اجاره ماشین در کیش 1400

سفر به جزیره کیش و اطلاعات مورد نیاز

 

در مورد اجاره خودرو و تخلفات آن در جزیره زیبای گردشگری کیش اطلاعات لازم را بدست آورید!

کرایه اتومبیل در کیش یکی از مهمترین چالش ها در سفر به این جزیره است. دلایل این امر موقعیت جغرافیایی خاص و شرایط اطراف آب است که حمل و نقل خودرو به این جزیره را دشوار ، گران و پرهزینه کرده است.

به همین دلیل است که بسیاری از گردشگران این جزیره اجاره ماشین در کیش را انتخاب می کنند. موردی که اجاره خودرو را به عنوان یک گزینه جدی و محبوب معرفی کرده است. در نتیجه ، برای بهره مندی بیشتر از امکانات این مجموعه ، داشتن اطلاعات کافی در این زمینه ضروری است.

در مقاله زیر ، هنگام بررسی این موضوع ، به موارد زیر نیز می پردازیم:

• اجاره خودرو در کیش و هر آنچه باید بدانیم!

• تجاوز به ماشین کیش و ماشین کرایه …

• درباره نقشه جزیره کیش و نقاط گردشگری آن اطلاعات بیشتری کسب کنید!

به ما بپیوند.

 

کرایه اتومبیل در کیش ، یک تجربه موفق سفر!

اگر قصد سفر با هواپیما به کیش را دارید بهتر است به خودرو و آماده سازی آن از این پس برای گردشگری در این جزیره زیبا و گرمسیری فکر کنید.

جزیره گردشگری کیش با جاذبه های فراوان همه ساله پذیرای مسافران و گردشگران از سراسر ایران و سایر کشورها است. به دلیل نقشه جزیره کیش و عدم دسترسی به مسیر زمینی برای انتقال با ماشین ، در صورت نیاز یک ماشین شخصی با قایق به این جزیره منتقل می شود. این کیس مشکلات و هزینه های زیادی دارد. یکی از ساده ترین راه ها برای اجتناب از این وضعیت ، اجاره ماشین در کیش است. یک راه حل آسان و مقرون به صرفه که همچنین با کل صرفه جویی در سفر همراه است!

اما برای استفاده بیشتر از کرایه اتومبیل خود در کیش باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟

در ادامه ، ما مسائل مهمی را که در این اجاره خودرو باید در نظر بگیریم ، بحث خواهیم کرد.

با ما بمان.

 

 

قوانین تخلف خودرو کیش

برای گذراندن اوقات خوب در کیش و ماشین و نداشتن مشکل ، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه می شود. همچنین لازم است از نکات مربوط به تخلف خودرو کیش مطلع بوده و از اطلاعات مربوط به این کار آگاهی کامل داشته باشید.

شرکت های اجاره خودرو در کیش مانند Novin Rent مبلغی را به عنوان تخلف خودرو از مشتریان دریافت می کنند ، علاوه بر مبلغ اجاره خودرو ، تا از عدم بروز مشکلات ثانویه اطمینان حاصل کنند. پس از انقضای مدت زمان اجاره خودرو در کیش ، این مبلغ به عهده شرکت اجاره خودرو است تا در صورت تخلف در مدت زمان اجاره خودرو ، هرگونه تخلفی را پرداخت کند. بدیهی است پس از یک ماه و پرسیدن عدم تخلف ، مبلغ به اجاره کننده خودرو بازگردانده می شود. صاحبخانه همچنین گواهی عدم تخلف را از طریق پیامکی که توسط شرکت ارسال شده دریافت کرده است و نیازی به مراجعه حضوری در این زمینه نیست.

 

 

نقض خودرو را در 2 مرحله ببینید!

برای انجام این کار ، ابتدا پس از تنظیم مرورگر خود روی حالت DESKTOP VERSION یا استفاده از دستگاهی غیر از تلفن همراه ، وارد برنامه شوید.

سپس ابتدا شماره پلاک خود را در کادر مربوطه وارد کرده و فیلد هویت خود را خالی بگذارید تا میزان جریمه شما مشخص شود.

دوم ، اگر مبلغ جریمه را دارید ، شماره موتور یا شاسی را در کادر آخر وارد کنید و با ثبت مدت اجاره ، مقدار دقیق تخلف را ببینید.

