خرید گیفت کارت استیم والت Steam Wallet Gift Card

سایت موبوگیفت سامانهای برای خرید انواع گیفت کارت است که ارائه گیفت کارت برای استیم والت نیز یکی دیگر از خدمات و محصولات ۱۹ گانه این سایت است. فروشگاه اینترنتی استیم پلتفرم فروش بازی های ویدئویی، انواع نرم افزار و محصولات دیجیتالی است. به وسیله گیفت کارت استیم می توانید در شبکه استیم، خرید نرم افزار، بازی ها و هر چیز دیگری را انجام دهید. با خرید گیفت کارت استیم والت اندونزی می توانید حساب استیم خود را شارژ کنید و به این ترتیب. با اینکه نرم افزار و بازی های رایگان در شبکه استیم بسیار زیاد هستند، اما معمولا بازی های خوب و شاخص موجود در این شبکه غیر رایگان بوده و برای تجربه آنها باید از طریق شبکه خریداری شوند.

خرید گیفت کارت استیم ارزانهمچنان در همه کشورهای دیگر کار می کند، اما اگر شک دارید بهتر است از طریق مکاتبه با استیم بررسی کنید! همچنان در همه کشورهای دیگر به جز موارد ذکر شده کار می کند ، اما اگر شک دارید بهتر است از طریق مکاتبه با استیم بررسی کنید! با توجه به این که قیمت دلار متغیر است، برای اطلاع از قیمتها میتوانید از طریق چت آنلاین و یا شمارههای موجود در سایت اقدام کنید. بیشتر افراد برای خرید اینترنتی و انجام پرداخت ارزی از این سرویس استفاده می کنند. • کاربران می توانند با استفاده از گیفت کارت استیم بروز رسانی بازی ها را به طور خودکار دریافت نمایند.

گیفت کارت استیمدر صورتی که شما یکی از مخاطبان و کاربران استیم هستید پس از ساخت اکانت حساب کاربری، استیم شما تبدیل به استیم والت (Steam Wallet) شده و قابلیت شارژ خواهند داشت.

در صورتی که اکانت شما ریجن آرژانتین می باشد، میتوانید ریجن آرژانتین را از بخش قیمت ها انتخاب کنید. پاسخ : بله، شما می توانید از پایین صفحه سایت، نماد اعتماد CDKeyshare را رویت نمایید. با خرید گیفت کارت استیم والت از هرکشوری، می توانید بازی های درون استیم را خریداری کنید. پاسخ : بله، شما می توانید با خرید هر گیفت کارتی آن را به راحتی فعال نمایید.

برای انجام این کار وارد حساب کاربریتان شوید.بعد از آن فرمی برای شما نمایش داده میشود که با پر کردن کامل آن و تائید نهاییاش، گیفت کارت شما فعال میشود. ما در مطالب زیر به بررسی کامل چگونگی و شیوه ی خرید گیفت کارت استیم که یکی از پرکاربرد ترین گیفت کارت ها در زمینه خرید بازی های موبایل، کامپیوتر و… پس از ورود به حساب کاربری، وارد صفحه مربوط به ثبت کد گیفت کارت یا استیم والت شوید. برای انجام این کار وارد حساب کاربریتان شوید. برای دریافت این تخفیف کافی است از کد mobo-mobilekomak در هنگام خرید استفاده کنید تا از مبلغ کل کسر گردد.

خرید گیفت کارت استیمبا توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان استفاده از پی پال در ایران تحریم شده است. سوال 1 : آیا گیفت کارت های استیم در ایران قابل استفاده می باشد؟ پاسخ : بله، شما علاوه بر خرید بازی های استیم، میتوانید از شارژ استیم والت خود برای خرید درون برنامه ای نیز استفاده کنید. از منویی که برای شما نمایش داده میشود، گزینه activate a product on Steam را انتخاب کنید. فرقی نمیکند که بازی را از فروشگاه استیم خریداری کردهاید و یا هر فروشگاه دیجیتال دیگری، شما میتوانید با استفاده از کدی که دریافت میکنید، بازی را نصب و فعال کنید.

