گل رز جاودان چیست و چگونه ساخته میشود؟

گلها برای هر مراسمی از قبیل عروسی، تولد، تولد نوزاد یا فارغ التحصیلی و… مناسب  می باشند. گلها احساس طراوت و عشق را انتقال می دهند. گل های طبیعی از رنگ های زیبا و عطر خوش بویی برخوردار هستند، اما آن ها برای مدت کوتاهی تازه و با طراوت باقی میمانند و بعد از مدتی پژمرده می شوند و برای مدت طولانی تازه نمی مانند.

صادقانه بگوییم، هر وقت یک دسته گل می گیریم، همیشه آرزو می کنیم که آنها برای مدت بیشتری تازه بمانند و دیرتر پژمرده شوند. در این مقاله، همه چیز درباره گل رز جاودان یا گل همیشگی را به شما می گوییم. آنها چه هستند، چگونه نگهداری و تولید  می شوند و برای چه استفاده می شوند؟

گل رز جاودان یا ابدی چیست؟

مشکل گلهای رز تازه این است که طول عمر آنها کوتاه است، به مراقبت مناسب نیاز دارند و گلبرگ های آنها بسیار ظریف هستند.

روند گل رز جاودان از سال  1980 میلادی آغاز شد و از آن زمان تاکنون بسیار بهتر و مدرن شده است. آخرین تکنیک ها باعث شده اند که این گل رزها سالها دوام داشته باشند و زیبایی طبیعی، لطافت و طراوت خود را حفظ کنند. دوام گل رز جاودان این می تواند از یک تا سه سال طول بکشد.

گل رز جاودان

گلهای جاودان یا گلهای بی نهایت، شکوفه و زیبایی بی نظیر خود را برای مدت طولانی از دست نمی دهد. گل های رز در یک جعبه تزئینی بسته بندی می شوند و مدت طولانی ظرافت خود را حفظ میکند. Vie Fleuri، نام فرانسوی گل های ابدی توسط Agnes Treczoks در سال 2018 ایجاد شده است.

تثبیت گل رز این روزها بسیار محبوب است. کاربرد این فرآیند قبلاً از نوزده دهه هشتاد آغاز شده و از آن زمان به تبدیل فراینده ای مدرن شده است. آخرین تکنیک ها تضمین می کنند که گل های رز تازه بیش از چندین سال و در بسیاری از رنگ ها دوام دارند.

چگونه گل های رز تبدبل به رز جاودان می شوند؟

روند حفظ و جاودان شدن، فقط در بهترین گل رزهای بریده شده دستی اعمال می شود. همچنین روند تثبیت در 60 روز و تقریباً با 109 مرحله پیچیده انجام می شود.

هنگامی که گل رز به مرحله رشد مطلوب خود رسید، با یک فرایند فنی پیشرفته که در آن شیره طبیعی آنها با مخلوط مایع گلیسیرین، آب و رنگ جایگزین می شود و تحت مراقبت و نگهداری قرار می گیرند. آنها غیر سمی ، خورنده هستند ، فاقد مواد منفجره هستند و برای محیط زیست کاملاً ایمن هستند.

 این منجر به تولید یک محصول زیبا می شود که کاملاً شبیه گل رز تازه بریده شده است. کاملا طبیعی است و بیش از 1 سال دوام دارد. در نتیجه، گل رز جاودان زیبایی طبیعی، براقیت، نرم و ابریشمی و رنگ زیبای خود را حفظ می کند. علاوه بر این، برخلاف گلهای رز واقعی، گل های رز جاودان به هیچ گونه آب یا مراقبت دیگری احتیاج ندارند.

گل رز جاودان برای چه مراسمی مناسب است؟

گل رز جاودان هدیه ایده آل برای انواع مراسم عروسی، سالگردها و روزهای تولد است. این گل رزها در میان طراحان، گل فروشی ها و …. بسیار محبوب هستند. از آنها به عنوان در عروسی ها، روی تزیینات کیک و تزیینات میز استفاده می شود.

گل های رز جاودان در باکس  به عنوان دکوراسیون عالی برای اتاق شما به حساب میاید. و شما فقط باید با یک پنبه نرم گرد، میتوانید غبار گل رز جاودان را پاک کنید.

رز جاودان

چگونه از گلهای رز جاودان مراقبت کنیم؟

1) گلهای رز را آبیاری نکنید.

2) گلهای رز را از جعبه بیرون نیاورید، آنها داخل آن ایمن هستند.

3) از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

4) آنها را در محیط دمای اتاق نگه دارید.

5) با استفاده از یک پنبه نرم گرد و غبار گلهای رز را پاک کنید.

6) روی گلهای رز چیزی قرار ندهید زیرا می تواند گلبرگ ها را خرد کند.

از آنجا که گل رز حاوی رنگ است ، گل رز را از پارچه ها یا سطوح رنگ روشن دور نگه دارید.

اکنون ، شما همه چیز را در مورد گلهای ابدی می دانید ، بنابراین می خواهید آنها را برای شخصی خاص بفرستید و روز خود را بسازید؟ آنها آنها را برای سالها حفظ می کنند و شما را به یاد می آورند.

انواع مختلف رز جاودان

گل های رز جاودان همان گل رز واقعی هستند. گلهای رز تازه با یک روش منحصر به فرد تبدیل به گل های رز جاودان میشوند که بیش از یک سال  با طراوت می مانند و زیبایی و لطافت طبیعی خود را حفظ می کنند.

گلهای رز جاودان دارای انواع و رنگ های مختلفی هستند که عبارتند از:

1) مجموعه کلاسیک

2) رنگ خالص سفید

3) رنگ قرمز جذاب

4) جعبه لوکس و جذاب طلایی

5) رنگ ظرافت دوست داشتنی صورتی

6) رنگ آبی بی نهایت زیبایی

7) شکل عشق پر زرق و برق قلب

خرید رز جاودان

شما می توانید گل رز جاودان را در یک باکس زیبا حفظ و نگهداری کنید و آن را به عنوان هدیه به کسی که دوسش دارید هدیه بدهید. شما می توانید رنگ جعبه را از بین رنگ های سیاه، سفید یا رنگ های مختلف دیگر در ابعاد مختلف انتخاب کنید. چند رنگ گل رز صورتی، سیاه، قرمز، زرد و طلایی و هفت رنگ را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. حتی آنها رایحه های مختلفی هم دارند که عبارتند از:

یک رایحه گل رز طبیعی با نت هیبسکوس و یک مخلوط شرقی با گل صد تومانی و گل رز ترکی.

شما می توانید بصورت آنلاین جعبه گل زرق و برق دار رز جاودان را که به زیباترین و عالی ترین شکل بسته بندی شده است، سفارش دهید تا در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. گزینه های پرداخت زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.