 

نقشه زیبا از کیش ، مکانهای دیدنی رنگارنگ!

کیش را به حق باید بزرگترین و زیباترین جزیره گردشگری در جنوب نامید. جزایر گرمسیری با گیاهان و طبیعت خاص که مقصد بسیاری از دوستداران طبیعت و گردشگران است.

وجود بسیاری از پیاده روی ها و مکان های دیدنی روی نقشه جزیره کیش ، فرصتی منحصر به فرد ایجاد کرده است!

اگر این مقصد را برای تعطیلات یا اقامت چند روزه انتخاب کرده اید ، هنگام اجاره ماشین در کیش ، می توانید نقاط زیادی را به لیست بازدیدهای خود اضافه کنید.

در ادامه ، ما به برخی از معروف ترین این پیاده روی ها اشاره می کنیم.

شهر زیرزمینی کاریز: این قنات های آب شیرین که به صورت زنجیره ای به هم متصل شده اند دارای یک شهر زیرزمینی با فسیل های بی شمار ، بسیار زیبا و جالب در دیوارهای آن است. قدمت تاریخی این مجموعه و ارزش بیولوژیکی آن علاقه مندان زیادی را به این نقطه گردشگری جذب می کند.

سواحل جزیره هندورابی: این ساحل در حاشیه جزیره ای بیابانی واقع شده است که با آبهای آبی و آرامش بی نظیر گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. مسافت 25 کیلومتری این جزیره تا مرکز کیش را به راحتی و در کمترین زمان طی کنید و از سواحل زیبای آن لذت ببرید.

پارک آبی و سواحل کیش: اگر می خواهید در سفر خود از شنا در محیطی امن و تمیز لذت ببرید ، سواحل و سواحل را فراموش نکنید!شما قبلاً مجهز به کیش هستید! همچنین استفاده از فضای مفرح پارک آبی کیش فرصتی برای استراحت و خستگی است که نباید از آن غافل شد!

مکانهای دیدنی کیش آنقدر زیاد است که حتی بررسی نام آنها نیز در چنین مقاله کوتاهی قرار نمی گیرد. اما با کرایه ماشین در کیش و برنامه ریزی آن ، می توانید از هر لحظه این سفر استفاده کرده و با خیال آسوده به دیدن این مکان ها بروید. با این کار هزینه زیادی در هزینه های سفر شما صرفه جویی می شود.

اظهارات پایانی …

اجاره خودرو در کیش یکی از امکاناتی است که در این محیط برای رفاه حال مسافران و گردشگران این جزیره زیبا گردشگری ارائه می شود. برای استفاده حداکثری از این فرصت ، باید به قوانین و نکات خاصی در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشیم.

به عنوان مثال ، ما باید با قوانین و شرایط نقض خودکار کیش آشنا باشیم تا پس از بررسی میزان این نقض را بازیابی کنیم.

شرکت اجاره نوین مجری پروژه اجاره خودرو کیش است که دارای ناوگان کاملی از اتومبیل های کرایه ای است که به ساکنان جزیره ، مسافران و گردشگران خدمات رسانی می کند.

انواع اتومبیل های کرایه ای و محدوده قیمت متنوع باعث شده است که اجاره خودرو در این موسسه برای کاربران موفق و رضایت بخش باشد. این موسسه با خدمات ویژه و مجهز خدمات اجاره خودرو ، رضایت شما را در سفر به جزیره زیبای کیش به ارمغان می آورد. به علاوه ، در این مجموعه ، دیگر نگران پرسیدن تخلفات و خدمات خودرو نخواهید بود.

علاوه بر این ، این مجموعه کلیه مراحل قانونی را انجام می دهد. در پایان ، بدون نیاز به حضور مجدد ، توافق نامه و گواهی عدم نقض ، پیامکی برای شما ارسال می شود.

از Novin Rent یک ماشین اجاره ای در کیش با بهترین شرایط و قیمت بخواهید و این مجموعه را در Google جستجو و پیدا کنید.

Novin Rent برای شما سفری خوش و اقامتی شیرین در کیش آرزو می کند.

 

 

#اجاره ماشین در کیش | # اجاره خودرو در کیش | # کرایه به ماشین کیش | # نقشه جزیره کیش |