راهنمای خرید مودم همراه 3G و 4G ایرانسل

آنتنهای مودم TD-LTE جدید ایرانسل از نوع داخلی و هم برای موبایل و هم برای وایفای از نوع MIMO ۲×۲ هستند. در بین مودمهای همراه نسل جدید باید بین اینترنت 4G و اینترنت 4.5G انتخاب کنید. روش دوم: اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود کنید، پس از نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود، وارد قسمت خرید بسته های اینترنت شوید و طبق شکل زیر بسته مورد نظر خود را خریداری کنید. روش دوم: شارژ باتری مودم E5372 با اتصال به کامپیوتر. نیروی برق مورد نیاز مودم با استفاده از یک باتری داخلی قابل شارژ تامین میشود. اگر برای طولانی مدت میخواهید از مودم استفاده نمایید برای آنکه خیالتان راحت باشد بهتر است یک پاور بانک مودم {اینجا|آموزش شارژ مودم ایرانسل|وارد شوید|شارژ مودم ایرانسل|می خواهم بخوانم|کلیک کنید|مطالعه بیشتر|اینجا کلیک کنید|بیشتر بخوانید|مشاهده|بخوانید|بررسی کنید} دار تهیه نمایید. بنابراین اگر تعداد اشتراکگذاری اینترنت به دستگاههای دیگر برای شما مهم است باید در هنگام خرید به تعدادی که دستگاه مودم پشتیبانی میکند دقت نمایید. مودم همراه جیبی Irancell LH92 3G/4G Wi-Fi Modem نسل جدیدی از مودم همراه است که با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت های نسل 4 (LTE) توانسته است اینترنت را در هرکجا که هستید به صورت بیسیم در اختیارتان قرار دهد. به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات در برخی از نقاط منزل با مشکل آنتندهی ضعیف مواجه شوید و مجبور باشید، مکان مودم را جابهجا کنید.

بنابراین در بازار با مودم ایرانسل ویژه سیم کارت ایرانسل، مودم همراه اول ویژه سیم کارت همراه اول و مودم رایتل ویژه سیم کارت رایتل هم مواجه خواهید شد که احتمالاً قیمت ارازنتری نسبت به سایر مودمها داشته و هدایایی نظیر سیم کارت و چند گیگ اینترنت رایگان نیز به شما تعلق خواهد گرفت. بنابراین خرید یک پاور بانک مودم دار بسیار به صرفهتر از خرید دو دستگاه مجزا و یا خرید پاور بانک است. اینترنت 4.5G نسبت به اینترنت 4G از سرعت و کیفیت بیشتری برخوردار است به عنوان مثال سرعت دانلود از طریق اینترنت 4.5G دو برابر سرعت دانلود اینترنت 4G است. باید این مزیت را نیز اضافه کنیم، که از طریق یک مودم سیم کارت خور میتوان اینترنت پر سرعت را بین چندین دستگاه به اشتراک گذاشت. علاوه بر TD-LTE، سایر فناوریهای اینترنت ثابت موجود، مانند ADSL، به دلیل مشکلاتی از جمله سرعت پایین، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت، نیاز به ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت و بدون امکان جابجایی و محدود به مکان خاص، به طور کامل پاسخگوی نیاز کاربران و مشترکان امروزی نیستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، متقاضیانی که قصد تهیه سیم کارتهای نسل چهار ثابت TD-LTE بدون تهیه مودم را دارند، میتوانند «سیمکارت مختص مودمهای اینترنت ثابت TD-LTE» را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه کنند. آنتن ارائهشده در FD-I40 به صورت خارجی است که میتواند محدودهی وسیعی را تحت پوشش شبکهی بیسیم قرار دهد. برخی از مودمها دارای آنتن خارجی هستند. آنتن وایفای دستگاه هم داخلی و از نوع 2×2 است و حداکثر استانداردی که ارائه میدهد، 802.11n است. اما باید بگوییم که کار درست این است که یک مودم همراه پاور بانک دار خریداری شود. برخی مودم ها دکمه ی WPS دارند، برخی دیگر این قابلیت را از طریق منو های دستگاه فعال می نمایند و در برخی دیگر این قابلیت در دسترس نمی باشد. روابط عمومی ایرانسل دقایقی پیش مشخصات فنی و قیمت این مودم ها را اعلام کرد. اما گاهی پیش می آید افراد این کار را فراموش می کنند و برای تغییر رمز وای فای ایرانسل سردرگم می شوند. LTE کار می کند.

این قسمت که با سه چراغ LED کار میکند. برای مثال در تصویر ذیل ما میزان 2048 مگابایت معادل 2 گیگابایت را برای بازه ی زمانی یک ماهه در نظر گرفتیم و تعیین نمودیم که وقتی به 90% از این میزان دیتای مجاز رسیدیم مودم به ما اطلاع رسانی نماید. انتخاب بسته اینترنت 100 گیگ شش ماهه اختیاری می باشد. 1.سیم کارت و بسته قابل انتخاب می باشد. در این مقاله منظور ما از مودم همراه مودمی است که قابل حمل بوده و بتوانید به راحتی در جیب یا کیف خود آن را همراه داشته باشید که به اصطلاح به آن مودم جیبی میگویند. زمانی که میخواهید به بازار بروید باید بدانید دنبال چه مودمی هستید و چه مودمی میخواهید تهیه نمایید. اگر چه هماکنون نسل سوم اینترنت همراه این شرکت پوشش گستردهای دارد و احتمالا طعم آن را چشیدهاید. همراه با مودم، یک پکیج سیمکارت دوقلو ارائه میشود که درون آن، 2 عدد سیمکارت وجود دارد.