چگونه یک سشوار خانگی و سالنی ارزان انتخاب کنیم؟

موهایی که آسیب دیده یا ریشه ضعیفی دارند باید با حوله یا با سشوار که خیلی کم ست شده خشک شوند. هنگام خرید یک سشوار برای مصارف خانگی، سشوار با حداقل قدرت 1500 وات را انتخاب کنید. وقتی موهایتان پرپشت است، از سشوار با توان بین 1800 تا 2000 وات استفاده کنید. استفاده از سشوار خانگی با کیفیتی مشابه با سشوارهای سالنی، البته درست مانند استفاده از سشوار در آرایشگاه یا سالن زیبایی است.

پریز برق خیلی دور از میز آرایش، حالت دادن به موهایتان را سخت می کند. به طور کلی طول سیم سشوار باید بین 15 تا 2 متر باشد. سشوارها علاوه بر مناسب بودن برای مصارف خانگی و صنعتی، بر اساس نوع مو نیز قابل دسته بندی هستند. موهایی که به طور طبیعی خشک می شوند زیبا هستند. برای خشک کردن طبیعی این نوع موها، بهتر است از سشوار استفاده کنید که موها را به تدریج و به آرامی خشک می کند. برای حجم دادن به موهای مجعد، می توانید از یک متمرکز کننده هوا در جلوی سشوار نیز استفاده کنید.

وقتی باد می وزد، این نوع سشوار یون های منفی آزاد می کند که مولکول های آب را تجزیه می کند. سشوار سالنی فیلیپس سشوارها برای موهای مجعد مناسب هستند. این سشوارها مانند سشوارهای مادون قرمز دارای بدنه ای باکیفیت هستند که باعث کارایی بیشتر آنها می شود. ترکیب چندین دستگاه از سشوار غیر معمول نیست. با قرار دادن کمپرسور هوا بین تیغه های برس، برس خشک کن ها همان کاری را انجام می دهند که یک برس معمولی انجام می شود. می توانید از این نوع دستگاه ها برای خشک کردن موهای خود هنگام شانه زدن استفاده کنید.

ویژگی های یک سشوار خوب به شرح زیر است: تنظیم دما با داشتن دکمه جداگانه ساده شده است. دکمه باد سرد این امکان را به شما می دهد تا زمانی که موهایتان گرم است، مدل موهای مورد علاقه خود را بزنید. علاوه بر این، سشوار برای استفاده حرفه ای دارای سرعت باد قابل تنظیم است. سشوارهای جدید از عناصر سرامیکی استفاده می کنند. این عناصر انرژی کمتری مصرف می کنند. همچنین موها را از داخل به بیرون گرم می کند و خشکی و حالت دهنده مو را بهبود می بخشد.

افراد زمانی می توانند دمای سشوار خود را به دلخواه تنظیم کنند که تنظیمات دمایی متعددی در اختیارشان باشد. موهای ضخیم ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا خشک شوند. افرادی که موهای پرپشتی دارند ممکن است تا یک ساعت طول بکشد تا موها را کوتاه کنند. توانایی سشوار برای خشک کردن سریع موهای پرپشت برای افرادی که موهای پرپشتی دارند بسیار مهم است. راه‌های مختلفی برای تقویت فرآیند خشک کردن مو وجود دارد، اما سشوارهای تیتانیومی معمولاً برای موهای پرپشت یا بهترین سشوار برای موهای پرپشت هستند.

برند رمینگتون یکی از محبوب ترین برندها در زمینه لوازم شخصی می باشد.در اینجا به جزئیات سشوار رمینگتون مدل RE-2020 یکی از محبوب ترین مدل های این برند می پردازیم. با کیانا کالا لوازم مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی دریافت خواهید کرد. سشوارهای رمینگتون در انواع مختلف، مناسب برای مصارف خانگی، از جمله عناصر سرامیکی، تولید هوای گرم و سرد، و همچنین موتورهای قدرتمند و فناوری تولید یون هستند. یکی از پرفروش ترین مدل های سشوار هم همین است.

حالت های از پیش تعریف شده ای را در این محصولات ایجاد می کند که برای کاربردهای مختلف آماده هستند. اگر فقط می‌خواهید موهایتان را خشک کنید، می‌توانید از حالتی استفاده کنید که موهایتان را سریع‌تر و با حرارت کمتری باد کند. بر روی بافت موهای شما تاثیری نخواهد داشت. شما می توانید از بین سه گزینه برای سشوار کشی و راحتی خود انتخاب کنید. در مورد متمرکز کننده هم که همان سری پلاستیکی سر سشوار است. این بخش اجازه می دهد تا بادهای سرد یا گرم به صورت متمرکز به سمت شما هدایت شوند.

تکنولوژی پیشرفته این سشوارها را برای موهای ضخیم، بسیار موج دار یا براق یا افرادی که می خواهند موهای صاف داشته باشند، مناسب می کند. موهای نازک یا صاف همیشه برای سشوارهای یونی مناسب نیستند. سشوارهای یونی معمولی برای خشک کردن سریع از یون های منفی استفاده می کنند.سشوارهای تورمالین از همین فناوری استفاده می کنند، اما یک قدم فراتر بروید. سنگ تورمالین که در سشوارهای تورمالین استفاده می شود یون های منفی بیشتری را به هوای تولید شده کمک می کند.

در گروه سشوارهای حرفه ای است که دارای موتور AC و توان 2100 وات می باشد. به منظور جلوگیری از بارگذاری بیش از حد موتور، سشوار طوری طراحی شده است که به طور مداوم برای مدت طولانی کار کند. در صنعت آرایشگری و همچنین برای خانم هایی که موهای بلند دارند، این یک ویژگی بسیار مهم است. این سشوار حرفه ای باد سرد تولید می کند که به حفظ حالت موهای شما کمک می کند و آنها را نرم و براق تر می کند. این محصول با آزادسازی میلیون‌ها یون منفی، مولکول‌های آب را به سرعت تجزیه کرده و به موها اجازه می‌دهد سریع‌تر خشک شوند.