی از دانشگاه های ایران به پایان نامه های ProQuest دسترسی دارند که سایت دانلود پایان نامه اکثر آنها موقت و آزمایشی هستند. اما به راحتی می توانید پایان نامه های ProQuest را از طریق Ilrenica بارگیری کنید. یافتن یک پایان نامه خوب احتمالاً حجم کار شما را 60 تا 70 درصد کاهش می دهد. اگر بخواهیم به مزیت بارگیری پایان نامه نسبت به بارگیری کتاب و بارگیری مقاله برای پایان نامه دانشگاهی اشاره کنیم ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- آنچه در پایان نامه تحت عنوان تحقیق داوری شده انجام می شود بسیار مفصل تر و با توضیحات بیشتر است.
2- منابع پایان نامه ها (که مقالات اغلب از آنها منتشر می شود) بسیار جدیدتر دانلود پایان نامه خارجی از کتاب ها هستند.
3- نتایج تحقیق پایان نامه بسیار مفصل تر از مقاله است.
در اینجا قصد داریم کلیه سایتهای معتبر را برای بارگیری رایگان پایان نامه در اختیار شما قرار دهیم.

سایتهای رایگان برای دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه رایگان از Proquest
سایت ProQuest به محققان اجازه می دهد برخی از پایان نامه های خود را به صورت رایگان سایت دانلود پایان نامه بارگیری کنند. برای جستجوی دسترسی آزاد Pro Access از pqdtopen.proquest.com دیدن کنید. لازم به ذکر است که تمام پایان نامه های ProCuest به صورت کامل از طریق ILRENICA قابل بارگیری است. برای یادگیری نحوه جستجو و بارگیری پایان نامه از این سایت ، راهنمای بارگیری پایان نامه ProQuest را مشاهده کنید.

دانلود پایان نامه رایگان در کشورهای اروپایی
برای بارگیری رایگان پایان نامه کشورهای اروپایی ، می توانید به dart-europe.eu مراجعه کنید. تا کنون امکان دانلود پایان نامه رایگان از 680 موسسه و دانشگاه در این پایگاه داده وجود دارد. از این سایت می توانید حدود 650،000 عنوان پایان نامه را به صورت رایگان بارگیری دانلود پایان نامه های خارجی کنید.

بارگیری رایگان افرادی که دسترسی آزاد دارند (oatd)
برای جستجو و بارگیری موارد رایگان در oatd.org بسیار مناسب است. این سایت دانلود پایان نامه بیش از 4 میلیون پایان نامه در سراسر جهان فهرست بندی کرده است. در این پایگاه داده می توانید پایان نامه خود را بر اساس عنوان ، چکیده ، نویسنده و موضوع پایان نامه جستجو کنید.

بارگیری رایگان این (اخلاق)
امکان دانلود پایان نامه های انگلیسی رایگان از ethos.bl.uk وجود دارد. این سایت تقریباً 500000 پایان نامه از دانشگاه های انگلستان ، ایرلند و اسکاتلند را فهرست بندی کرده است. متأسفانه امکان بارگیری حدود 40 تا 50 درصد پایان نامه های این سایت به صورت رایگان وجود دارد. برای بارگیری پایان نامه های باقی مانده ، باید حدود 50 50 هزینه اسکن و ارسال را پرداخت کنید. زمان آماده سازی هر پایان نامه بین 2 تا 3 هفته است.

دانلود پایان نامه های استرالیایی
پایان نامه های استرالیا را می توان به صورت رایگان از کتابخانه ملی استرالیا در trove.nla.gov.au بارگیری و مرکز اخبار کرد. حدود 580 میلیون سند الکترونیکی در این پایگاه داده فهرست بندی شده است. برخی از آنها را می توان بارگیری کرد.

دانلود پایان نامه از چین و تایوان
برای جستجو و بارگیری پایان نامه ها در چین ، می توانید به oversea.cnki.net مراجعه کنید. اکثر مقالات و پایان نامه های موجود در چین را می توان در این پایگاه داده جستجو و بارگیری کرد. اگر نتوانستید سند را از این سایت بارگیری کنید ، می توانید پیوند سند مورد نظر را در سایت ثبت کنید تا سند مورد نظر برای شما ارسال شود.

در نهایت ، اگر پایان نامه خود را در هیچ یک از پایگاه های داده بالا پیدا نکردید ، پایان نامه خود را در ایلرنیکا جستجو کرده و بارگیری کنید.

یکی از مهمترین چالش ها برای دانشجویان انتخاب موضوع و ایده مناسب برای پایان نامه است. این بخش دانلود پایان نامه خارجی 19 منبع اطلاعات مرتبط و پذیرفته شده لاتین را معرفی می کند که شامل اطلاعات بسیار خوبی در زمینه پیشنهادات و پایان نامه ها می شود.

http://wwwlib.umi.com/dissertations
پایگاه داده شامل اطلاعات کتابشناسی و چکیده بیش از دو میلیون پایان نامه از دانشجویان 1000 دانشگاه در سراسر جهان (عمدتا آمریکای شمالی) برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است و سالانه 47000 پایان نامه جدید به این مجموعه دانلود پایان نامه اضافه می شود. و چکیده پایان نامه های جهانی از 1861 تا به امروز (از سال 1997 به بعد با 24 صفحه باز) در آدرس بالا موجود است.

پورتال پایان نامه کانادا
http://www.collectionscanada.ca/thesescanada/index-e.html
این سایت ، معروف به پورتال پایان نامه کانادا ، بخشی از کتابخانه ملی کانادا است و دانلود پایان نامه های خارجی شامل متن کامل پایان نامه ها و پایان نامه های دانشگاهی است. برای دریافت پایان نامه کافی است اطلاعات مربوط به پایان نامه درخواستی را در قسمت جستجو وارد کرده و پایان نامه مورد نظر را به طور کامل دریافت کنید.