15 مارک بهترین کرم پودر ایرانی و خارجی [پوششدهی عالی]

اگر به دنبال کرمی با پوششدهی معمولی هستید که مناسب استفاده روزانه باشد، میتوانید به سراغ انواع کرم مرطوب کننده رنگی بروید. 1. هر روز صبح قبل از آرایش کردن از ژل های پاک کننده و صابون های مخصوص پوست چرب که روی صورت شما تاثیر گذار است استفاده کنید و بعد از شستشو با یک حوله تمیز آب اضافی صورتتان را بگیرید.

دوام و ماندگاری بالا: دوام و ماندگاری بالا در انواع کرم پودر سبک برای مصرف روزانه موجب میشود تا شما در طول روز احساس خستگی نداشته باشید و همچنین نیازی به تمدید آرایش پیدا نکنید. کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ یک زیرسازی خوب می تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی بد نه تنها صورت را مصنوعی نشان می دهد بلکه رنگ های آرایشی را نیز بدرنگ نشان می دهد. با پنبه ای که آغشته به تونر کرده اید روی تمام صورتتان بکشید و بعد از 5 دقیقه از روی صورتتان پاک کنید ، تونر علاوه بر شستشو کامل صورت سلول های مرده صورت را هم از بین می برد.

این دو مورد گفته شده در بالا مهم ترین و اساسی ترین ویژگی مورد نیاز برای کرم پودر سبک برای مصرف روزانه است؛ بنابراین بهتر است ابتدا نوع مصرف خود را تعیین کرده و بعد نسبت به خرید کرم پودر اقدام کنید. کرم پودر به پوشش انواع لک از جمله کک مک روی پوست صورت کمک کرده و به پوست ظاهری یکنواخت میدهد. کرم پودر پودری: این نوع کرم پودر، از دانههای بسیار ریزی تشکیل شده که میتواند به یکدست شدن و پوشاندن لکههای پوست صورت کمک کرم پودر عالی برای پوست خشک کند.

کرم پودر را بر اساس نوع پوششی که دارد و همچنین بر اساس نوع پوست صورت تقسیم بندی میشود، ابتدا لازم است بدانید که پوست صورت به 3 دستهی خشک و چرم و معمولی تقسیم میگردد که بر اساس نوع پوست خود باید کرم پودر مناسب با آن را انتخاب و خریداری کنید.