بیشترین سوالات درباره ریمل مژه و ابرو

 

نحوه استفاده از پرایمر مژه برای افزایش جلوه های ریمل مژه و ابرو

حتی اگر اهل زیبایی نیستید ، به احتمال زیاد نام پرایمر صورت و پرایمر چشم را شنیده اید. اگر تا به حال با پوشش تکه تکه یا محو شدن آرایش سر و کار داشته اید ، می دانید که پرایمر چقدر می تواند مفید باشد. و این ما را به آخرین شکل پرایمر مورد علاقه ما در این روزها می رساند: پرایمر ریمل. بله ، قبل از کشیدن ریمل روی ریمل می توانید از پرایمر برای مژه های خود استفاده کنید. آیا می خواهید بیشتر بدانید پرایمر مژه چیست و چگونه از آن استفاده کنید؟ شما در جای مناسب هستید! به خواندن ادامه دهید تا از مایه مژه استفاده کنید و با بهترین آنها برای پوشاندن حاشیه خود آشنا شوید.

 

MASCARA PRIMER چیست؟

پرایمر ریمل شبیه پرایمری است که برای پلک و صورت خود استفاده می کنید ، از این نظر که به افزایش آرایش شما در بالا کمک می کند. در مورد پرایمر مژه ، یک پایه یکنواخت برای استفاده از ریمل ایجاد می کند و در عین حال حجم و طول حاشیه ای را که چشمگیرتر و پرتر است افزایش می دهد. پرایمرهای مژه اغلب به عنوان نرم کننده مژه عمل می کنند و برای مراقبت از مژه ها کار می کنند.

 

بهترین پرایمرهای چشم ما

آمادگی اضافه کردن یک پرایمر ریمل به کیف آرایش خود را دارید؟ یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید.

 

پرایمر مژه حجمی L’Oréal Paris: این پرایمر مژه دارای فرمول سبک و حالت دهنده ای است که حجم و طول چشمگیری را روی هر مژه ایجاد می کند و یک پایه یکنواخت ایجاد می کند که می تواند به افزایش جلوه های ریمل مورد علاقه شما L’Oréal Paris کمک کند. پرایمر مژه به عنوان نرم کننده مژه در طول زمان برای مژه های نرم و تغذیه شده عمل می کند.

 

پرایمر/پایه ریمل L’Oréal Paris Voluminous Lash Paradise ase: این پرایمر ریمل با رنگ صورتی باعث ضخیم شدن مژه ها شده و به افزایش سایش ریمل کمک می کند. فرمول ترمیم کننده مژه حالت دهنده – آغشته به روغن گل رز – همچنین به چسباندن ریمل به مژه های شما کمک می کند.

 

نحوه استفاده از پرایمر چشم

استفاده از پرایمر مژه بسیار آسان است. در واقع ، این فقط دو مرحله نیاز دارد!

 

مرحله 1: پرایمر مژه را بمالید. زمان آن رسیده است که پایه ریمل خود – پرایمر مژه AKA – را روی مژه های خود بمالید. درست مانند ریمل مژه و ابرو ، برس را در قسمت پایین مژه ها قرار دهید و به آرامی به سمت بالا بکشید. خودشه!

 

مرحله 2: ریمل مورد علاقه خود L’Oréal Paris را بمالید. پس از اتمام استفاده از پرایمر مژه ، به دنبال ریمل مورد علاقه L’Oréal Paris بروید و آن را روی مژه های خود بمالید. در اینجا چند نوع مختلف ریمل برای انتخاب وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که مناسب ترین نیاز شما باشد!

 

ریمل فیبر کاذب: ریمل L’Oréal Paris Voluminous Fiber X یک سیستم ریمل فیبر دو مرحله ای است که به ایجاد حجم و طول فوق العاده کمک می کند.

 

ریمل بلند کننده: ریمل تلسکوپی اصل ضد آب L’Oréal Paris ضد آب دارای یک برس دقیق است که به بلند شدن ظاهر مژه های شما کمک می کند.

 

ریمل حجم دهنده: ریمل چشم قابل شستشو L’Oréal Paris Bambi، Lasting Volume دارای برس چشم گشادی است که موهای کوتاه و بلندی دارد تا هر مژه را جدا کرده و می پوشاند.

 

ریمل رنگی: ریمل چشم L’Oréal Paris Voluminous Original قابل شستشو با رنگ سبز عمیق رنگی پاپ را ارائه می دهد که به طور جدی چشمگیر است.

 

نحوه حذف پرایمر و ریمل مژه شما در پایان روز

امیدواریم در طول روز از زدن مژه های خود لذت برده باشید – اما قبل از زدن شب به یونجه ، مهم است که آرایش خود را پاک کنید. یک گزینه پاک کننده ملایم و بدون شستشو مانند آب میسل را انتخاب کنید تا پرایمر مژه و ریمل شما برداشته شود. آب تمیز کننده کامل Micellar L’Oréal Paris ضد آب – همه انواع پوست به شدت پاک کننده ، پاک کننده آرایش (حتی ضد آب!) و پاک کننده آلودگی ها و ناخالصی ها هستند. این ماده توسط میسل های کوچک – مولکول های روغن – تغذیه می شود که به عنوان یک آهن ربا برای از بین بردن خاک ، چربی و آرایش به سمت بالا و دور از پوست عمل می کند. می توانید از آن روی صورت ، چشم ها و لب های خود استفاده کنید. برای پاک کردن آرایش چشم ، فقط یک پد پنبه ای را با آب میسلار آغشته کرده و قبل از پاک کردن آرایش ، آن را چند ثانیه روی چشم های بسته نگه دارید.