آشنایی با شخصیت های کالاف دیوتی

  به گفته گیمرهای معروف هنوز هم صحنه مرگ گوست و دوست صمیمی جان پرایس که ساپ نام داشت از ذهن آن ها پاک نشده. در نسخه های کالاف دیوتی تعداد زیادی شخصیت وجود دارد که ایفای نقش کردند ولی هیچ کدام از آن ها مانند این 4 شخصیت برای گیمر های کالاف دیوتی دوست داشتنی نیستند.

 

JONH PRICE

جان پرایس یکی از اعضای نیروهای ویژه بریتانیا است که رهبری دو گروه BRAVO TEAM  و TASK FORCE 141 را بر عهده دارد و نشان ویژه خود را در عملیات ترور دلال اسلحه زاخاووف و ماکاروف به دست آورد. جان پرایس یکی از محبوب ترین شخصیت های مجموعه بازی های کالاف دیوتی است که در سال 2014 معرفی شد.

 

DAVID MASON

 فرمانده دیوید منسون یکی از اعضای تیم SEAL TEAM SIX  و پسر فرمانده نامدار سی آی ای است. او به سرعت رتبه های ویژه را طی کرد تا ریاست گروه اصلی J-SOC را بر عهده گرفت. فرمانده دیوید یک فرمانده آمریکایی است که تحت نظارت نیروهای نظامی آمریکا فعالیت می کند.

 

ALEX MASON

میسون کاپیتان بازنشسته نیروی دریایی سی آی ای است و اغلب عملیات های او ترور در کشورهای کوبا، ویتنام و لائوس انجام شده که او اولین بار در نسخه COD:BLACK OPS  حاضر شد و در قسمت دو آن نیز بازگشت. در حال حاضر کاپیتان میسون در نسخه موبایل قرار دارد و شخصیت اصلی بازی به حساب می آید.

 

 

 

SIMON”GHOST”RILEY

سایمون روح یکی از شخصیت های محبوب بازی کالاف دیوتی بوده که عضو نیروهای ویژه بریتانیا و دومین فرمانده تیم TASK FORCE141 است. این شخصیت یکی از مهم ترین ماموریت های هدایت تیمی در زیر زمین امن ماکاروف برای دست یابی به اطلاعات مهم را انجام می دهد که در این ماموریت او با نقاب اسکلتی و عینک قرمز ظاهر می شود و چهره اصلی او مشخص نیست.

در یکی از مراحل بازی جان پرایس با هوش و ذکاوت تیم خود را رهبری می کند و بدون هیچ سر و صدایی  عملیات را به بهترین شکل به اتمام می رساند و برای خود و اعضای تیم مدال افتخار کسب می کند.

در طی این عملیات او تک تک اعضای تیم خود را از دست می دهند. یکی از آنها گوست است که با خیانت یک ژنرال کشته می شوند و کاپیتان پرایس انتقام گوست را از ژنرال می گیرد.  او تک به تک به سراغ اشخاصی می رود که اعضای تیم کاپیتان پرایس را به کشتن داده اند و همه آن ها را از بین می برد، با این کار انتقام تیم خود را از آن ها می گیرد. در پایان این مجموعه معروف که مدرن وارفار نام دارد کاپیتان جان پرایس با خیالی آسوده زندگی می کند چرا که انتقام تک تک اعضای تیمش را گرفته است.

منبع:

https://article.tebyan.net/475155