معرفی حرف آخر

در سال کنکور ، همیشه مشکلات بسیاری در منابع داوطلبان و والدین آنها وجود دارد ، بیشتر افراد به دنبال بهترین منابع هستند ، اما این به دلیل منابع عظیم بسیار دشوار است. اما امروز ، ما موسسه ، یکی از مارک های برجسته محصولات آموزشی کنکور را راه اندازی کردیم. پس از صرف چند دقیقه خواندن این مقاله ، ممکن است با چند معیار مهم آشنا شوید که باید هنگام انتخاب منابع آموزشی در نظر گرفته شود. در ادامه می توانید مقاله نحوه مطالعه ریاضی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

تاریخچه موسسه حرف آخر

موسسه در سال 2011 تحت هدایت پروفسور عبدالراز منتظری ، یک مربی ریاضی در این زمینه آغاز شد و برای اولین بار در کشور پویایی ایجاد کرد. این سبک یادگیری دو ستون دارد. اولین عنصر شهود است که به معنای استفاده از تصاویر در آموزش است. هدف ایجاد درک آسان از داوطلبان است. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا رو بزنید

سطح دوم استفاده از مدل سازی است. این روش داوطلبان را ملزم می کند تا روش ها و فرمول های مربوط به هر LB را بیاموزند ، اما استفاده از روش های سریع می تواند به سرعت به تمام سوالات مربوط به موضوع پاسخ دهد. شهود به طور کامل وارد آموزه های دینی می شود و تقریباً همه ادیان به صورت شهودی آموزش داده می شوند. در زمینه مدل سازی ، می توانیم به فیزیک و سینماتیک نیز اشاره کنیم ، که یکی از فصل های فیزیک است ، اما با روش حرف آخر ، داوطلبان دیگر نیازی به استفاده از فرمول های سوالات ندارند ، اما به همه سوالات پاسخ می دهند می توانید از یک مدل برای استفاده کنید.

مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر

موسسه حرف آخر یک موسسه جامع است. داوطلبانی که از این موسسه استفاده می کنند نیازی به منابع دیگری مانند کتاب ، برنامه درسی یا حتی کتاب آزمایشی ندارند ، اما این پایان پرونده نیست ، اما با حرف آخر ، دیگر نیازی به آزمایش یا تحقیق نیست ، زیرا آزمایش و مشاوره غیر از منابع در دسترس است. داوطلب هستند در صورت مشاوره و برنامه ریزی ، به داوطلب برنامه ای پیشنهاد می شود که مشخص می کند داوطلب هر روز کدام دوره را می گذراند ، در هر دوره چه دوره ای را می گذارد و چه مدت تحقیق در مورد هر موضوع را انجام می دهد. انجام دادن. فراهم می کند . در ادامه می توانید اجی مجی سوم ابتدایی با تدریس خانم ریحانه رضایی را هم مشاهده کنید.

بدنه اصلی داستان را می توان در رتبه بندی حرف آخر و رتبه بندی کلی آنها یافت. این رتبه بندی تأثیر یادگیری آنها را در موفقیت دانش آموزان تعیین می کند. بنابراین می توان به کنکور 98 مراجعه کرد. این یک سال فوق العاده و رویایی است. رویا. در مسابقات حرف آخر ، او فقط 51 بازیکن زیر 300 سال داشت و حتی از طریق دوره خود به 100 رسید. از این موقعیت برتر می توانیم علیرضا مردانی ، رتبه 10 ، امیر جهاندیه ، رتبه 83 ، آرمان رنجبر ، رتبه 26 ، روزین و هانا یاری ، دوقلوهای افسانه ای ، رتبه 12 و 18 را داشته باشیم. سجاد باوری (سجاد نوری) ، رتبه 71 ، تجربی و …

سؤال چیه؟ نگران نباشید ، “نام دوره” را به سیستم مرکزی حرف آخر 10002907 ارسال کنید تا مشاوران ارشد موسسه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. علاوه بر ارائه راه حل مناسب ، از حرف آخر نیز هدیه دریافت خواهید کرد.