آموزش رایگان فارسی هک واتساپ از راه دور

 هک واتساپ بدون دسترسی به موبایل طرف: پیامرسان ها از مدل دوست داستنی ترین برنامه هایی میباشند که در دو دهه آخر به زندگی کلیه ما بیش تر شده اند و سرویس مضاعف بزرگی به تمامی ما کرده اند. به لطف پیام رسان های مختلفی مثل واتساپ، تلگرام، سیگنال یا این که پیام رسان های دیگر، ما همین توانایی را داریم که اهمیت عزیزانمان در هر جای دنیا که میباشند به راحتی سخن کنیم و از آن ها خبر بگیریم. در بعضی از این پیام رسان ها حتی زمان آشنایی اصلی افراد گوناگون را داریم و می توانیم دارای آدم های نو هم آشنا شویم. واتساپ را می توان به جرئت دارای ترین و دوست داستنی ترین پیامرسان عالم دانست. از آنجایی که در حالا حاضر بیش از 2 میلیارد نفر، به این معنی که بالای 50 % از اشخاصی که به اینترنت دسترسی دارند، از این پیام رسان استفاده می کنند و به آن عشق و علاقه مند هستند. ولی یکی از از اصلی ترین چیز هایی که همگی ما به آن اهمیت می دهیم و برایمان اساسی است، امنیت پیام رسان و ارتباطات ماست که برایمان خیلی با هست که هک نشویم و به مشکلات متفاوت گرفتار نشویم

هک واتساپ از راه دور

. هک واتساپ یکی از از موضوعاتی هست که در این سال ها بسیاری از افراد را نگران کرده است. اکثری از اشخاص نیز به عوارض مختلف نظیر کنترل خلق فرزندان در فضای مجازی به دنبال شیوه های هک واتساپ هستند و می خواهند که دیگران را هک کنند. در ادامه این مقاله در وب سایتXSPY ، سعی داریم تا شما را به کلیدی ترین و شناخته شده ترین طرز های هک واتساپ که تمامی ممکن است بتوانند آن را انجام دهند آنشا کنیم تا همین نحوه ها را بشناسید و به جهت رویا رویی اصلی آنان مهیا باشید.

هک واتساپ بدون دسترسی به تلفن همراه طرف در ابتدا و قبل از همین از این که راجع به هک واتساپ سوای همین که به تلفن همراه طرف مقابل دسترسی داشته باشیم کلام کنیم، بهتر هست بدانید هک نمودن چیست؟ امکان هک نمودن واتساپ وجود دارااست یا این که خیر؟ و این که واتساپ از نظر امنیتی در چه سطحی قرار دارد؟ واتساپ جزء یک عدد از بهترین و شناخته شده ترین پیامرسان هایی می باشد که روزانه توسط اعضا متعددی آیتم به کار گیری قرار می گیرد. این برنامه که به تازگی بوسیله کمپانی فیسبوک خریداری شده مدت ها هست در همین زمینه فعالیت می کند و در همین مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند. هک کردن واتساپ در واقع به همین مفهوم میباشد که شخص هکر بتوان به سرور های اهمیت این پیام رسان شکافت کرد و از این طرز به اطلاعاتی که در اکانت واتساپ فرد موردنظر وجود دارد، دسترسی پیدا کند.

دانلود برنامه هکر واتساپ

نکته اینجاست که به طور معمول امنیت پیامرسان ها، از طرف سرور به شدت بالاست و به مهربانی از اطلاعات و سرور های خود محافظت می کنند و قابلیت و امکان هک شدن را به دست کم رسانده اند. در صورتی که کسی بتواند سرور واتساپ را “هک” کند، همین قابلیت و امکان وجود دارااست که بتواند به دیتاها تمام کاربرانی که از واتساپ به کارگیری می کنند دست یابد. البته همانطور که گفته شد، امنیت واتساپ و سرور آن بسیار می باشد و تا به حال شخصی نبوده می باشد که بتواند از همین شیوه به اکانت واتساپ کاربران رخنه نماید و به دیتاها آن ها دسترسی پیدا کند. در واقع همین خط مش یک رویه غیر ممکن برای هک نمودن اکانت های واتساپ است. براین اساس توده ی متعددی از اعضا همین نظر را دارااست که هک واتساپ غیر ممکن میباشد و چنانچه شخصی چنین ادعایی داشته باشید یا این که اپلیکیشنی که بتواند همین کار را انجام دهید به جز ادعای دروغین وتصورات خیالی چیز دیگری نیست.

