یعنی وابسته به صدای آژیر است

همین موضوع باعث شده است که هموطنان برای خرید خودرو به خودروهای شرقی خصوصا خودروهای ارزان قیمت چینی تمایل بیشتری داشته باشند . ردیاب خودرو سخت افزاری است که از دو بخش اصلی تشکیل شده :ماژول جی پی اس (GPS) و ماژول جی پی آر اس (GPRS). دو تکنولوژی اصلی که در ردیاب وجود دارد جی پی اس و سیمکارت میباشد. به صورت کلی دستگاه های رهیاب خودرو به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می شوند که ردیاب آنلاین کاملا حرفه ای و با روشن کردن اینترنت گوشی تان و از طریق (GPS) موقعیت خودروی شما را مشخص می کند؛ اما ردیاب آفلاین موقعیت خودرو و ضعیت سوییچ و درهای خودرو را از طریق پیامک به شما گزارش می دهد.

متاسفانه در کشور ایران خودروسازان بزرگ فقط به مونتاژ قطعات متوسل شده اند تا از این طریق هزینه تولیدشان کمتر شود و از سوی دیگر با تغییرات جزیی و ظاهری مبلغ بیشتری از هموطنان دریافت مینمایند و به کیفیت و امکانات خودرو و آسایش و امنیت هموطنان اهمیت زیادی نمیدهند . فقط کمی فکر کنید چرا تویوتا در خودروهاش از توربو استفاده نکرده؟

بهزاد 1397/2/17 پاسخ سلام دوستان عزیز کسی در مورد قیمته پلاس توربو و شرایط اقساطیش اطلاعی داره؟ اوندوستمون که نوشته از خر اتومات تر نداریم ، آره دوست عزیز شما خر سوار شما ۶۵ میلیونم بده. یا اینکه برای اطمینان از جایگاه ماشینتون تنها با نصب یک ردیاب خودرو، از موقعیت مکانی خودرو، اصابت ضربه، حمل با جرثقیل، باز شدن درها و حتی کوچکترین اتفاقات مطلع می شوید و بر عملکرد آن نظارت دارید. قبل از اینکه به معرفی بهترین نرم افزارهای جی پی اس خودرو بپردازیم، بهتر است در ابتدا جی پی اس خودرو و نحوه عملکرد آن را به شما معرفی کنیم.

این ردیاب به طور مستقیم به برق خودرو وصل می شود و انرژی خود را از باطری خودرو تامین می کند. حتی در صورت خرید بهترین ردیاب خودرو نیز ممکن است پیش بیاید که مکان خودرو در دسترس نباشد. حمایت از خودروهای داخلی در صورتی امکانپذیر است که در ابتدا خودروسازان به حقوق و شأن هموطنان احترام گذاشته و یک خودروی مناسب تحویل دهند . اولا حمایت از خودروی داخلی کاریست روشنفکرانه و پسنده ولی میبایست به این موضوع نیز دقت نمود که آیا خودروهای داخلی از نظر کیفیت ، امنیت و امکانات در مقایسه با خودروهای مشابه وارداتی ارزش قیمت مصوّب را دارا هستند یا خیر .

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمایندگی gps خودرو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.