کدام فصل های زیست را برای کنکور بخوانیم؟

این که حداقل درصد و رتبه لازم برای قبولی در پزشکی چند است از سوال های تکراری داوطلبان می باشد. که در این مقاله می خواهیم حداقل درصد های لازم هر درس برای قبولی و رتبه لازم برای پزشکی را بررسی کنیم. این آمار و ارقام شاهد و گویای همه چیز است که برای قبولی در پزشکی سراسری به میانگین درصد بالای 50 نیاز دارید. یعنی برای اطلاع از درصد قبولی پزشکی بیش تر از تمامی دروس باید به زیست توجه کرد. چون باید کل نمره و درصد های سایر دروس داوطلب را بررسی کرد چه بسا داوطلبی که یک درس را 100 درصد پاسخ داده است ولی به دلیل پاسخ گویی نسبت به بقیه دروس رتبه ی 4 رقمی یا بیشتر آورده است. اگر دقت کنید این آمار میانگین هستند و حتی در بین رتبه های زیر 1000 کشوری که قبولیشان تضمینی است درصد های پایین مثل 30- 40 درصد هم وجود دارد ولی اگر درصدی نزدیک به میانگین زیر 1000 بزنید احتمال قبولیتان خیلی بیشتر است البته ناگفته نماند کسی که در درسی درصد ضعیف کسب می کند باید برای جبران آن در دروس دیگر درصدهای بالا بزند. برای تعیین سهمیه مناطق ، 3 سال آخر تحصیل را در نظر می گیرند و اگر داوطلبی در مناطق مختلف تحصیل کند منطقه مرفه تر را به عنوان سهمیه در نظر می گیرند.

از میان این 2 رتبه، رتبه در سهمیه برای داوطلب مهم است ، زیرا داوطلبان با رتبه کشوری مقایسه نمی شوند و رقابت بین آنها فقط در سهمیه مربوطه است یعنی اگر کسی جز سهمیه منطقه 1 باشد در میان داوطلبان منطقه 1 رقابت می کند و رقابتی با داوطلبان سایر مناطق ندارد. خب دوستان خوبم مطمئنا هدف 99 درصد افرادی که در حال خواندن این مقاله هستید، کسب درصد خوب و پذیرش در دانشگاه معتبر است پس این درصد ها را باید بلد باشد تا بتوانید به آن دست پیدا کنید، اما یک نتیجه مهم را نیز دریافت کنیم. برای رسیدن به موفقیت در کنکور درصدی که برای عربی نیاز دارید نیز به طور میانگین 76 درصد است برای رسیدن به این درصد باید به 19 سوال عربی بدون اشتباه پاسخ داد. آمار زیر در مورد درصد های لازم برای پزشکی مربوط به درصد هایی است که توسط رتبه های برتر یعنی رتبه های زیر 1000 کشوری کسب شده است و برای رسیدن به دانشگاه های معتبر باید درصد های شما هم در حدود همین میانگین باشد. درصد مورد نیاز برای کسب رتبه زیر هزار در درس ریاضی هم حدود 80 درصد است و معادل پاسخگویی به 24 تست از ریاضی کنکور بدون پاسخ اشتباه است.

میانگین درصد شیمی کنکور برای کسب رتبه زیر هزار هم در حدود 82 درصد است و برای رسیدن به این درصد هم نیاز به پاسخ دادن به 29 سوال شیمی بدون داشتن اشتباه است. ریاضی در سال 98 جایگاه اول را در میان دروس تخصصی به خود اختصاص داد از حیث داشتن کمترین درصد کسب شده توسط حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور داوطلبین. آیا با میانگین درصد 50 دروس می توان پزشکی قبول شد؟ ☆میانگین درصدهای دروس داوطلبان زیر 1000 کشوری تقریباً 76 درصد است. و میانگین درصد کل دروس این 3 داوطلب تقریباً 60 درصد می آموزش عربی کنکور باشد. زیست شناسی: در میان این داوطلبان کمترین درصد 35/4 درصد است و کسی موفق به کسب درصد 100 نشده است و بیشترین درصد 98 بوده است و میانگین کل 77/7 درصد است. دوستانی که به تحصیل در رشته پرستاری علاقه مند هستید و به دنبال بهترین منبع و برنامه ریزی ممکن هستید ما به شما برنامه 4 ماهه حرف آخر را معرفی خواهیم کرد که در سال 99 ، 34 نفر با کمک آن توانستند رتبه زیر 100 کسب کنند و با استفاده از آن به هیچ منبع دیگری اعم از کتاب، آزمون، مشاور یا هر چیز دیگری نیاز پیدا نخواهید کرد. هر داوطلب در کنکور دارای 2 نوع رتبه است یکی رتبه کشوری و دیگری رتبه در سهمیه.

به شما اطمینان میدهیم که نکات زیر که مربوط به درصد های لازم برای پزشکی است را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد… 5331 نفر بود ، به عبارتی تقریباً فقط 8/0 درصد از داوطلبان تجربی توانسته اند در این رشته قبول شوند که این آمار و ارقام حاکی از پایین بودن ظرفیت پذیرش پزشکی می باشد. و کمترین درصد 30/7 بوده است و 2 نفر به درصد 100 رسیده اند و در کل میانگین درصد ادبیات بین این داوطلبان 73/8 درصد بوده است. میانگین درصد فیزیک هم در حدود 82 درصد و معادل پاسخ دادن به 25 سوال فیزیک بدون حرف اخر اشتباه است. از بین سهمیه ها 30 درصد مربوط به ایثارگران و 70 درصد مربوط به سهمیه مناطق می باشد و این 70 درصد متناسب با تعداد شرکت کننده ها و کیفیت آموزشی بین مناطق تقسیم می شود. لازم به ذکراست که درصد ها تقریبی بوده و گرد شده است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت محصولات حرف اخر.