اموزش تصویری هک واتساپ

امنیت اپلیکیشن واتساپ در نصیب حریم خصوصی و امنیت به این صورت است که چنانچه فرد گیرنده در لحظه آنلاین باشد، پیام در لحظه به جهت او ارسال می شود و روی سرور نمی ماند و درصورتیکه فرد گیرنده پیام، آفلاین باشد، پیام ها بر روی سرور می رود؛ البته به محض آنلاین شدن، پیام برای او ارسال می شود و از روی سرور برداشته می شود و دسترسی به پیام ها، فیلم ها و رسانه های دیگر از طرز سرور عملا غیر ممکن است. اما آیا همین صرفا شیوه هک واتساپ است؟ خیر هر پیام رسان ممکن هست از 2 خط مش هک شود. از طرف سرور و از طرف کاربر. همه پیام رسان ها کارایی می کنند که راه و روش نخستین را ببندند و پیامرسان های مشهوری که میلیون ها آدم از آن به کار گیری می نمایند (مثل واتساپ یا این که تلگرام) همین عمل را به نحو احسن انجام داده اند. اما هک کردن اکانت یک شخص از طرف خودش و از طریق چند نحوه خاص، معمولی هست و کمپانی مربوط به پیام رسان هم مسئولیتی در این باره ندارد. البته گرچه که به طور معمول تیم پشتیبانی تلاش می نمایند تا در بازیابی اکانت هک شده واتساپ به شما کمک کنند.

هک شدن واتساپ

هک برای ارزیابی اکانت دیگران هک برای ارزیابی اکانت دیگران آیا می اقتدار سوای دسترسی واتساپ را هک کرد؟ تا اینجا، شما متوجه شدید که هک واتساپ چیست و همینطور اطلاعاتی را بدست آوردید که متوجه شدید راهی برای هک واتساپ وجود دارد. البته همین که از چه ابزاری می خواهید برای انجام همین کار به کار گیری نمایید و چه قدرتی دارد نکته اهمیت و تاثیرگذاری است. ولی همین که از راه و روش دور و تنها اساسی شماره تلفن بخواهید این فعالیت را انجام دهید به نظر مشقت بار و پیچیده و تا حدودی نشدنی است. اما همین مورد قضیه را در نظر بگیرید که هیچ قابل انعطاف افزاری فارغ از همین که یک ورژن از آن برروی تلفن همراه طرف در مقابل کارگزاشتن نشود، نمی تواند دیتاها گوشی موردنظر را برای شما ارسال کند. البته بعضا قابل انعطاف افزار ها وجود دارا هستند که می توانید از راه و روش دور آن را روی گوشی طرف در مقابل کارگزاشتن کنید.

چه روش هایی به جهت هک نمودن واتساپ وجود دارد؟ 1. به کار گیری از واتساپ وب ساده ترین و ابتدایی ترین راهی که حتی ممکن میباشد شما هم به آن فکر کرده باشید یا این که حتی آن را امتحان کرده باشید، به کار گیری از قابیلت واتساپ وب هست البته به جهت این طریق می بایست در حد یک سری دقیقه به موبایل طرف علیه دسترسی داشته باشید. کاری که شما می بایست انجام بدهید همین می باشد که در گوگل عبارت Whatsapp web را جستجو نمایید یا وارد URL آن به این معنی که web.whatsapp.com می گردید و در تلفن همراه طرف برعلیه برنامه ی واتساپ را گشوده نمایید و در قسمت تنظیمات، مورد ی واتساپ وب را بزنید. ولی شما همچنین می توانید برنامه دسکتاپ آن را نیز دانلود نمایید و از آن به عنوان یک برنامه هک واتساپ سوای دسترسی به گوشی طرف می باشد. ورقه ای را به شما نشان می دهد که می بایست آن را اسکن نمایید که به آن QR code می گویند و فقط کاری که نیاز می باشد انجام بدهید همین میباشد که مهم موبایل فرد گزینه نظر همین ورقه را اسکن نمایید و سپس از آن کل داده ها فرد به جهت شما قابل رویت است. هک نمودن توسط Web WhatsApp هک کردن توسط Web WhatsApp 2. به کار گیری از XSPY چنانچه به هر علتی نمی توانید از QR Code و طرز بالا، به جهت انجام همین عمل استفاده نمایید شیوه هایی دیگری نیز دارید و یکی از از آن ها استعمال از XSPY است.

