نرم افزار ithenticate

این نرم افزار دارای یک پایگاه داده بسیار قدرتمند است. این سایت نرم افزار ithenticate حاوی مقالات علمی معتبری است که در مجلات بین المللی منتشر شده است.

پس از ارسال متن مقاله به نرم افزار ، فرآیند مقایسه متن با سایر متن ها در پایگاه داده غنی آن آغاز می شود. جستجوی شباهت ها و مقایسه های متن و سایر مقالات هم در سطح پایگاه داده نرم افزار و هم در سطح اینترنت انجام می شود. به عبارت دیگر ithenticate iran، اصالت برای شناسایی شباهت ها و تشخیص سرقت ادبی ، هر مقاله را با مقالات دیگر در مقیاس وسیع مقایسه می کند.

این نرم افزار بسیار هوشمند و قدرتمند است. نرم افزار و ابزارهای تشخیصی دیگری نیز وجود دارد. در اینجا برخی از آنها وجود دارد.

ابزار تشخیص سرقت ادبی
سرقت ادبی ناخوشایند است نرم افزار سرقت ادبی و آسیب های زیادی به همراه دارد. استفاده از ابزارهای تشخیص سرقت علمی برای نویسندگان ضروری است. برخی از سایت ها و نرم افزارهای دزدی ادبی به شرح زیر است:

شناسایی هویت
بنویسید
از نظر دستوری
کپی لایکس
تورنیتین
PlagTracker
PlagScan
یونی چک
سرقت ادبی
CopyEscape
DupliChecker
بررسی سرقت ادبی.
چگونه دزدی ادبی را برطرف کنیم
اگر از متن مقاله یا کتابی به عنوان مرجع درصد مشابهت مقاله استفاده می کنید ، بهتر است متن را بخوانید و سپس برای از بین بردن دزدی ادبی ، آن را به زبان خودتان بنویسید و البته باید به مقاله اصلی مراجعه کنید. این فرآیند را معمولاً مقالات تجویز یا بازنویسی برای چاپ مقاله و جلوگیری از دزدی ادبی می نامند. هنگام نوشتن متن به زبان خود ، کلمات را با مترادف آنها جایگزین کنید. به گونه ای که معنای جمله خراب نشود. همچنین پلاجریسم مکان اجزای جملات را تغییر دهید تا متن شما شباهت زیادی به متن مرجع نداشته باشد و دزدی ادبی یا دزدی ادبی اعلام نشود.

نمونه ای از دزدی ادبی
اگر از ایده های فردی کپی می کنید ، باید متن را ویرایش و بازنویسی کنید. تهیه منبع مناسب نیز ضروری است.

به عنوان مثال ، متن زیر را در نظر بگیرید

سیستم حقوقی متشکل از دادگاه های مدنی ، دادگاه های کیفری و دادگاه های تخصصی مانند دادگاه های خانواده و دادگاه های ورشکستگی است. هر دادگاه صلاحیت خاص خود را دارد که بررسی سرقت ادبی مقاله به مواردی اشاره دارد که دادگاه حق رسیدگی دارد. در برخی موارد ، پرونده ای فقط در یک نوع دادگاه قابل رسیدگی است. به عنوان مثال ، یک پرونده ورشکستگی باید در دادگاه ورشکستگی رسیدگی شود. در موارد دیگر ، ممکن است چندین دادگاه بالقوه با صلاحیت قضایی وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، دادگاه کیفری فدرال و دادگاه کیفری ایالتی صلاحیت رسیدگی بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان به جرمی را دارند که یک جرم فدرال علیه مواد مخدر است اما در عین حال یک جرم در سطح ایالت تشخیص کپی بودن پایان نامه است.

در متن زیر کلمات جایگزین می شوند و دزدی ادبی وجود دارد:

سیستم حقوقی متشکل از دادگاه های کیفری و مدنی و دادگاه های تخصصی مانند دادگاه های ورشکستگی و حقوق خانواده است. هر یک از دادگاه ها صلاحیت خاص خود را دارند. صلاحیت دادرسی به معنای انواع پرونده هایی است که در آن هر دادگاه مجاز به صدور رای است. بعضی اوقات فقط یک نوع دادگاه می تواند پرونده خاصی را رسیدگی کند. به عنوان مثال ، پرونده های ورشکستگی فقط در دادگاه ورشکستگی قابل حکم هستند. در شرایط دیگر ، صلاحیت بیش از یک دادگاه را دارد. به عنوان مثال ، دادگاه های کیفری سرقت ادبی چیست ایالتی و فدرال ممکن است صلاحیت رسیدگی به یک پرونده کیفری را داشته باشند که طبق قوانین مواد مخدر فدرال و ایالت غیرقانونی است.

سرانجام
سرقت علمی موضوع بسیار حساسی است. برای سایت تشخیص کپی بودن مقاله حفظ کیفیت مطالب ، باید نظارت دقیق بر بخشهای مختلف آن انجام شود.

به عنوان مثال ، در زمینه نوشتن مقاله های علمی ، اگر محدودیت لازم برای پرداختن به این موضوع وجود نداشته باشد ، احتمال تقلب و سو abuse استفاده از حقوق محققان افزایش می یابد. بدون نظارت و کنترل برای بررسی سرقت علمی ، علم و دانشگاه تهدید می شود و سردرگمی زیادی در مورد پیشرفت علم ایجاد خواهد شد. هم نویسندگان و هم مجلات و هم بسترهای انتشار محتوای علمی باید از نزدیک نگاهی به دزدی ادبی بیندازند.

استفاده از نرم افزار با پایگاه داده های قدرتمند این روزها می تواند راهی ارزشمند برای نظارت بر محتوای تولید شده توسط نویسندگان و محققان مختلف باشد. مطمئناً هنگام انتخاب این نرم افزارها و ابزارهای جدید باید مراقب باشید و بهترین ها را انتخاب کنید. برخی از این برنامه ها و سایت هایی که خدمات نظارت بر دزدی ادبی را ارائه می دهند ، پایگاه داده های کافی دقیق نیستند. یعنی ، آنها اطلاعات کافی برای مقایسه محتوای یک مقاله و سایر مقالات و متون را ندارند. این می تواند به نقص در بررسی و ارزیابی منجر شود.

برخی سایت ها و نرم افزارها هستند که خدمات رایگان برای بررسی دزدی ادبی ارائه می دهند. اینها موارد بسیار نامعتبری هستند و نباید به آنها پایبند باشید. چرا؟ زیرا آنها تلاش می کنند داده هایی را که وارد می کنید ایران پیپر سرقت ادبی ثبت و حفظ کنند. آنها همچنین پایگاه داده قوی خبر – بی وی فارس ندارند و نمی توانند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهند. بنابراین ، از آنجا که کیفیت آنها پایین است و چون داده ها و اطلاعات شما محافظت نمی شوند ، بهتر است یک خط بکشید.