راهنمای خرید جک پارکینگی ریلی ارزان

جک پارکینگی ریلی

امنیت بهتر با فضای قابل استفاده بیشتر

محصولات درب کشویی یا درب ریلی تجاری می توانند ملک شما را ایمن کنند و در عین حال دسترسی آسان را برای پرسنل مجاز فراهم کنند. ما نصب کامل را برای دروازه‌ های حصارکشی و کشویی ارائه می‌کنیم و برق را نیز وصل می‌کنیم. ما تمام سیستم های ایمنی مورد نیاز را نصب می کنیم و گزینه های اضافی زیادی نیز داریم.

دروازه کشویی شما می تواند به طور کامل خودکار، با دسترسی به کارت کلید یا کنترل از راه دور رادیویی، و حتی از یک برج نگهبانی کار کند. ما شامل سیستم های ایمنی استاندارد مانند چشم عکس برای تشخیص عابران پیاده و لبه ایمنی معکوس هستیم. برای امنیت بیشتر، دروازه کشویی شما می تواند تنظیم شود تا پس از مدت کوتاهی به طور خودکار بسته شود و از ورودهای غیرمجاز جلوگیری شود.

ویژگی ها و مشخصات درب کشویی

درب کشویی یک راه عالی و کم هزینه برای ایجاد یک نقطه دسترسی ایمن است. ما انواع مختلفی از سبک های مختلف از زینتی گرفته تا پارچه سیمی داریم که همگی عملکرد قوی و قابل اعتمادی از خود نشان می دهند. ما همچنین مدل‌های صنعتی برای مناطقی با نیازهای امنیتی اضافی داریم. اگر منطقه ای دارید

که نیاز به ایمن سازی دارد، ما حصار، دروازه و تیم را برای نصب کامل داریم.

گزینه موتورسازی

ما می توانیم دروازه شما را موتور کنیم و به شما امکان جک پارکینگی ریلی می دهیم بسیاری از ویژگی های امنیتی و ایمنی بیشتری داشته باشید. هر گیت کشویی را که انتخاب کنید، چه نیاز به نصب کامل از پایه داشته باشید و چه به جایگزینی برای یک سیستم خراب قدیمی، ما سرویس، تعمیر و نگهداری و خدمات اضطراری 24 ساعته را ارائه می دهیم.

اکنون می توانید هر درب کشویی بیرونی را با فشار ساده یک دکمه به طور خودکار برای شما باز کنید! پروپل یک درب بازکن ساده ساخته است که در برابر باد، آب و هوا و زباله ها مقاوم است. این درب بازکن با درب های کشویی تکی کار می کند که با مشاهده از داخل به سمت راست باز می شوند و عرض بازشو تا هفت فوت دارند. نصب این سیستم منجر به حداقل اتلاف در عرض دهانه، اما عدم کاهش در ارتفاع دهانه خواهد شد.

استفاده از این سیستم نیاز به پیش بند بتنی و بتن تراز بین درب ها دارد. بتن باید حداقل 6 اینچ فراتر از بیرون درب بسته گسترش یابد. یک پریز برق باید در فاصله سه فوتی از نقطه ای از پایه که پنج فوت بالاتر از کف است قرار گیرد. برای خودکار کردن یک پانل درب، سوکت باید نزدیک درب در سمتی باشد که در به آن بسته می‌شود. شما به سه فوت فضای افقی روشن در هدر فراتر از دهانه نیاز دارید تا به مسیر درایو اجازه دهید فراتر از بند باز شود. دری که از داخل به سمت چپ حرکت می کند، نیاز به سه فوت فاصله افقی هدر در سمت چپ پایه چپ دارد. دری که از داخل به درستی حرکت می کند، نیاز به سه فوت فاصله افقی هدر در سمت راست دریچه سمت راست دارد.

امکانات درب ریلی

درب های اتوماتیک کشویی ایمنی، امنیت و راحتی را فراهم می کنند

قدرت تجاری اثبات شده و قدرتمند است

نصب درب شامل حداقل تلفات در عرض باز است

راهنماهای کف و سینچر حرکت درب را کنترل می کنند

برای استفاده با ساخت و ساز جدید یا درب های موجود

درب قبل از نصب باید به درستی کار کند

شامل 5 سال گارانتی، 2 سال لوازم جانبی

اطلاعات بیشتر در رابطه با درب کشویی

ورودی های پارکینگ با استفاده از درب های ریلی را می توان با نصب موتورهای مخصوص متناسب با وزن درب اتوماتیک کرد. برای حفظ امنیت و پیاده نشدن در هنگام ترافیک، می توان در را با استفاده از ریموت یا تلفن همراه باز و بسته کرد.

همچنین با توجه به وزن و طول در موتورهای صنعتی خاص برای درب های کشویی کارخانجات و مراکز صنعتی و تجاری با عرض زیاد قابل استفاده می باشد. معمولا این نوع موتورها از 150 تا 500 کیلوگرم به صورت استاندارد موجود هستند.

