در اینجا افرادی که باید ابتدا از طریق مشاوران CDC واکسن COVID-19 دریافت کنند

کارکنان مراقبت های بهداشتی و ساکنان مراکز مراقبت طولانی مدت باید در راس خط قرار گیرند ، در حالی که اولین دوزهای واکسن COVID-19 در ایالات متحده موجود است ، یک کمیته مشورتی برای مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های ایالات متحده در دسامبر توصیه می شود 1

این خبر در حالی منتشر می شود که دو نامزد واکسن ، از Pfizer (SN: 18/11/20) و Moderna (SN: 16/11/20) ، قرار است به ترتیب برای مجوز استفاده اضطراری توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده در 10 و 17 دسامبر در نظر گرفته شود. اگر یک یا هر دو واکسن از FDA و کمیته مشورتی CDC در اقدامات ایمن سازی اجباری شوند ، افرادی که اولویت اول دارند می توانند قبل از پایان سال واکسینه شوند.

“بث بل” عضو ACIP از دانشگاه واشنگتن در سیاتل ، عضو ACIP ، اظهار داشت: “این زمان به ویژه در ایالات متحده دشوار است.” “بنابراین ما خیلی زود اقدام نمی کنیم.”

طبق ردیاب COVID-19 دانشگاه جان هاپکینز ، از اول دسامبر ، بیش از 13.6 میلیون نفر در ایالات متحده به SARS-CoV-2 ، ویروس عامل COVID-19 آلوده شده اند و نزدیک به 270،000 نفر جان خود را از دست داده اند.

این اولین راهنمایی است که ACIP در مورد اختصاص ذخایر اولیه و محدود واکسن COVID-19 صادر کرده است. برای افرادی که در صف بعدی هستند ، مانند سایر کارگران ضروری ، افراد مسن و افراد با شرایط پیشین ، هنوز باید راهنمایی وجود داشته باشد. اداره های بهداشت ایالتی این هستند که راهنمایی ها را اجرا کنند.

ACIP در طول سال برای آماده شدن برای در دسترس بودن واکسن COVID-19 جلسه داشته است ، با این تفاهم که عکسهای فوری برای همه افراد کافی نخواهد بود. واکسن های Pfizer و Moderna هر کدام به دو دوز فاصله چند هفته ای نیاز دارند. در پایان سال حدود 40 میلیون دوز در دسترس خواهد بود ، به این معنی که حدود 20 میلیون نفر می توانند واکسینه شوند.

ایالات متحده تخمین زده می شود 21 میلیون کارگر بهداشتی و حدود 3 میلیون بزرگسال در مراکز مراقبت طولانی مدت زندگی کنند. تأمین اولیه از آنچه برای گروه اول لازم است کم است ، بنابراین انتظار می رود کمیته راهنمایی های بیشتری برای این رده ارائه دهد.

علاوه بر این ، طبق ACIP ، 87 میلیون کارگر ضروری دیگر ، از جمله مربیان و پلیس ، 53 میلیون نفر از افراد 65 سال به بالا و بیش از 100 میلیون نفر با بیماری های پزشکی در معرض خطر وجود دارد.

نانسی کاس ، متخصص اخلاق ، از موسسه زیست اخلاقی جانس هاپکینز برمن و دانشکده بهداشت عمومی بلومبرگ ، می گوید: “در نهایت همه از واکسن بهره مند می شوند ، اما در آغاز ، وقتی عکس کم است ، این س ofال است که” چه کسی بیشترین سود را خواهد برد “. و بیشترین سود را می توان بین افرادی که بیشتر در معرض خطر ابتلا هستند ، مانند کارکنان مراقبت های بهداشتی و بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی گوشت ، و کسانی که در معرض خطر بیماری جدی قرار دارند ، از جمله افراد مسن و افراد شرایط از پیش موجود.

مورد دیگر انصاف است. کاس ، که در مشورتها شرکت نکرده است ، می گوید: “در مورد معیارها شفاف باشید” “بنابراین وقتی مردم ببینند دیگران در صف جلوتر از خود هستند ، بدانند چرا”. اطمینان از اینکه این واکسن در گروه اولویت بندی به همه رسیده است نیز برای اطمینان از عدالت بسیار مهم است. او می گوید: “اگر تخصیص واكسن COVID به طور مناسب انجام شود ، افراد با جمعیت های مختلف جمعیتی وجود دارند كه باید در ردیف اول باشند تا از نظر درآمد و نژاد از فرصت های برابر برخوردار شوند.”

ACIP اصول اخلاقی م influثر در مشورت آنها درباره نحوه اختصاص منابع اولیه واکسن COVID-19 را در 27 نوامبر در گزارش هفتگی موربیدیتی و مرگ و میر: منافع را به حداکثر برسانید و آسیب ها را به حداقل برسانید ، عدالت را تقویت کنید ، نابرابری های بهداشتی را کاهش دهید و شفافیت را ارتقا دهید.

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در طول بحث های ACIP و راهنمایی های ارائه شده توسط گروه های دیگر ، از جمله آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ، اولویت اصلی در نظر گرفته شده اند. بر اساس CDC ، حداقل 243000 مورد تایید شده COVID-19 در بین کارکنان مراقبت های بهداشتی ایالات متحده و 858 مورد مرگ تا 30 نوامبر وجود داشته است.

این کمیته خاطرنشان کرد که زنان 75 درصد نیروی کار مراقبت های بهداشتی را تشکیل می دهند و از این تعداد 330،000 نفر می توانند باردار یا اخیراً پس از زایمان باشند که واکسن در دسترس قرار گیرد. ACIP قبل از ارائه راهنمایی برای این زنان ، داده های مرحله III از آزمایشات واکسن و همچنین ارزیابی FDA از واکسن ها و شرایط هرگونه اجازه استفاده اضطراری را بررسی می کند.

امکانات مراقبت طولانی مدت ، که به بزرگسالان ضعیف و مسن که نمی توانند به طور مستقل زندگی کنند ، مراقبت می کند ، به ویژه در طی همه گیر شدن آسیب دیده است. طبق پروژه پیگیری COVID ، تقریباً 730،000 نفر از ساکنان و کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت COVID-19 داشته اند و بیش از 100،000 نفر از 26 نوامبر فوت کرده اند.