بک لینک چیست؟

اما همانطور که در بالا هم گفتیم خرید بک لینک از استوری بصورت 24 ساعته ارزش چندانی در سئو ندارد. گوگل در آپدیت های اخیرش تاثیر لینک خارجی را به شدت بالا برده است. در پروفایل بک لینک شما هم ظاهر می شوند. ایجاد مخاطب وفادار خیلی به شما در سئو کمک میکند. یکی از روش های مزرعه ی لینک یا همان link farm میباشد که از حلقه های تو در تو برای لینک سازی کمک میگیرد و با ایجاد شبکه ای از وبسایت ها و وبلاگ ها جریانی را ایجاد میکند که شما بتوانید از طریق آن وبسایت هدف را قوی کنید. همانطور که گفتم، هر چه بیشتر کار کنید، بهتر می توانید به طور چشمی اوضاع را کنترل کنید. باید روی تحقیق کلمات کلیدی کار کنید. ایا باید PBN را فراموش کنیم؟ این روش ها تازه استفاده شده اند اما به دلایل قبل و دلایلی که مجددا ذکر می کنیم اصلا پیشنهاد نمی کنیم از مانی ربات برای لینک بیلدینگ استفاده کنید.

کماکان معتقدیم بازاریابی و شیوه های اصولی در پایداری در گوگل نقش مهم تری دارند ، ضمن اینکه باید محتوای کاربر پسند تهیه کنیم و نه گوگل پسند. از جمله روش هایی که در pbn از آن استفاده کردند میتوان به ثبت در سایت های دایرکتوری ، تبادل لینک دوطرفه و تبادل لینک سه طرفه اشاره کرد. سعی کنید از انکر تکست مناسب برای این منظور استفاده کرده و سپس لینک دهید. لینکیار یک پلتفرم وسیستم تحت وب و راه حلی امن و مناسب برای خرید فروش بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی و جایگاه تبلیغاتی سایت شما است. 2-شناسایی شرکت ارائه دهنده هاست یا IP سایت کار بسیار سادهای برای گوگل است. بک لینک چگونه کار می کند؟ اگر گوگل بفهمد شما از این تاکتیک استفاده کرده اید احتمال اینکه سایت شما را جریمه کند زیاد است. اگر همه وبسایت ها یا وبلاگ ها از یک هاست سرور استفاده کنند، گوگل در هنگام بررسی ای پی انها به مجموعه بودن انها پی خواهد برد و جریمه میشوید. بصورت یکسان در وبلاگ هایتان استفاده نکنید که در اینصورت به اسانی شناخته میشوید.

از آنجا که سایت های جدید و وبلاگ ها شروع به نوشتن در مورد شما می کنند بنابراین لینک های بیشتری دریافت می کنید. 3️ : در بخش Bio اطلاعاتی در مورد سایت تون بنویسید ، بعد بک لینک رو قرار بدید . رپورتاژ یک لینک خارجی دائمی است، در حالی که بک لینک، بعد از مدت زمانی (معمولا 6 ماه یا 1 سال) از بین خواهد رفت. در لینک سازی کلاه سفید شما برای خودتان لینک نمیسازید و فقط پست های با کیفیت تولید می کنید و سئوی داخلی خودتان را بهبود می بخشید و نهایتا در شبکه های مجازی لینک های خود را به اشتراک میگذارید که با اینکار به ندرت دیگران سایت شما را می بینند و بعد مطالب شما را بازنشر می دهند و بعد بک لینک طبیعی از آنها دریافت خواهید کرد که متاسفانه در حال حاضر لینک سازی کلاه سفید بدرد 95 درصد کسب و کار ها نمیخورد مگر اینکه یک سری کار های خاص انجام شود.

بعضی اوقات این کار بسیار سخت است. بسیار کار آسان و راحتی است. ما در ادامه یک استراتژی PBN به شما معرفی خواهیم کرد که اولا گوگل به شما مشکوک نمی شود و دوما می توانید به راحتی خودتان را در گوگل بالاتر بکشید و سیگنال لینک دریافت کنید. به پارامترهایی نظیر تعداد ایندکس وبلاگ ، دامین اتوریتی ، لینک فالو و نوفالو ، ریسپانسیو بودن وبلاگ دقت کنید تا در اینصورت بهتر رتبه گرفته و لینک هایی که به سایت اصلی میدهید معتبرتر شود. راه حل بهتر این است که به گوگل کمک کنید تا محتوای مفید شما را یافته و ایندکس کند. اما چه نوع بک لینکی مفید نامیده می شود؟ هنوز هم کاربرانی در آن ها فعالیت دارند اما مثل سابق رونق ندارند. پی بی ان یا شبکه های وبلاگی شخصی همان وبلاگ هایی هستند که در دوران اوج وبلاگ نویسی به وجود آمدند. سایت های زیادی وجود دارند. بک لینک، به لینک هایی از سایت شما گفته می شود که در سایت های دیگر وجود داشته و به صفحه سایت شما ارجاع داده می شود. یادتان باشد کسانی که در اولین فرصت پاسخ می دهند بیشترین شانس را دارند که انتخاب شوند بنابراین سریع پاسخ دهید.

Neil Patel یکی از افراد سرشناس در زمینه سئو توصیه می کند که به هیچ وجه سراغ پی بی ان نروید. با توجه به اهمیت ساخت بک لینک های PBN ما تصمیم گرفته ایم که در این مقاله به شما آموزش های اصولی ارائه دهیم. اما این تنها راه رقابت با سایت های بزرگ است. اما بدلیل انکه وبلاگ رایگان بود؛ هجوم بالایی به آن شد و گوگل را به خود حساس کرد که وبمستران مشغول شبکه سازی میباشد. اما اصول خاص خودش را دارد. با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد تهیه استراتژی لینک سازی آشنا شوید. از بکلینک های غیرمرتبط و دور از موضوع گرفته تا انکرتکستهای تقلیدی، نشانههای زیادی از اسپم بودن در پروفایل بکلینک شما هست که باید به آنها توجه کنید. محتواهایی که در وبلاگ تان استفاده میکنید نباید کپی باشد؛ چراکه در اینصورت گوگل به اسانی با انالیز محتواهای تکراری پی به استفاده از pbn توسط شما خواهد برد. چرا نباید به فکر استفاده از مانی ربات و PBN باشیم؟