این پلتفرم حرفهای برای دسترسی راحتتر کاربران خود به بازیهای کامپیوتری از کارتهایی با نام گیفت کارت و یا کارت هدیه استفاده میکند. بدلیل محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی به منظور پرداخت و شارژ وجود دارد، خرید و ثبت کد شارژ کیف استیم یک راه حل مناسب می باشد، خرید و ثبت این کارت در حساب کاربری خود بسیار ساده می باشد. اخیراً سایت استیم نیز برای کاربران امکان پرداخت با پی پال را فراهم کرده است. زیرا؛ بهخاطر تحریم های بینالمللی، عموم کاربران به پی پال و کردیت کارت ها دسترسی ندارند. گیفت کارت استیم 1 دلاری یکی از پرفروشترین گیفت کارت های استیم است که طرفداران بسیاری به صورت روزانه در اختیار دارد.

در فیلد اول کشور اکانتتان قابل انتخاب خواهد بود و در فیلد دوم هم مقدار والتی که میخواهید تهیه کنید قابلیت انتخاب دارد. استیم شبکه ای بزرگ مانند شبکه های اجتماعی است، تنها فرقی که این دو شبکه باهم دارند این است که در شبکه استیم، به جای پرداختن به بحث و گفتگو، جمعی از گیمرها در این شبکه دور هم جمع می شوند و با خرید بازی های اورجینال از شرکت ها به بازی و تفریح با یکدیگر می پردازند. علاوه بر آن، برنامه استیم برای گوشیهای اندروید و iOS هم منتشر شده است.

استیم یک پلتفرم ویژه نرم افزاری یا یک سایت بزرگ با سرور های عظیمی هستش که بر پایه سرگرمی و بازی های رایانه ای فعالیت میکند. سوال 2 : آیا پس از خریداری گیفت کارت استیم و یا شارژ استیم والت می توان داخل بازی ها خرید درون برنامه ای انجام داد؟ سپس در کمترین زمان ممکن گیفت کارت خریداری شده را تحویل خواهید گرفت. فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است. برای فعال کردن اعتبار کارت باید وارد حساب کاربریتان شوید. کدی که مربوط به کارت است را در قسمت مربوطه وارد نمایید و گزینه Continue را انتخاب کنید.

شرکت استیم با این کار این اجازه را به گیمر ها می دهد تا بازی مورد نظرشان را به صورت اورجینال خریداری کنند. هر نوع کد و یا گیفت کارت خریداری و نمایش داده شده مانند cdkey , Gift Card , PSN , Xbox Live , Steam و… کد استیم والت را به حساب Steam خود اضافه کنید ، بازی خریداری شده در کتابخانه شما در دسترس خواهد بود. علاوه بر این زمانی که فعالسازی انجام شد، بازی به کتابخانه حساب کاربری شما اضافه میشود و برای همیشه نیز باقی میماند. زمانی که اکانت استیم شما فعال شود قادر خواهید بود که از تمام قابلیتهای استیم مانند فروشگاه و بازیهای رایگان استفاده کنید.

از طرفی شرکت Valve نیز تخفیفات خوبی را در بازه های زمانی برای خرید محصولات خود در نظر میگیرد که باعث میشود خرید بسیاری از بازی ها در شبکه استیم بسیار اقتصادی و با قیمت ارزان تمام شود. سپس ریجن موردنظر خود را انتخاب کرده و مقدار آن را نیز تنظیم کنید و به مرحله پرداخت بروید. چراکه در هنگام خرید گیفت کارت استیم گلوبال مبلغ مالیات محاسبه شده و توسط خریدار پرداخت میشود. همه ما ها با واژه ی گیفت کارت یا استیم والت ( Steam Wallet Argantina) آشنا هستیم . در این بین شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد با استفاده از استیم کارت به دریافت بازیهای مورد علاقه خود میپردازند.

منبع خرید گیفت کارت های استیم : https://www.dicardo.com