هک تضمینی واتس اپ

XSPY به جهت در اختیار گرفتن و چک پیام های ارسالی و دریافت شده در نتورک های اجتماعی کاربرد داراست و علاوه بر واتساپ برای اسکایپ، وی چت و فیسبوک هم کاربرد دارد. در واقع برنامه XSPY یک برنامه هک واتساپ سوای دسترسی به گوشی طرف میباشد که طرفداران متعددی در سراسر جهان دارد. شما می توانید حیاتی این قابل انعطاف افزار، موبایل فرد در مقابل خود را هک کنید و به راحتی به اعمال او در واتساپ کنترل داشته باشید. شما می توانید اطلاعات اساسی گوشی طرف مقابل، از پاراگراف تماس ها، پیام های چت و غیره را از رویه فارغ از دسترسی به موبایل طرف مقابل و از طریق آدرس اینترنتی ردیابی کنید. به جهت استفاده از همین نرم افزار شما بایستی سه تراز ی ذیل را انجام دهید: در شروع کار، در حساب XSPY تصویب نام کنید. برای دانلود می توایند وارد پنل ابری آن گردید و آن را روی گوشی طرف مقابلتان نصب کنید. اکنون شما می توانید از شیوه به دور بر روی شخص نظارت داشته باشید و او را در دست گرفتن کنید. نکته: می توانید از نسخه ی مجانی همین برنامه به کارگیری کنید.

اموزش تصویری هک واتساپ از راه دور

اگر سؤال دارید که به چه صورت می توانید نرم افزار را از رویه به دور بر روی تلفن همراه طرف مقابل نصب کرد می بایست بگویم که بعد از آن از نصب از طرف مجموعه پشتیبان یک ورژن بدون‌پول از نرم افزار برای شما ارسال می شود که شما بایستی آن را برای فرد آیتم نظر بفرستید این برنامه می تواند حیاتی آیکون و نام های گوناگون نظیر یک بازی بر روی گوشی طرف علیه سناریو دیتا شود آن گاه از ارسال و به محض اینکه طرف علیه روی آن کلیک نماید روی موبایل آن فرد به طور خودکار باز می شود و در منوی تلفن همراه مخفی می شود. پنهان شدن به این استدلال هست که دیگر نتواند آن را حذف یا این که لغو نصب کند. 3. به کار گیری از برنامه ی plc spy این برنامه هم جزء برنامه های در دست گرفتن پیام رسان است که هم برای دستگاه های اندروید و نیز iOS به عمل می رود. بهترین نکته در مورد استفاده از همین برنامه این است که فارغ از دسترسی به موبایل طرف درمقابل می قدرت از آن استعمال کرد و به نوعی واتساپ را هک کرد. همین برنامه بوسیله سازمان در دست گرفتن فرزند اساسی هدف چک بر روی اخلاق و رفتار فرزندان ساخته شده است و 2 ورژن دارد: نسخه اول را می توان روی موبایل کارگزاشتن کرد که در به عبارتی لحظه آیکون آن نهفته خواهد شد. و نسخه ی دیگر در اختیار گرفتن تلفن همراه سوای دسترسی و از روش دور انجام را ممکن می کند. هک از شیوه اسپوفینگ طریق قابل اطمینان Spoofing 4.

استفاده از spoofing Spoofing هم یکی از نحوه های هک واتساپ فارغ از دسترسی به تلفن همراه طرف است؛ اما برای انجام همین کار می بایست نخست واتساپ را از بر روی تلفن همراهتان پاک کنید. در تراز آن گاه می بایست تلاش نمایید نشانی وای فای مک تلفن همراه طرف درمقابل را بدست آورید و بعد مهم توجه به همین که از چه سیستم عاملی استعمال می نماید یکی از از روش های پایین را انجام دهید. در دستگاه اندرویدی : به نصیب تنظیمات و سپس درباره ی تلفن همراه و به آدرس وای فای مک بروید. در سیستم iOS: به نصیب تنظیمات بخش عمومی و در قسمت درباره و ادرس وای فای بروید. بعد از آن از آن برنامه های busy box و terminal emulator را از وب سایت گوگل پلی یا اپ استور دانلود و کارگزاری کنید. آدرس وای فای گوشی فرد موردنظر را حیاتی به کار گیری از این دو برنامه به نشانی وای فای گوشی خودتان تغییر تحول دهید. در تراز ی آنگاه صرفا کافی است واتساپ را کارگزاری کنید و شماره ی طرف در مقابل را وارد نمایید و کدی تاییدی که به جهت شما ارسال می شود که کلیدی به کارگیری از آن می توانید وارد واتساپ شخص آیتم نظر شوید. حملات قابل اطمینان فیشینگ هک کردن واتساپ افراد از شیوه تهاجم ها فیشینگ 5. استعمال از شیوه فیشینگ؛ برای طعمه خویش تله بگذارید! فیشینگ؛ یک عدد از شاخه های اساسی و شناخته شده در مهندسی اجتماعی است. فیشینگ یا این که تله گذاری در اصل روشی هست که شما در آن می توانید از نحوه یک کاغذ ورود فیک، فرد یا اشخاص مورد حیث خود را فریب می بدهید تا دیتاها گزینه نیاز شما را برایتان ارسال کنند.

