۱۳ موردی که باید موقع خرید کرم ضد آفتاب به آن توجه کنید

اگر اکسی بنزون وارد جریان خون شود می تواند موجوب بروز آلرژی گردد و همچنین وجود ریتینیل پالمیتات سرعت رشد تومورها و ضایعات پوستی را افزایش می دهد. 1-اشعههای UVB خورشید باعث آسیب جدی بر روی سطح پوست و کلاژن پوست میشود ، و باعث آفتاب سوختگی ، تیرگی و ایجاد لکه های پوستی میگردد. بهترین نوع محصولات برای اینگونه از پوست ضد آفتابی با سطح حفاظت بسیار بالا است چون سطح پوست خشک خیلی حساس است و در معرض آسیب بیشتری قرار دارد. خیلی به صرفه و مناسب.چندین ساله ازش استفاده میکنم.

در بیشتر کرم های ضد آفتاب از دو ماده دی اکسید تیتانیوم و دی اکسید روی استفاده میشود که لایهای سفید رنگ برروی پوست ایجاد میکنند و درمواقع این مواد محافظ در برابر نور خورشید به شکل موقت هستند. این 10 تا از بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی محصولات درمانی و مراقبتی پوست و مو هستند ، در تناژ های مختلف از قبیل رنگ های روشن . هر كرم ضد آفتاب حدود بیست دقيقه طول مى كشد كه جذب پوست شود ، به همين علت هميشه ٢٠ تا ٣٠ دقيقه قبل از خروج از خانه کرم ضد آفتاب را روى پوست خود بزنيد ، همچنين هر ٢ تا ٣ ساعت يك بار بايد تمديد شود تا اثر خود را از دست ندهد.

حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول میکشد تا کرم ضد آفتاب توسط پوست جذب شود به همین دلیل شما باید نیم ساعت قبل از خارج شدن از منزل از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. 10 تا از بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی را برای شما عزیزان شرح دادیم. برای بیشتر افراد، کرم ضد آفتاب با اسپیاف ۱۵ مناسب است. این کرم حاوی ویتامین E والتیام بخش ، روشن کننده ، جلو گیری از پیری زود رس ، فاقد چربی با SPF مناسب برای خانم ها و آقایان تولید میگردد .

برای مثال کرم ضد آفتاب SPF 50 رنگی مناسب پوست های چرب است این کرم حفاظت بالایی در برابر نور خورشید دارد رطوبت پوست را حفظ می کند و از پیری زودرس جلو گیری می کند و دارای ویتامین C , E است. این اشعهها با تخریب سلولهای پوستی، باعث ابتلا به پیری زودرس پوست، آفتابسوختگی و در موارد شدیدتر هم سرطان پوست، میشوند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1 وب سایت خود باشید.