جدیدترین ردیاب و Gps خودرو در ایران

اکثر دوربین های دیجیتال زمان عکس گرفتن را ذخیره می کنند. و همچنین با استفاده از سیستم GPS به عنوان منبع مکانی خود زمان و مکان عکس را ذخیره می کنند . دستگاهی که امروزه به عنوان ردیاب ماشین استفاده می شود، یک دستگاه کوچک است که با استفاده از نصب سیم کارت روی آن، داده های مربوط به موقعیت خودرو بر روی دستگاه موبایل ارسال شده و شما در هر لحظه می توانید از موقعیت خودرو خود با خبر شوید. یک دستگاه ردیاب GPS وسیله ای است که موقعیت جغرافیایی وسیله نقلیه یا شخصی که حامل دستگاه ردیاب را درحال حرکت و یا ساکن بصورت دقیق تعیین می کند . همچنین می توان این دستگاه استاندارد را بر روی انواع وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون های ترانزیت بار نصب نمود. سخت افزار ردیاب خودرو علاوه بر نشان دادن موقعیت مکانی فرد، اطلاعات دقیقی از زمان و موقعیتی که فرد در آن حضور داشته و همچنین تخطی از سرعت مجاز حین رانندگی به شما ارائه می دهد. از طرف دیگر دقت جی پی اس این دستگاه ها در مورد اعلام سرعت خودرو بسیار بالا می باشد.

به طور کلی هزینه مصرفی برای نقل و انتقال دادهها در مدل آنلاین بالا نیست. ردیاب ، رهیاب و یا جی پی اس ردیاب وسیله ای است که به طور معمول توسط یک وسیله نقلیه درحال حرکت یا یک شخص حمل می شود. هنگامی که وسیله نقلیه شما به سرقت می رود، اگر خودرو مجهز به ردیاب یا GPS خودرو باشد، به آسودگی قادر به مسیریابی خودرو خواهید بود؛ اما در صورت عدم وجود ردیاب، کار مسیریابی خودروی سرقتی بسیار دشوار و با موانع بسیاری مواجه خواهد شد؛ چرا که هنگام سرقت، اغلب سارقین پلاک وسیله نقلیه را تعویض و یا جدا می کنند و ردگیری خودروی مسروقه از این طریق برای دوربین های راهنمایی رانندگی میسر نمی باشد. در ریموت این دزدگیرها یک مانیتور قرار داده شده که اتفاقات رخ داده برای خودرو شما را نمایش می دهد. کلمه چیپیاس مخفف عبارت «سرویس مکانیابی جهانی» است که در تمام دنیا میتواند موقعیت هدف مورد نظر را به شما نشان دهد. ردیاب خودرو آی آر 140 دارای یک باتری داخلی 3.7 ولت و 330 میلیآمپر است. داده ی محل های ثبت شده را می توان در حافظه دستگاه ردیاب ذخیره کرد یا به یک پایگاه اطلاعاتی مرکزی (دیتابیس) یا کامپیوتر متصل به اینترنت (سرور) منتقل داد.

این زمان را می توان با داده های وارد شده به سیستم GPS مرتبط کرد تا مکان دقیق ارائه شود. شما می توانید به وسیله یک کامپیوتر یا موبایل از مکان دقیق این عزیزان مطلع شوید. ردیاب خودرو لندر LD-57R، کوچکترین ردیاب خودرو جهان با قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور است و به کمک آن می توانید در هر لحظه از موقعیت خودرو خود مطلع باشید. یک GPS logger به سادگی موقعیت دستگاه را در فواصل زمانی منظم در حافظه داخلی خود ثبت می کند. در مرحله دوم آنتن جی پی اس و آنتن موبایل را به ردیاب وصل میکنید. معمولا سال اول، پنل ردیابی رایگان ارائه میشود تا کاربران بتوانند به مزیت خدمات فابریک پی ببرند. این پنل ردیابی قابلیت استفاده در گوشی های هوشمند و رایانه ها را داشته و حتی با استفاده از پیامک (SMS) نیز توانایی عملکرد دارد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از نحوه عملکرد دزدگیرهایی که قابلیت خاموش و روشن کردن ماشین را دارند به بررسی صفحه جی پی اس دیاگ مراجعه کنید.چراکه برخی از مدل های ردیاب مانند همین جی پی اس دیاگ، امکان خاموش و روشن کردن اتومبیل را برای کاربران فراهم کرده اند. عملکرد ردیاب خودرو چه تفاوتی با مسیریاب خودرو دارد؟

وسیله ساده، کوچک و با قیمت مناسب که تأمین امنیت و مسیریابی خودروها را به عهده گرفته است. ردیاب خودرو همان چیزی است که این روزها همه از آن صحبت می کنند. پس از قرارگیری ردیاب آهنربایی در زیر خودرو می توان از طریق سامانه ردیابی محل دقیق خودرو را مشاهده نمود. هزینه استفاده از سامانه ردیابی و اپلیکیشن ردیابی سالیانه چه مبلغی است؟ قبل از اینکه بخواهیم در مورد مدل محصولات پر فروش ردیاب خودرو در بازار بحث کنیم، بهتر است تا در مورد ویژگی ها و کاربردهایی که یک ردیاب برای حفظ امنیت اتومبیل ها دارد صحبت کنیم تا شاید به نیاز خرید و استفاده از این محصول بیشتر از گذشته پی ببریم. اما اینطور نیست. ردیاب مگنتی یکی از پر طرفدار ترین مدل ها برای ردیابی خودرو است که به کمک آهنربایی که دارد به قسمت های آهنی خودرو متصل می شود. سریع ترین راه برای دستیابی به مدل های جدید ردیاب خودرو آهنربایی با نرخ مناسب سر زدن به سایت خرید اینترنتی ردیاب خودرو می باشد.

در سایت شرکت جیپیران اطلاعات کامل در مورد انواع ردیاب خودرو، مشخصات محصول، قیمت فروش و نحوه سفارش درج شده که به انتخاب بهتر خریدار کمک می کند. در نتیجه عمر این سختافزار طولانی بوده و هزینههای تعویض را از دوش خریداران برداشته است. ردیاب خودرو با انواع مختلف چینی با عناوین و برندهای متفاوت در بازار جهت ارائه به مشتری موجود می باشد که در این بین جای ردیاب صد در صد ایرانی همانند ردیاب خودرو اتاکو در این بازار همواره خالی بوده است. علت قرار دادن ردیاب خودرو آهنربایی در زیر خودرو دریافت بهتر سیگنال های ماهواره ای می باشد. این پلتفرم دارای پنل تحت وب حرفه ای و دو نسخه Android و IOS برای تلفن همراه می باشد. سیستم های GPS مدرن دارای جایگاه کارت حافظه فلش داخلی و یک پورت USB هستند ،همچنین بعضی بعنوان فلش درایو USB عمل می کنند. ماهوارههای جی پی اس اینگونه عمل میکنند که در سراسر دنیا ۲۴ ساعته کار میکند و از آن میتوان در همه جهان استفاده کرد.