هک واتساپ فارسی Xspy

ولی نکته ای که در هک واتساپ وجود دارااست این میباشد که واتساپ هم مثل پیام رسان های دیگر، صفحه ورود ندارد و شما برای هر توشه ورود، یک کد یک توشه مصرف، از شما می خواهد. البته شما می توانید اهمیت کمی خلاقیت و استعمال از طرز های مختلف، حیاتی یک حمله فیشینگ حساب شده و برنامه ریزی شده، طرف مورد لحاظ خودتان را حتی سوای این که ببینید، هک کنید. به جهت نمونه یک عدد از روش هایی که دارید همین هست که برگه ها را به طوری بسازید که انگار نوعی واتساپ وب اهل ایران است که اهمیت ارسال کد شما می توانید سوای نیاز به گوشی خود به واتساپ متصل شوید. یک عدد از مشکلات کسانی که از واتساپ وب استعمال می کنند، همین میباشد که بدون اتصال تلفن همراه به اینترنتی نمی توان از Whatsapp Web به کارگیری کرد. شما می توانید از همین اسفاده کنید. آنگاه شماره را که در مرحله نخستین وارد کرد، شما شماره را وارد نمایید و آن گاه کد را از او بخواهید و به همین شکل هست که طرف مورذ نظر شما، دو دستی کد را در اختیار شما می گذارد. یک نکته دارای درباره انجام دادن یک حمله فیشینگ همین می باشد که شما می بایست از مهارت مهندسی اجتماعی بسیار بالایی برخوردار باشید تا بتوانید فرد را فریب دهید که وارد لینک و پیوند گزینه لحاظ شما شوند. مهندسی اجتماعی یا هنر فریب یک عدد از خطرناک ترین طرز های هک در عالم می باشد که درصد بسیار بالایی از هک های برنده به واسطه آن صورت گرفته اند. اگر می خواهید با مهندسی اجتماعی یا Social Engineering آشنا شوید، می توانید مقاله «مهندسی اجتماعی» در XSPY را مطالعه کنید.

آموزش رایگان هک واتساپ دیگران

6. استخراج دیتاها واتساپ یک عدد از راه های هک نمودن تلگرام و واتساپ و دیگر پیامرسان های متعدد همین که البته در اکثر مواقع به دسترسی به گوشی فرد احتیاج دارااست اما فارغ از دسترسی هم ممکن می باشد، استخراج نمودن دیتاها و پیام های پیامرسان است. البته در واتساپ خویش پیام ها را نمی توان استخراج کرد البته در صورتی که بخواهید به رسانه هایی که توسط شخص گزینه نظرتان ارسال یا دریافت شده دست پیدا کنید، می توانید کلیدی دسترسی به موبایل فرد و از نحوه روشی که در فیلم تحت می بینید، تمامی رسانه های مورد لحاظ خود را دانلود کنید. نمایشگر ویدیو 00:00 01:12 دفاع در برابر هک شدن واتساپ در بالا چندین طرز با برای هک نمودن و دسترسی به پیام های واتساپ دیگران را به شما ارائه کردیم تا آن ها را خوب تر بشناسید. شما می توانید اساسی داشتن داده ها درباره این طرز ها، راهکار تقابل حیاتی آن ها را نیز بیاموزید. در ادامه کلیدی بعضی از همین طریق ها آشنا می شویم: برای نمونه شما باید به جهت تقابل دارای واتساپ وب، تنها بخش Whatsapp Web در منو واتساپ را بررسی نمایید تا جلوی آن را بگیرید. برای تقابل حیاتی برنامه های نظارتی مانند SPY24 و XSPY باید بر روی تلفن همراه خود یک آنتی ویروس بریزید یا این که برنامه های خود را در Setting –> Apps باز‌نگری نمایید تا همین برنامه ها یا این که برنامه های مشکوک را پاک کنید.

