منظور از تراتل همان پدال گاز است

• نحوه استفاده از تراتل و خاموش کردن موتور ( Throttle control & Power cutoff ). اغلب طراحان به منظور تضعیف صدا از کانال با عایق صوتی صدا خفهکنهای الکتریکی یا میراکنندههای صوتی پیش ساخته استفاده میکنند. برای مقابله با این مشکل بسیاری از طراحان از بالا بردن دمای هوای خروجی از کویل سرمایی تا دماهای بالاتر از دمای اشباع توسط نوعی گرمایش مجدد حمایت میکنند. همچین استفاده از فن مکش می تواند حرارت فن گرمایش مجدد را ایجاد کند. یکی دیگر از مشکلاتی که اینگونه اسپید کنترلر ها داشتند آن بود که جریان موتور فقط در یک جهت قابل کنترل بوده وامکان تعویض قطبین موتور وجود نداشت، این اشکال، استفاده از این شیوه را در کنترل بعضی موتورها مانند ماشین مدل محدود میکرد و امکان حرکت عکس را نمی داد. برای رفع این مشکل استفاده از کانال های گرد و حلزونی، تقویت و سفت کردن کانال با بست پیشنهاد میشود. طراحی ضعیف سیستمهای هوارسان منجر به انتقال سطوح نویز بسیار شدید از طریق تجهیزات تولید به وسیله کانال در فضاهای مسکونی میشود.

بالا بردن ضریب میرایی به وسیله ساختار ویژه کانال، عایق بندی صوتی کانال یا میراکنندههای پیش ساخته راهکارهای مهم در خصوص جلوگیری از انتقال صدای فن بواسطه سیستم کانالکشی است. طبق قرادادی که جهت فروش هواپیماها با ایران منعقد کرده بود ، متعهد شده بود در کنار آموزش و تضمین قطعات یدکی و پشتیبانی همه جانبه فنی ، با مدرنیزه شدن هواپیماهای یاد شده و تولید مدل های جدید ، آن ها را تدریجآ به نیروی هوایی ایران تحویل دهد .. دقیقآ تاریخ اش رو یادم نیست .. فقط می دونم قبل از اعتراضات علیه سلطنت محمدرضا شاه بود .. که چند فروند ( با پوزش آمار دقیق را نمی گویم ) از جدید ترین مدل ها رو از امریکا به ایران اوردیم .. خب مدل های جدید خیلی مدرن تر از هرکولس های قبلی بود .. خصوصآ سیستم های راداری آن که بی نهایت مجهز بود .. اما وقوع انقلاب مانع از اعزام افسران ناوبر جهت اموزش و کار با سیستم های جدید ناوبری شد .. ! تفاوت دیگر بین این دو خودرو به وزن آنها مربوط می شود که لکسوس LC500 با داشتن وزنی در حدود 1960 کیلوگرم، حدود 100 کیلوگرم نسبت به موستانگ سنگین تر است.

یک روز که زیاد ترمز گرفتم متوجه شدم ترمز ها نمی گیرند و احتمالا به خاطر داغ شدن بوده است و آنها را تعویض کردم. به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، کسی تصورش را هم نمیکرد که مهندسین یاماها درحال ساخت چنین چیزی باشند. در ساختمان های مجهز به سیستمهای کنترلی مرکزی DDC، EMCS یا BMS فشار فیلتر تحت نظارت بوده و در مواقع لازم سیستم اعلام خطر هشدارهای لازم را به ناظرین اعلام میکند. تمامی فیلترها باید مجهز به گیج اندازهگیری فشار نصب شده بر روی واحد هوارسان باشند تا با بیان اختلاف فشار استاتیکی زمان تعویض فیلتر مشخص شود. سنسور فشارسنج هوا ارتقا یافته MS5611-01BA03 برای اندازهگیری اختصاصی دارای چیپهای شرکت اتمل نظیر ATMEGA2560 و ATMEGA32U-2 به ترتیب برای پردازش و رابط USBمیباشد. • حضوردائم در کلاسها و توجه به آموزشهای اولیه تئوری ( Basic Ground School ). متقاضیان پس از کسب دانش و اطلاعات لازم پس از گذراندن 3 جلسه کلاس تئوری ( Ground School ) آماده به انجام حرکات و تمرینات عملی (Practice) بر روی سطح صاف و تحت نظر مستقیم مربی آموزشگاه خواهند شد.

تیم ما نمایندگی پخش و تعمیر هیدروموتور پیستونی در ایران هیدروموتور پیستونی استافا را دارد و این افتخار ما می باشد که در تمامی حوضه های هیدروموتور می توانیم خدمت رسانی کنیم و تمامی مشکلات پیش رو در این حوضه را برطرف کنیم برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در تماس یاشد. یکی از مشکلاتی که از آن میتوان نام برد سطح پایین انتقال سیال فرمان خواهد بود که باعث میشود فرمان به اندازه کافی و سریع تغییر جهت ندهد. انباشتگی مایع در سیستمهای هوارسان و توزیع منجر به رشد میکروبها و آسیب تجهیزات میشود. انباشتگی رطوبت در فیلترها، بستها و سایر قسمتهای سیستم تامین هوا عموما نتیجه تغییرات ترمودینامیکی به هوای اشباع است که در سیستم تغذیه رخ میدهد. این کالیبره در تمامی کوادکوپتر هایی که دارای GPS می باشند باید صورت پذیرد و به همین شکل است که در زیر مشاهده می کنید . • یاد گیری چگونگی اتصال کانوپی به هارنس , کنترل رایزرها و لاینها که بدون مشکل باشد و در صورت عیب , ارز ترتل رفع ایرادهای ممکنه ( Trouble Shooting ) . در واقع جذابیت این خودرو نشان میدهد که مشابه هیج خودروی دیگری در جاده نیست و بی همتاست.