آموزش سئو – بهترین آموزش کامل سئو حرفه ای سایت [2021] – آکادمی 98

و ( ) و اعداد و عبارت های مشابه باعث می شود احتمال کلیک کردن روی لینک شمابالا برود، چون اعداد و علامت ها جلب توجه می کنند. زمانی که ما از اعداد استفاده می کنیم ۳۶% احتمال کلیک افزایش می یابد. بهتر است بحث را از صفر شروع کنیم. سئو از جنس توصیه است. در ادامه می خوام توضیحات بیشتری در رابطه با برخی تکنیک های سئو سال جدید خدمت شما بگویم. به طور حتم، این امر امکان پذیر است، ولی شما باید خیلی تلاش کنید تا به این نقطه برسید. در سال های گذشته آنقدر این بحث مهم شد که سایت copyblogger در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شش مطلب دیگر را در این زمینه منتشر کرد. می خواهید مخاطب را با مطلب درگیر کنید؟ محتوایی که فقط متن باشد، به تنهایی فقط تا جایی می تواند مخاطب را در صفحه نگه دارد. استفاده از تگ H1 و H2 (یا حتی تا H6) نیز به بهبود رتبه سایت در صفحه نتایج جستجو گوگل کمک می کند. سئو کمک به گوگل برای درک موضوع نوشته شده است. اهدافی که seo سایت به همراه خواهد داشت سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش میآید به این صورت است که سئو سایت چه هدفی را به همراه خواهد داشت و چگونه میتواند سبب موفقیت و رشد کسب و کار شود؟

یکی از نکاتی که هنگام تولید محتوا باید مد نظر داشت این است که مشابه (یا بدتر از آن، دقیقاً کپی) محتوای شما در سایت خودتان یا سایت های دیگر نباشد. به عنوان صاحب سایت یا تولید کننده محتوا، شما باید کلمات کلیدی در متن خود به کار ببرید که مرتبط با ورودی های جستجوی کاربران باشد تا آن ها راحت تر بتوانند محتوای شما را پیدا کنند. چرا سئو یک سایت باید بهینه باشد؟ سئو یک مزیت رقابتی استراتژیک است. به همین دلیل سئو مهمترین کلید برای رمزگشایی افزایش بازدید است. 1- برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است؟ در سال ۲۰۰۹ گوگل پارامتر کافئین را معرفی نمود که نقش اصلی را در سئو (SEO) ایفا میکند. زمانی که شما در متن خود کلمات: سامسونگ، اپل، مایکروسافت استفاده کرده اید، موتورهای جستجو تشخیص می دهند که این متن در مورد تکنولوژی است. گوگل امتیاز و قدرت شما در این کلمه را بین 3 صفحه تقسیم می کند. اکثر اوقات بالای این ۱۰ لینک (نتایج ارگانیک)، دو یا سه لینک پولی(paid links) دیده می­ شود. Title Tag عنوانی از صفحه است که در صفحه نتایج موتورهای جستجو نشان داده می شود یا به اصطلاح همان SEO Title.

این لینک­ ها آگهی تبلیغاتی هستند (گوگل ادوردز)، که صاحبان وبسایت ­­­ها به گوگل هزینه­ ای را پرداخت می کنند تا در صورت سرچ آن اصطلاح یا کلمه ­ی خاص (Term) در لینک­ های اول نتایج گوگل نمایش داده شوند. هر کدام از این دو مورد دارای تکنیک ها و روش های خاص خودشان می باشند. نکته: در Hubspot به این نتیجه رسیده اند که بر روی عنوان های دارای براکت و پرانتز ۳۸% بیشتر کلیک می شود نسبت به نمونه هایی که براکت و پرانتز ندارند. در مورد نوع مطلب باید توضیح داد که منظور این است اگر شما در حال تولید صفحه ای برای سایت هستید که قرار است محتوای بنیادی باشد (cornerstone) بحث “محتوای بلند” می تواند در این قسمت مفید باشد.(اولین بار سال ۲۰۰۷ سایت copyblogger بحث محتوای بنیادی را پیش کشید. موتورهای جستجوی گوگل و بینگ این ابزار را برای کاربران ایجاد کرده و آن را به رایگان در دسترس آنها قرار داده اند. داده های زیادی برای آنالیز و هم چنین معیارهای فراوانی برای بررسی وجود دارند که انجام این کار ها را به صورت دستی غیر ممکن می کنند. پس تا حد ممکن URL خود را کوتاه انتخاب کنید در عین حالی که URL معنادار نیز باشد.

که صفحه به هر لینک منتقل می کند کمتر می شود پس بیش از حد به صفحات دیگر سایت لینک ندهید. گوگل جریمه ای برای Title Tag های طولانی در نظر نمی گیرد ولی چون باید کاربر را هنگام نوشتن عنوان در نظر گرفت، بهتر است در هر حال عنوان طولانی نوشته نشود چون همان طور که گفته شد، به طور ناقص در صفحه نتایج جستجو نشان داده می شود. سئو راهی برای فهماندن بهتر محتوا به گوگل است. تمام مواردی که در سایت انجام میدهید از تولید محتوا تا سئو فنی. سئو مانند این است که شما تمام راهرو های درون سایت تان را برای گوگل روشن کرده اید. حال که به طور کلی با تمام موارد مهم در سئوی داخلی آشنا شدیم بهتر است به سراغ سئوی خارجی برویم. همانطور که در ابتدای مطلب نیز ذکر شد، سئو کار زیادی را طلبیده و یک فرایند یکباره محسوب نمی شود. سوال پیش می آید که پس از کجا متوجه شویم که چند بار باید کلید را استفاده کنیم تا در نهایت مطلب بهینه ای داشته باشیم؟ حال سوال ایجاد می شود که چطور می توانیم کیفیت یک بک لینک را شناسایی کنیم؟