هک واتساپ با کد

برای تقابل حیاتی اسپوفینگ باید مواظب گوشی خویش باشید و کارایی کنید تا IP و Mac Address خود را در دسترس کسی قرار ندهید و همینطور می توانید آن‌ها را بر روی شرایط مداد تهیه و تنظیم کنید و دوره ای رفرش نمایید تا عوض شوند و از روش شیوه اسپوفینگ هک نشوید. به جهت مقابله حیاتی طریق فیشینگ یا مهندسی اجتماعی هم صرفا نیاز دارید تا به راحتی به دیگران اعتماد نکنید و به هیچ وجه به برنامه های فیک شبیه به واتساپ اعتماد نکنید و آنها را کارگزاری نکنید. یک نکته دوچندان اهمیت امروزه بخش اعظمی از افراد به دنبال برنامه هک واتساپ فارغ از دسترسی به گوشی طرف یا این که راه هایی برای هک نمودن اکانت های اشخاص و نزدیکان خویش در نتورک های مجازی هستند. غالبا هم دلیلشان از همین عمل این است که میخواهند مواظب خلق و خوی های عزیزان یا فرزندانشان در دنیای خطرناک دیجیتال باشند. نکته اهمیت این میباشد که هک کردن افراد به هر عامل یک کار اشتباه و غیر اخلاقی است؛ البته چنانچه فکر می نمایید که برهان شما به ترازو به اندازه خوب و موجه است، می توانید از روش های بالا برای هک واتساپ فارغ از دسترسی به موبایل شخص گزینه نظر خود استعمال کنید. در همین مقاله در مجله امنیت نتورک های اجتماعی؛ 4 شیوه برای هک کردن واتساپ ابلاغ شد که 3 طرز آن امکان هک واتساپ را سوای دسترسی به گوشی فرد در اختیارتان قرار دادیم. البته بایستی بدانید که محاسبه بر فرد دیگر طبق معمول غیرقانونی میباشد البته در صورتی که شما والد یا این که کارفرمایی باشید که به دنبال جواب است، هیچ کس نمی تواند شما را سرزنش کند پس همت نمایید که به عارضه ها صحیح و مقعول برای انجام این کار را داشته باشد. سوال ها رایج آیا می توان واتساپ را هک کرد؟ بله؛ درست می باشد که واتساپ یکی از امن ترین پیام رسان های دنیا میباشد اما هیچ نتورک اجتماعی غیر قابل هک نمیباشد و می توان واتساپ را هم هک کرد.

لینک هک واتساپ

آیا می توان با هک نمودن اشخاص به آنان تحلیل داشت؟ حتما؛ در واقع بسیاری از اشخاص هک اکانت واتساپ را به جهت داشتن آنالیز روی فرزندان، نزدیکان یا افراد دیگر انجام می دهند. آیا برنامه ای به جهت این فعالیت وجود دارد؟ برنامه های ارزیابی و در دست گرفتن زیاد زیادی وجود دارااست و بهترین های آنها در همین نوشته معرفی شده اند. راهی برای دسترسی آزادانه به واتساپ افراد دیگر هم وجود دارد؟ بله مهم روش اسپوفینگ و فیشینگ می توانید دسترسی کاملی به اکانت شخص گزینه نظر داشته باشید. «اطلاعیه ی مهم» با سلام و احترام بدینوسیله به اطلاع می رساند: فعالیت تیم کارشناسان و متخصصین، صرفاً در جهت آموزش و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات پیشگیرانه به خواسته افزایش تراز دوراندیشی و امنیت کاربران نتورک های اجتماعی و دوری از دستیابی غیر مجاز به دیتا های شما در سیستم های رایانه ای ( هک شدن ) می باشد و همین گروه هیچ جور خدماتی در راستای خواهش هک، مسوولیت و پیامدهای ناشی از آن را زیر هیچ عنوان و به هیچ شرطی نمی پذیرد. امیدواریم مطالعه ی دائمی موضوعات آموزشی ما و دنبال کردن آنان ضمن سودمند بودن، راهی مطمئن و قابل اعتماد برای ارتقای امنیت و افزایش درصد ضریب دوری و شکافت به حوزه های فردی و خصوصی شما باشد. آسودگی خاطر شما در به کارگیری از رسانه های اجتماعی و کمک به نگهداری از داده هایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارید هدف و آرمان ماست. اهمیت مرمت احترام

برنامه هک واتساپ XSPY