خرید بهترین تلویزیون ۷۵ اینچی بازار

خرید بهترین تلویزیون ۷۵ اینچی بازار

تلویزیون غول پیکر ۷۵ اینچی برای خانه های متراژ بالا، مراکز خرید، فرودگاها و دیگر مکان های بزرگ مناسب هستند. در حالی که یک تلویزیون 65 اینچی برای اکثر خانه ها اندازه استاندارد است، اما اگر می خواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید، تلویزیون 75 اینچی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر و بررسی تلویزیون شیائومی 75 اینچی و 65 اینچی این مطلب از سایت آفتاب را مطالعه کنید و با ما همراه باشید تا بهترین تلویزیون 75 اینچی را برای شما معرفی کنید.

 

مزایای خرید تلویزیون 75 اینچی

اگر در مورد اینکه آیا با یک مدل 65 اینچی بخرید یا یک تلویزیون 75 اینچی غول پیکر هیجان انگیز را انتخاب کنید شک دارید باید بگوییم به طور حتم خرید تلویزیون 75 اینچی می تواند گزینه بسیار بهتری باشد. اگر به دنبال ارتقاء تجربه لذت از مشاهده تصاویر بزرگ هستید ، تلویزیون 75 اینچی گزینه مناسبی است. با تلویزیون 75 اینچی افزایش کمی در کیفیت تصویر ، نرخ تازه سازی ، دقت رنگ ، زاویه دید ، عملکرد HDR یا هر نوع تکنولوژی هوشمند را خواهید داشت. اگر نگران بحث مالی برای خرید این نوع تلویزیون ها هستید باید بگوییم تلویزیون شیائومی 75 اینچی سری 4S با قیمت بسیار مناسبی که دارد می تواند گزینه خرید برای شما باشد.

 

کیفیت تصویر و صدای تلویزیون شیائومی 75 اینچی سری 4s

کیفیت تصویر تلویزیون ۷۵ اینچی سری 4s شیائومی 4k ULTRA-HD است و صفحه نمایش با پنلLED   ۷5 اینچی دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. این تلویزیون همچنین دارای پشتیبانی HDR است که باعث می شود تصاویر را با رنگ های طبیعی و شگفت انگیز تماشا کنید. کیفیت صدای این تلویزیون نیز 16 واتی است که هر باند به طور متوسط 8 وات تولید صدا می کند. این باند ها از فرمت های صوتی Dolby و DTS HD پشتیبانی می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت تلویزیون های شیائومی این مقاله را بخوانید.

 

مشخصات فنی تلویزیون شیائومی 75 اینچی سری 4S

به لحاظ فنی هسته پردازنده این تلویزیون 64 بیتی 53a چهار هسته ای و دارای 2 گیگابایت رم و فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی است. ناگفته نماند که این تلویزیون ها دارای پردازنده گرافیکی بسیار پر قدرت است که می تواند تصاویر را با سرعت بسیار بالا و با کیفیتی باور نکردنی به تصویر بکشد. قبل از خرید تلویزیون شیائومی می توانید با کوروش استور در تماس باشید تا به شما بهترین پیشنهاد برای خرید تلویزیون شیائومی را ارائه کنند.

 

ویژگی های هوشمند تلویزیون 75 اینچی شیائومی

باید گفت این تلویزیون با اتصال به WIFI و سیستم عامل اندروید ۹ و ورود به گوگل پلی اپ ها و برنامه های محبوب تان را در پنل تلویزیون خود نصب و ذخیره کنید. حافظه داخلی این تلویزیون ۸+۲ گیگا بایت است که فضای مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد تا برنامه ها و اپ های بیشتری را روی آن نصب کنید. با این تلویزیون هوشمند شما می توانید گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپتان را بدون هیچ گونه کابل و تنها با نرم افزار CHROMECAST متصل کنید.

 

ریموت کنترل پر قدرت تلویزیون شیائومی 75 اینچی سری 4S

ریموت کنترل های همه ی تلویزیون شیائومی دارای ویژگی های کم نظیری هستند که جزو نقاط قوت این برند می باشد. دستیار صوتی گوگل در این ریموت کنترل ها به شما کمک می کند که در کمترین زمان، با صدای خودتان شبکه را تغییر دهید و یا به منو بروید. از دیگر ویژگی های ریموت کنترل پر قدرت بلوتوثی این است که حتی با وجود موانع بر مسیر کنترل می تواند کاربردش را حفظ کند و شبکه را تغییر دهد.

در آخر اگر هنوز تصمیم و انتخاب برای شما سخت هست این مطلب از سایت برنا را از دست ندهید.