ردیاب آهنربایی خودرو

این ردیاب شخصی قابلیت انتقال صدای محیط را داراست و با تماس با سیم کارت دستگاه می توان صدای اطراف ردیاب شخصی را شنود کرد. ردیابی افراد به صورت شخصی، در ادارات و یا سازمان ها و پیگیری لحظه ای آن ها را می توان موردهای بعدی در کارایی ردیاب خودرو دانست. اطلاعات ذخیرهشده در برخی از نمونه ردیابها حتی تا سه سال نیز نگهداری شده و قابلاستفاده هستند.

این ردیاب آهنربایی دارای سیستم هوشمند باتری است که با تنظیم آن می توان تا یک سال یا حتی دو سال از آن استفاده کرد. این ردیاب دارای باتری ظرفیت بالا ۱۰ هزار میلی آمپر است که می تواند با یک باز شارژ شدن از یک ماه تا یک سال موقعیت دهی نماید. همچنین با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه به راحتی می توان به صورت آنلاین از محل دستگاه مطلع شد. همچنین با نصب حافظه داخلی درون دستگاه، تماممسیرهای پیموده شده و اعلانهای ثبتشده توسط دستگاه علاوه بر ارسال بر روی پنل ردیابی، درون حافظه داخلی ردیاب نیز ذخیره میشود.

همچنین با استفاده از فناوریهایی مانند LBS امکان ردیابی در نقاط کور نیز فراهمشده است. ✳️چگونه یک ماشینی که از محدوده تعیین شده توسط شما خارج می شود پیدا کنید؟ حتی در فرایند کاری شما ترانزیتهای بینالمللی هم وجود داشته باشد، میتوانید با تعویض نوع سیمکارت فرایند ردیابی را در هر گوشهای از دنیا بهصورت آنلاین و بهترین ردیاب آهنربایی خودرو آفلاین انجام دهید. کاربری دیگر این دستگاه، ردیاب مگنتی یا ردیاب آهنربایی است که با استفاده از آهنربای قوی تعبیه شده در پشت ردیاب این امکان فراهم بوده تا در مواقع ضروری و فوری با چسباندن ردیاب آهنربایی به شیء فلزی مورد نظر بتوانید آن را ردیابی و صدای اطراف آن را شنود کنید.

بهترین گونه ردیابها ردیابهای آهنربایی هستند بدلیل اینکه ، نیازی به سیم کشی و یا دست زدن به درون سیستم خودرو ندارد و فقط لازم است به بدنه خودرو یا هر وسیله دیگر چسبیده و اقدام به ارسال اطلاعات موقعیت روی گوشی موبایل یا رایانه و یا به صورت پیامکی میکند. ردیاب آهنربایی خودرو بدنه ای پر مقاومت در مقابل انواع تغییر آب و هوا، گرما و سرمای شدید و رطوبت دارد. در حال حاضر خیلی از شرکت های بزرگ حمل و نقل برای کنترل خودرو ها و راننده های خود از ردیابهای آهنربایی استفاده میکنند. باتری قدرتمند 30000mAh قرار دادهشده در مکانیاب IR1500 بهترین نوع ممکن از باتریهای مورداستفاده در ردیاب خودروهاست.