COVID-19 کپسول زمان همه گیری محققان آینده را ثبت می کند

تصور کنید اگر در اوج بیماری همه گیر آنفولانزا در سال 1918 ، محققانی که در حال مطالعه چگونگی تغییر جامعه بودند ، لحظه را در یک کپسول زمانی ثبت کرده بودند. امروزه دانشمندان علوم اجتماعی از چنین تلاشی چه اطلاعاتی می توانند بدست آورند؟ چگونه این مخزن می تواند پاسخ جهانی به همه گیری کنونی را اعلام کند؟ از لحاظ تئوریک می توان چنین مصنوعی را در جایی دفن کرد ، اما اکنون محققان از شانس برخوردار نیستند.

گرچه وقتی همه گیر بعدی به طور ناگهانی روی می دهد ، دانشمندان علوم اجتماعی ممکن است موقعیت بهتری پیدا کنند. شورای غیر انتفاعی تحقیقات علوم اجتماعی ، مستقر در بروکلین ، نیویورک ، مجموعه ای از تصاویر را جمع آوری کرده است که هدف آن بستن به مرور روشهای بی شماری است که بحران COVID-19 در حال تحول جوامع در سراسر جهان است. و برخلاف کپسول های زمان گذشته ، این نسخه کاملاً آنلاین زندگی خواهد کرد. این کپسول در حال حاضر شامل ترکیبی التقاطی از عکس ها ، نمودارها و حتی نقاشی است که به نظر می رسد آنتونی فاوچی ، متخصص بیماری های عفونی را به عنوان یک مقدس به تصویر می کشد.

آلوندرا نلسون ، رئیس شورا ، می گوید که او و همکارانش تا بهار می دانستند که همه گیری همه گیر باعث تحول گسترده جامعه می شود. کارمندان شورا ابتکارات زیادی را برای کمک به دانشمندان در بحث و بررسی این تغییرات ، از جمله کمک هزینه برای تحقیق COVID-19 ، ارائه دادند. با حمایت حامیان مالی خارجی ، کارمندان شورا همچنین یک مقاله مقاله ای تاسیس کردند که در آن دانشمندان همه گیری را از نقاط مختلف بررسی می کردند – از تأثیر آن بر دموکراسی گرفته تا آنچه که جامعه در آن پس از آن به نظر می رسد. این گروه همچنین “برنامه درسی” با منابع گسترده ای را تألیف کرد که شامل نوشته های علمی و خلاقانه ای بود که همه موارد همه گیر را مورد توجه قرار می داد.

تصویری از تونی فاوسی
از جمله تصاویر موجود در یک کپسول زمانی COVID-19 که توسط دانشمندان علوم اجتماعی تدوین شده است ، این نقاشی از آنتونی فاوسی است.دانیل استتسون

اما نلسون همچنین می خواست سیل تصاویری را که از چنین آشفتگی جهانی گسترده به وجود آمده اند ، به تصویر بکشد. که منجر به ایده یک کپسول زمان بصری شد. با شروع بهار ، شورا از محققان برجسته خواست كه هر تصویری را كه بتواند درك آنها از بحران باشد ، انتخاب كنند و سپس انتخاب را در مصاحبه توضیح دهند.

برخی از محققان در مورد چگونگی روشن شدن همه گیری نابرابری نژادی و اقتصادی-اقتصادی ایالات متحده اظهار نظر کردند ، در حالی که دیگران مبهم تر یا حتی طنز آمیزتر بودند ، به عنوان مثال ، یک گرافیک که از بینندگان می پرسد آیا می خواهند با Visa ، Mastercard یا دستمال توالت پول پرداخت کنند. تاکنون ، کپسول زمان شامل 21 تصویر و مصاحبه های مربوطه است.

آنچه در هنگام مشاهده تصاویر به طور کلی قابل توجه است این است که در اواسط ماه نوامبر در میان یک بیماری همه گیر که بیش از 1.3 میلیون نفر جان خود را از دست داده است ، تعداد کمی از تصاویر به طور مستقیم در مورد مرگ یا مرگ صحبت می کنند. بیشتر به تصویر کشیده شده از زندگی روزمره ، مانند تصویر کلاس های مجازی است. همچنین افرادی ، عمدتا افراد رنگین پوست ، که شخصاً مشغول کار خود هستند نیز وجود دارد: یک کارگر سیاه پوست صندلی اتاق مجلس سنای آمریکا را تمیز می کند. یک پیام رسان دوچرخه سیاه برای تحویل کالا از یک فروشگاه سوار لوئیس ویتون عبور می کند.

این کاتالوگ هم آکادمیک و هم شخصی است. بروک هارینگتون ، جامعه شناس اقتصادی ، از کالج دارتموث تصویری از یک مادر و پسر دانمارکی را انتخاب کرد که منتظرند در ماه آوریل وارد ساختمان مدرسه شوند. هارینگتون می گوید این عکس یادآوری است که اگر او در دانمارک ، جایی که نزدیک به یک دهه در آنجا کار می کرد ، اقامت داشت ، این می تواند ایستادن او در کنار پسر خودش باشد. در عوض ، پسرش از خانه به مدرسه می رود و هارینگتون مانند بسیاری از والدین شاغل ، به ویژه مادران ، به طور همزمان کار و خانواده را دست و پا می زند. وی گفت: “اگر از من بعنوان فردی بعنوان فردی که سعی در زنده ماندن و انجام کار من در سال 2020 دارد ، این چیزی است که در خط مقدم ذهن من است.” اخبار علمی.

مشکل مراقبت شبانه روزی و مدارس در ایالات متحده و جاهای دیگر همچنان ادامه دارد. اما سایر تصاویر موجود در این مجموعه ، لحظاتی را به یاد بینندگان امروزی می اندازد که شاید در میان یک چرخه اخبار دیوانه وار فراموش شده باشند. تصویر را در نظر بگیرید شاهزاده الماس کشتی تفریحی در یوکوهاما ژاپن به زمین لرزه کرد. پس از آنکه صدها مسافر در فوریه به ویروس کرونا مبتلا شدند ، هیچ کس در کشتی مجاز به پیاده شدن برای هفته ها نبود. به یاد بیاورید که وقتی وضعیت مسافران خبر بود دو نفره؟ من نکردم

که شاید نکته حفظ این لحظات را به طور همیشگی نشان دهد.