تیم متخصص کیانسل ابتدا مطمئن می شود که محصول جک ریلی برای استفاده ایمن، ضد آب و مطابق با تقاضای بازار طراحی شده است، بنابراین مشتریان زیادی از نقاط مختلف جهان به ارمغان می آورد. محصولات موجود جک ریلی پارکینگ فروشگاه کیانسل بیشتر مطابق با شایستگی های بین المللی طراحی شده است.

نحوه ی کارکرد درب اتوماتیک ریلی

اپراتور درب اتوماتیک کشویی یا چرخشی یا درب بازکن اتوماتیک مکانیزمی است که معمولاً الکترومکانیکی است که درب را برای استفاده عابران پیاده راه اندازی می کند. درب را به طور خودکار باز می کند، باز نگه می دارد و سپس در را می بندد.

از درب کشویی و جک ریلی می توان در درب های بیرونی مشاغل خرده فروشی بزرگ استفاده کرد. (کسب و کارهای خرده فروشی کوچکتر از درهای کشویی استفاده می کنند اما بیشتر آنها درهای چرخشی را ترجیح می دهند).

طیف وسیعی از درب های اتوماتیک را می توان به طور معمول در ساختمان ها، مدارس، دانشگاه ها، ساختمان های پزشکان، داروخانه ها و موارد دیگر یافت، در حالی که درب های گردان دوتایی معمولاً در بانک ها و هتل ها دیده می شوند.

ساده ترین سنسور برای جلوگیری از برخورد درب با مانع یک پرتو نور در سراسر دهانه که نام آن چشمی فتوسل (Photo Cells) است. در صورتی که یک مانع در مسیر درب قرار بگیرد، پرتو را می شکند، که نشان دهنده وجود آن مانع است و در این زمان درب بسته نمی شود و دوباره باز خواهد شد.

نحوه عملکرد جک پارکینگی

درب بازکن پارکینگ دسترسی آسان و ایمنی به خانه را به شما می دهد و می تواند امنیت را بهبود بخشد. ویژگی هایی مانند سازگاری با دستگاه های هوشمند و اتصال به سیستم اتوماسیون خانگی این دستگاه ها را کاربردی تر می کند.

انواع درب بازکن پارکینگ

درب بازکن های استاندارد پارکینگ طراحی مشابهی دارند. یک موتور یک واگن برقی یا واگن را در امتداد ریل به حرکت در می آورد. چرخ دستی به درب پارکینگ متصل می شود و با حرکت چرخ دستی، درب را باز می کند یا فشار می دهد تا بسته شود. تفاوت اصلی بین مدل های درب بازکن پارکینگ در نحوه حرکت موتور چرخ دستی است.

یک جک پارکینگی با موتور از یک زنجیر فلزی برای راندن چرخ دستی و بالا بردن یا پایین آوردن درب استفاده می کند. سیستم‌ های درایو زنجیره‌ ای گزینه‌ های اقتصادی هستند، اما نسبت به انواع دیگر، نویز و لرزش بیشتری ایجاد می‌کنند. اگر پارکینگ شما از خانه جدا شده است، سر و صدا ممکن است نگران کننده نباشد. ولی چنانچه پارکنگ خانه شما زیر یک فضای نشیمن یا اتاق خواب باشد، ممکن است بخواهید گزینه ساکت تری را در نظر بگیرید.

جک برقی با تسمه محرک شبیه به سیستم زنجیر درایو عمل می کند اما از تسمه به جای زنجیر برای حرکت دادن چرخ دستی استفاده می کند. این کمربند عملکرد آرام‌تر و نرم‌تری را ارائه می‌کند و آن را برای خانه‌ هایی با فضای نشیمن یا خواب در بالا یا مجاور گاراژ انتخاب خوبی می‌کند. سیستم های تسمه محرک قطعات متحرک کمتری دارند و در نتیجه نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند.

یک درب بازکن پارکینگ مستقیم نیز مکانیزمی بی صدا را ارائه می دهد. خود موتور به عنوان چرخ دستی عمل می کند و در امتداد مسیر حرکت می کند و درب را بالا یا پایین می آورد. این بدان معناست که سیستم دارای یک بخش متحرک واحد است – موتور – که منجر به کاهش نویز و لرزش و همچنین نیاز های تعمیر و نگهداری کمتر می شود.

نکته: درب بازکن های پارکینگ دارای موتور هایی هستند که با جریان متناوب (AC) یا جریان مستقیم (DC) کار می کنند. هر دو به یک پریز برق استاندارد خانه وصل می شوند، اما درب بازکن های DC برق AC را به برق DC تبدیل می کنند. از مزایای موتورهای DC می توان به اندازه کوچکتر، عملکرد آرام تر و شروع و توقف نرم تر اشاره کرد. برخی از باز کننده ‌های موتور DC دارای پشتیبان باتری هستند که در صورت قطع برق اجازه عملکرد را می‌دهند.

