خرید کرم مرطوب کننده بدن از بهترین برندهای بهداشتی – زیبابست

مرطوب کننده ها موادی بر پایه روغن هستند این مواد با ایجاد لایه ای بر روی سطح پوست مانع خارج شدن آب از سطح آن می شوند همچنین مرطوب کننده ها نقش بسیار مهمی در کاهش خشکی پوست و افزایش لطافت آن دارند. آلانتوئین مشهورترین ترکیب گیاهی التیام بخش است که در درصد بالا به عنوان یک التیام بخش و ترمیم کننده آسیب های پوستی و زخم و شقاق پوست بکار می رود و در مقدار کم اثرات ضد التهاب و نرم کننده فوق العاده ای دارد.

علاوه بر این موارد، شما باید وخامت شرایط پوستی خود را نیز بسنجید تا بتوانید از انواع مختلف کرم های آبرسان و مرطوب کننده با دوز های مناسب پوست خودتان استفاده کنید تا بتوانید روند درمان خود را سریع تر کنید و در مدتزمان کمتری به نقطهای که میخواهید کرم مرطوب کننده چی خوبه برسید. منافز باز، آکنه و جوشش های سر سیاه بیشتر در پوست های چرب دیده می شوند.در این موارد باید محصول مخصول پوست چرب استفاده شود، در غیر اینصورت چربی اضافی بر روی پوست باقی می ماند و منافذ باز پوست را می بندد که باع تحریک پوست و ایجاد آکنه می شود به همین دلیل افرادی که پوستشان چرب است باید از کرم مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنند تا منافذ پوست مسدود نشود.

برای پاکسازی و آبرسانی پوست چرب می توانید از مرطوب کننده پوست چرب استفاده کنید.چون این مرطوب کننده فاقد چربی است و از ایجاد لایه چربی بر روی پوست جلوگیری می نماید.بردر پوست های مستعد آکنه از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که دارایی مواد التیام دهنده پوست باشند تا تحریک ناشی از شست و شو پوست را از بین ببرد. زیرا بدن برای جبران آب از دست رفته ی پوست، شروع به ترشح سبوم می کند که این امر موجب چرب تر شدن پوست و بروز جوش و آکنه می شود. کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره تولید آنتی بیوتیک های طبیعی پوست را افزایش می دهد و از ایجاد جوش جلوگیری می کند و به همین علت دربرطرف کردن خشکی پوست که پس از برخی درمان های ضد آکنه به وجود می آید، بسیار مؤثر است.

کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره با فرمولاسیون جدید، فاقد چربی (Oil-Free) و عاری از مواد کومدوژن زا است و با ساختاری سبک رطوبت مورد نیاز پوست را به صورت مؤثر و به مدت طولانی تامین می نماید. برخی مواد گیاهی موجود در کرم مرطوب کننده قادر است منافذ باز پوست را کوچک نماید و جلوه زیباتری به پوست ببخشد. پیشتر ما برای شما در رابطه با مرطوب کننده و آبرسان صحبت کردیم و به شما گفتیم که این محصولات که در قالب کرم عرضه میشوند، میتوانند باعث شادابی پوست شما شوند؛ اما این محصول چگونه میتوانند این کار را انجام دهند؟