جانسون انگلیس هشدار داد: شکافهای زشت را اصلاح کنید و در برابر دشمن مشترک COVID-19 متحد شوید ، “در غیر اینصورت همه از دست می روند”.

بوریس جانسون در یک سخنرانی ویدئویی از پیش ضبط شده در بحث سالانه مجمع ، که عملا امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا برگزار می شود ، گفت: “و بحران نیز یک نیروی فوق العاده برای تقسیم شده است.”

اگرچه جهان “در برابر همان دشمن قرار دارد” ، وی خاطرنشان كرد كه مرزها “بین دوستان و متحدان” در حال ظهور است و زنجیره های تأمین جهانی با “جنگ كتاب های بر روی تراس فرودگاه” به هم ریخته است زیرا كشور در برابر PPE مبارزه می كند.

آقای جانسون اظهار داشت: “مفهوم جامعه جهانی ، به صراحت ، بسیار فرسوده به نظر می رسد”.

وی تأكید كرد: “ما به سادگی نمی توانیم این راه را ادامه دهیم” ، و از نمایندگان خواست تا “متحد شوند … در برابر دشمن مشترك ما” مبادا همه باختند.

در میان رنجهای اقتصادی عظیم و کشته شدن نزدیک به یک میلیون نفر ، نخست وزیر گفت “یک ضرورت اخلاقی برای بشریت وجود دارد” تا به درک مشترکی از چگونگی ابتلا به بیماری همه گیر و چگونگی گسترش همه “تلاش برای جلوگیری از عود مجدد” برسد. .

تقویت بهبود جهانی

نخست وزیر انگلستان سازمان بهداشت جهانی (WHO) را “واحدی که بشریت را علیه لژیونهای بیماری مقابله می کند” خواند و از افزایش 30 درصدی بودجه طی چهار سال آینده ، به مبلغ 340 میلیون پوند خبر داد.

همانطور که برای واکسن تلاش می کنیم ، هرگز نباید گوشه گیر شویم – نخست وزیر انگلیس

آقای جانسون خود را حامی سرسخت علم خواند و گفت: “متخصصین اپیدمیولوژی در دانشگاه آکسفورد اولین درمان COVID-19 را شناسایی کردند” و داروی ارزان دگزامتازون را با جهان به اشتراک گذاشتند ، دارویی ارزان قیمت که خطر مرگ را بیش از یک سوم بیماران مبتلا به دستگاه های تهویه ، “تا در طی شش ماه آینده حدود 1.4 میلیون نفر جان خود را نجات دهند”.

و وی به عنوان بزرگترین اهدا کننده گاوی ، اتحاد جهانی واکسن ، توضیح داد که در ماه ژوئن ، انگلیس به جمع آوری 9 میلیارد دلار برای ایمن سازی 300 میلیون کودک در برابر بیماری های قاتل کمک کرد و خاطرنشان کرد که در حال حاضر 100 واکسن بالقوه وجود دارد که تلاش می کند موانع موجود در این زمینه را برطرف کند. ایمنی و کارایی

آقای جانسون تأكید كرد: “حتی هنگامی كه برای واكسن تلاش می كنیم ، هرگز نباید گوشه گیر كنیم ، آزمایشات را كاهش دهیم یا ایمنی را فدای سرعت كنیم.”

محافظت از بشریت

نخست وزیر متعهد شد كه از ریاست جمهوری انگلیس در ثروتمندترین كشورهای G20 برای “ایجاد رویكرد جهانی جدید برای امنیت بهداشت” بر اساس یك برنامه پنج ماده ای برای “محافظت از بشریت در برابر بیماری همه گیر دیگر” استفاده كند. وی گفت ، هدف اول “جلوگیری از بیماری جدید قبل از شروع آن است” ، از جمله با جعل یک شبکه جهانی از مراکز تحقیقاتی مشترک انسان و دام ، برای ردیابی عوامل بیماریزای حیوانی که ممکن است از سد گونه عبور کرده و انسان را آلوده کنند.

در مرحله دوم ، توسعه ظرفیت تولید درمان ها و واکسن های موجود برای جلوگیری از ارگانیسم ها قبل از حمله یا حداقل تشخیص سریع آنها است.

اهداف بعدی طراحی سیستم هشدار زودرس جهانی همه گیر ، مبتنی بر جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و سپس داشتن پروتکل های واکنش اضطراری در صورت بروز بحران دیگر است.

سرانجام ، وی از هر کشوری خواست تا کنترل صادرات را تا جایی که ممکن است لغو کند و تعرفه های دستکش ، تجهیزات محافظتی ، دماسنج و سایر محصولات مهم را لغو کند.

نخست وزیر انگلیس تأیید کرد: “دیگر هرگز نباید 193 کارزار مختلف علیه یک دشمن انجام دهیم”.

بیانیه کامل در اینجا موجود است