,خبر امروز" />

ادبیات حرف آخر

امسال نیز محمد محمدی پور و مهدی محمدی پور توانستند این جایگاه را به خود اختصاص دادند. در پاسخ به این سوال که کیا با حرف آخر قبول شدن می توان به شهاب کهزادی رتبه 6 تجربی، کیارش کیانیان رتبه 9 رشته ریاضی، محمد مهدی ضامنی پور رتبه 12 تجربی، سینا آرامتن رتبه 13 ریاضی، رامین چهرقانی رتبه 14 انسانی ، محمد مهدی پور رتبه 19 تجربی، محمد حسین انصاری رتبه 23 تجربی، یاسین سیفی رتبه 24 ریاضی، بهنام دانش رتبه 55 تجربی، ابوالفضل خسروشاهی رتبه 59 تجربی، محمد جواد مرادخانی رتبه 60 تجربی، منیره کیاقادری رتبه 67 تجربی، شعیب دستباز رتبه 70 انسانی، کارو محمدی رتبه 75 تجربی ، پوریا شکوری رتبه 91 تجربی، کامیار فتاحی رتبه 93 ریاضی، مهدی حسین قلی رتبه 99 تجربی و … ویدیو بالا ویدیو رتبه های برتر حرف آخر و مصاحبه با دوقلوهای محمدی پور می باشد. در ادامه نیز به سراغ مصاحبه با رتبه های برتر حرف آخر خواهیم رفت و به صورت ویدیویی می توانید مصاحبه این افراد را مشاهده کنید.

مجتبی سعادت پیشه در سن 31 سالگی و بعد از 13 سال دوری از درس و مدرسه تصمیم به شرکت مجدد در کنکور گرفت و به رتبه ی 390 رسید. همه ی اطرافیان مرا نا امید میکردند که از کنکور فاصله گرفته ای و رقیبانت خیلی زودتر از تو شروع کرده اند و نمیتوانی موفقق شوی؛ تعدادی کلاس ثبت نام کردم ولی از خودم که آزمون میگرفتم درصد درس های عمومی من از 30 بالاتر نمیرفت. بهزاد خادمی ساکن شهر تکاب در آذربایجان غربی، در سال 93 اولین کنکور خود را در رشته ی تجربی شرکت کرد اما به نتیجه ی ایده آل خود نرسید و از کنکور فاصله گرفت . اما به سراغ رتبه برتر های رشته ریاضی حرف آخر برویم. محمدرضا خوشرو در برنامه ی شبکه ی یک سیما حرف آخر اشاره کرد ” اگر از راه اصولی برای کنکور اقدام کنید رتبه برتر شدن کار آسانی است اما اگر از راه غیر اصولی پیش بروید یکی از سخت ترین کارها میباشد”. اما امسال و بعد از استفاده از دی وی دی ادبیات حرف آخر با تدریس استاد محسن منتظری به درصد 80 در ادبیات دست پیدا کردند. اما استاد محمد واعظی در اولین جلسه ی عربی گفتند ” ببین قرار نیست شما عربی حرف زدن رو یاد بگیرید فقط قراره یاد بگیرید چجوری تست عربی رو بزنید” که واقعا هم همین گونه بود.

روشی که در حرف آخر استفاده میشود را در هیچ منبع آموزشی دیگری نمیتوان یافت مثلا در هفت الگوی زیست در حدود سه ساعت 7 الگو را یاد خواهید گرفت که با استفاده از آنها دیگر لازم نیست کل صورت سؤال را بخوانید بلکه با خواندن نصف سؤال یا حتی کمتر از نصف سؤال شما به پاسخ صحیح دست پیدا میکنید و میدانید با استفاده از این روش چقدر در زمان شما صرفه جویی میشود. شعار شهودی سازی در حرف آخر فقط یک حرف نیست و واقعا عملی هم میشود و تمامی مطالب به صورت شهودی بدون فرمول به شما آموزش داده میشود . پاسخ: خیر! قیمت در کل حرف آخر یکسان است و افرادی که با قیمت کمتر به فروش میرسانند کلاهبردار و کپی کار هستند و هیچ ضمانتی وجود ندارد محصولات برای داوطلب ارسال شود و از طرفی فایل های کپی حرف اخر کامل نیستند و داوطلب با خرید آن ها متوجه ناقص بودن مطالب خواهد شد و در انتها ناچار به تهیه محصول به صورت اوجینال میشود.

به تهران آمد و در حدود 1 سال در قصابی ، رستوران و فستفود مشغول به کار شد. فائزه کیانفر داوطلبی که سه سال پشت کنکور بوده ولی برای هدف خود جنگیده است و آخر هم به هدف و نتیجه ی زحماتش و سه سال دوری از همه چیز دست یافت. با خود فکر میکند و ریاضی استاد منتظری را تهیه میکند و وقتی نتیجه را میبیند سایر دی وی دی های حرف آخر را نیز تهیه مینماید و در کنکور 97 به رتبه ی 366 دست پیدا میکند. سروین سلیمانپور تمامی پکیج های حرف آخر را استفاده کرد و به رتبه 41 کنکومر سراسری دست پیدا کرد. حتی در سر جلسه ی کنکور که حاضر شدم میتوانم بگویم که تقریبا مشابه تمامی سؤالات را قبلا در بیست آزمون حل کرده بودم. رتبه برترهای حرف آخر یا به طور کلی رتبه برترهای کنکور امداد غیبی یا هوش مصنوعی ندارند، افراد معمولی هستند مثل من و شما ولی ا این تفاوت که با موسسه حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید اهل جنگیدن هستند. اگه شروع کردید تلاشتون رو 10 برابر کنید چون من میدونم رسیدن به رتبه ی خوب کنکور حرف آخر نهم فیزیک 6040 نظام جدید چه لذتی داره. مشغول کار بودم و از شرایطم ناراضی بودم چون آینده ی مشخصی نداشتم و فکر آن آزارم میداد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد عربی حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهید.