گوشی اپل-خرید آنلاین و بهترین قیمت آیفون در ایسل

افزون بر عکسبرداری، دوربینهای فیلمبرداری تمام چهار مدل آیفون 13 نیز حالت سینمایی دارند که این حالت «سینماتیکس مود» نامیده میشود. همچنین برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان خرید قسطی نیز فراهم شده است. با توجه به بالا بودن قیمت گوشی های اپل دغدغه اصلی مشتریان اصل بودن گوشی آیفون هست. باز با ایت وجود، غول کوپرتینو تمام تلاش خود را برای حفظ یکپارچگی زنجیره تأمین قطعات و منابع اولیه به کار گرفته تا مبادا اتفاقی که برای عرضه آیفون 12 افتاد برای گوشی آیفون 13 هم تکرار شود. آیفون X در مقایسه با آیفون های پیشین خود از طراحی کاملا متفاوت و متمایزی بهره می برد و از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار بوده.

گزارشهای پیشین میگفتند که تقاضا برای آیفون 12 همچنان بالا خواهد ماند و حتی اگر شرکت اپل نتواند به هدفگذاریهای خود برای عرضه گوشی آیفون 13 دست پیدا نکند، خیلی هم متضرر نخواهد شد. آیفون SE 2020 با قیمت پایه ۳۹۹ دلار ارزانترین گوشی حال حاضر اپل است که در صورت انتخاب با حافظه بالاتر قیمت آن افزایش پیدا میکند.

آیفون 11 با قیمت پایه ۴۹۹ دلار دومین گوشی موبایل است که هنوز شرکت اپل آن را تولید میکند. این مدل از ۳۲۹ دلار و مدل مینی از ۴۹۹ دلار شروع می شود. اما متاسفانه گاهی اوقات برخی از تصاویر به ظاهر پرتره، تصور ما را نسبت به اینگونه عکسها تغییر میدهند. دیدگاههای خود را در این زمینه حتماً با ما در میان بگذارید. سایت Wedbush پیشتر پیش بینی کرده بود که خانواده گوشی آیفون 13 در سهماهه سوم امسال بین 35 تا 40 درصد سهم تمام آیفونها را به خود اختصاص خواهد داد و تبدیل به یک گوشی فوق محبوب خواهد شد.

این عدد بزرگ، به خاطر پیش بینی استقبال و تقاضای زیاد از سوی شرکت اپل است. صفحه نمایش رتینا و استفاده از لنزهای با کیفیت که حتی برای فیلمبرداری فیلمهای کوتاه و فیلمهای کم بودجه استفاده میشوند، نشان میدهد اپل میخواهد محصولاتش فراتر از یک اسمارت فون ساده گوشی آیفون ویتنامی باشد. این شرکت سالانه به کیفیت و خاص بودن تلفن های همراه خود می­ افزود. گوشی های اپل همواره به دلیل امکانات زیاد، طراحی بینظیر دوام زیاد و دامنه گستردهای از لوازم جانبی طرفداران خاص خود را دارند و مورد استقبال بینظیر خریداران تلفن همراه قرار میگیرند.