ویژگی های درب بازکن پارکینگ

درب بازکن های استاندارد پارکینگ دارای اجزای مشترکی هستند:

  • ریموت‌ها، دکمه‌های دیواری یا صفحه‌کلید در را باز می‌کنند.
  • آزاد کردن دستی به شما این امکان را می دهد که درب بازکن را از داخل پارکینگ جدا کنید و درب را به صورت دستی بالا یا پایین ببرید.
  • هنگامی که سیستم را کار می کنید یک چراغ امنیتی فعال می شود و پس از مدت زمان مشخصی به طور خودکار خاموش می شود.
  • قطعات ریلی معمولاً برای درب های گاراژ تا ارتفاع 7 فوت اندازه می شوند.

علاوه بر این، ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که می توانید آن ها را نیز در نظر بگیرید:

  • ریموت های مینیاتوری جاکلیدی که در جیب جا می شوند.
  • اتصال سیستم اتوماسیون خانگی به شما این امکان را می دهد که درب بازکن خود را از راه دور کنترل کنید.
  • Wi-Fi داخلی، درب بازکن را مستقیماً به شبکه بی‌سیم خانگی شما متصل می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به سیستم اتوماسیون، درب را از یک برنامه تلفن همراه کار کنید.
  • سازگاری با دستگاه هوشمند – ساخته شده یا در دسترس با یک لوازم جانبی اختیاری برای برخی مدل‌ها – به شما امکان می‌دهد بازکننده را از یک دستگاه تلفن همراه کار کرده و نظارت کنید.
  • سازگاری با خودرو اجازه می دهد تا درب بازکن از کنترل های تعبیه شده در برخی خودروها کار کند.
  • عملکرد بسته شدن خودکار درب پارکینگ را به طور خودکار پس از یک دوره از پیش برنامه ریزی شده می بندد.
  • قفل ها به شما این امکان را می دهند که از باز کردن درب پارکینگ توسط ریموت ها جلوگیری کنید.
  • پشتیبان‌گیری باتری به شما امکان می‌دهد در صورت قطع برق، درب بازکن را کار کنید.
  • چراغ های امنیتی حساس به حرکت به طور خودکار عمل می کنند.

در رابطه با ویژگی هایی که برایان توضیح دادیم چند نکته وجود دارد که در ادامه آن ها را بخوانید:

بسیاری از ریموت ها، دکمه های دیواری و صفحه کلید می توانند بیش از یک درب بازکن پارکینگ را کنترل کنند. این برای زمانی مفید است که چندین محل پارکینگ با درهای جداگانه دارید.

قبل از خرید جک پارکینگی باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که اطلاعات محصول را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درب بازکن پارکینگ و ویژگی های آن با درب پارکینگ شما سازگار است و با ارتفاع سقف پارکینگ شما مطابقت دارد.

در نهایت می توان گفت برای خرید جک ریلی برای درب پارکینگ منزلتان در صورتی که فضای کافی برای نصب آنرا دارید تردید نکنید. زیرا در کنار تمامی مواردی که برایتان شرح دادیم جزو محصولات کاربردی برای شما خواهد بود. در ادامه باز هم کاربرد مهم دیگری از درب بازکن های برقی را برایتان شرح داده ایم.

 

افزایش ایمنی با جک پارکینگی

اگر درب بازکن قدیمی‌تری دارید (از سری های اولیه ی محصولات جک برقی)، برای بهره‌گیری از ویژگی‌های ایمنی، دستگاه را ارتقا دهید. درب بازکن های مدرن پرتوهای الکترونیکی تولید می کنند که در سراسر دهانه درب پارکینگ گسترش می یابند تا از گیر افتادن و محافظت جلوگیری کنند. هنگامی که یک شخص، حیوان یا شیء پرتو را می شکند، مکانیسم ایمنی را فعال می کند و باعث می شود که درب بسته شود و جهت معکوس گردد. درب بازکن های پارکینگ همچنین دارای مکانیزمی هستند که در صورت برخورد درب با مانع، بسته شدن درب را معکوس می کند. دستورالعمل های سازنده درب بازکن را برای آزمایش ویژگی های ایمنی دستگاه دنبال کنید.

درب بازکن های جدیدتر پارکینگ نیز می توانند امنیت را بهبود بخشند. ریموت ها یک کد منحصر به فرد را برای فعال کردن جک پارکینگی ارسال می کنند. برای جلوگیری از سرقت کد و اطمینان از اینکه کنترل از راه دور همسایه گاراژ شما را باز نمی‌کند، به دنبال یک ویژگی کد حرکتی باشید. هر بار که در را از راه دور باز می کنید، یک کد تصادفی جدید به طور خودکار تولید می شود. دفعه بعد که با کنترل از راه دور کار می کنید، درب بازکن گاراژ کد جدید را می پذیرد.

برای خرید انواع جک پارکینگی اعم از جک پارکینگی تک لنگه، جک پارکینگی دو لنگه، جک پارکینگی سکشنال یا زیر سقفی، جک پارکینگی هیدرولیکی و جک پارکینگی ریلی یا کشویی می توانید از کارشناسان کیانسل راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.