هیلتی چیچست؟ چگونه استفاده کنیم ؟

 هیلتی یک ابزار قدرتمند است که به طور خاص برای تخریب سازه ها طراحی شده است. آنها معمولاً قوی و سنگین هستند و بنابراین برای شکستن مواد مختلف از دیوارهای چوبی گرفته تا کف‌های بتنی استفاده می‌شوند و به عنوان ابزاری ضروری برای تمام پروژه‌های ساختمانی عمل می‌کنند. مدل ها و اندازه های مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید. هیلتی نه تنها برای استفاده بر روی دیوارها، بلکه برای هر گونه مواد سنگین، ضخیم و سخت در نظر گرفته شده است. هیلتی از سر استفاده می کند که به سطح برخورد می کند و آن را تکه تکه می کند استفاده نادرست از هیلتی می تواند آسیب جدی به اموال و خودتان وارد کند.برای استفاده صحیح از هیلتی مراحل زیر را دنبال کنید. 

هیلتیچیست؟ هیلتیمته چرخشی و هیلتیی است که می تواند بتن را در حالی که تیغه در حال چرخش است بشکند. هیلتی های دوار برای استفاده روزمره طراحی شده اند هیلتی یک ابزار سنگین است که برای برش یا شکستن بتن طراحی شده است، بنابراین برای عملیات های تخصصی تر استفاده می شود. آیا می توانید از هیلتیبرای تخریب استفاده کنید؟ بله، هیلتی دوار ابزاری است که از یک پیستون هیلتیی برقی-نیوماتیکی برای تولید قدرت ضربه بالا استفاده می‌کند و به آن اجازه می‌دهد بتن را در کاربردهای تمام روز سوراخ کرده یا تخریب کند. نحوه استفاده از هیلتی فشرده ترین و سبک ترین هیلتی بسیار بزرگ و سنگین است و نمی توان با ابزارهایی که معمولاً در اکثر کارگاه ها استفاده می شود حرکت کرد. هیلتی های تخریب به طور خاص برای شکستن بتن، آجر و سنگ تراشی طراحی شده اند.

هیلتی های تخریب برقی سیمی از تولید کنندگان بسیاری در اندازه های مختلف موجود است. برای استفاده حداکثری از یک هیلتی، زاویه ای که باید برای ضربه زدن به سطح و کوبیدن آن استفاده شود باید 90 درجه باشد زیرا کاربر می تواند حداکثر نیرو را با دسته بلند هیلتی ایجاد کند، بنابراین می تواند تقریباً در هر چیزی نفوذ کند. اغلب برای تخریب جاده ها و تخریب پایه ها استفاده می شود. ایمنی استفاده از هیلتی یک فعالیت بالقوه خطرناک است.

 

بیشتر این ابزارها بسیار سنگین هستند و کار با آنها را دشوار می کند. هرگز آن را در نزدیکی افراد دیگر استفاده نکنید و اگر شخص دیگری در محل کارگاه ساختمانی است، باید با کلاه ایمنی، عینک ایمنی و ماسک گرد و غبار محافظت شود. علاوه بر این، شما باید چکمه های کار سنگین و دستکش نیز بپوشید. نیروی هیلتی می تواند به راحتی کنترل شما را از دست بدهد. دستکش ها به شما کمک می کنند که چنگال خود را حفظ کنید. اگر آنها را رها کنید کفش ها از پاهای شما محافظت می کنند. باید از عینک، کلاه ایمنی و ماسک گرد و غبار در برابر زباله ها استفاده کنید. هنگام استفاده از هیلتی، باید همزمان با اعمال فشار در ناحیه ای که در حال تخریب هستید، آن را محکم نگه دارید، اما اگر فشار کم وارد کنید، ابزار شما به راحتی می لغزد و مشکل جدی ایجاد می کند. هرگز نباید از هیلتی زمانی که به سمت شما نشانه می رود استفاده کنید. همچنین هرگز نباید نوک آن را به سمت پایین یا به سمت سطحی که می خواهید بردارید بگیرید. هیلتی دائماً به همان نقطه برخورد می کند و فقط در آن نقطه سوراخ ایجاد می کند. ، از هیلتی استفاده کنید تا نقطه به سمت پایین متمایل شود. نقطه شروع از کجا شروع کنید برای اثربخشی هیلتی هنگام کار روی زمین باید از یک طرف شروع کنید.

 

اگر از مرکز یا گوشه ای شروع کنید، بعداً با جمع شدن آوارها با مشکل مواجه خواهید شد. اگر می‌توانید از داخل به بیرون کار کنید، بهتر است که زباله‌ها به محل مورد نیاز نزدیک‌تر باشند و به راحتی بتوان آن را جدا کرد. انواع مختلفی از هیلتی در بازار برای انتخاب بهترین ابزار وجود دارد که آگاهی از ویژگی های آنها ضروری است.انتخاب بیت مناسب و اسکنه مناسب یکی از ویژگی های کلیدی است که هنگام خرید هیلتی باید در نظر گرفته شود. پروژه ای که می خواهید تکمیل کنید، بهترین هیلتی را انتخاب کنید. یک اسکنه و یک تکه برای انجام سریع و آسان کارتان. هیلتی روتاری و هیلتی در رونیکس محصولات رونیکس آلمان با کیفیت و دوام بسیار بالا مشخص می شوند.رونیکس هم هیلتی و هم هیلتیرا به صورت جداگانه ارائه می دهد. رونیکس به اندازه 2703 2704 2705 هیلتیارائه می دهد و اکثر آنها دارای مزایای زیادی هستند از جمله: – نوع نگهدارنده ابزار بدون کلید SDS Plus – درام با ظرفیت بالا – سرعت بالا بیش از 1000 دور در دقیقه – نیروی ضربه بیش از 3 ژول – مناسب برای کارهای حفاری آهنگری سوراخکاری هیلتیی و آزادسازی – بدنه آلومینیومی دایکاست سبک برای دفع گرما و افزایش دوام – طراحی ارگونومیک استاندارد صنعتی رونکس – دستگیره دسته ارگونومیک 360 درجه – سیستم کلاچ ایمنی برای ایمنی بیشتر – محدود کننده عمق و کربن اضافی – لوله گریس و مجموعه همچنین هیلتی های تخریب مانند

 

مدل های زیر 2806 و 2811 را ارائه می دهد که دارای این مشخصات هستند: – موتورهای با راندمان بالا بیش از 900 وات که ظرفیت هیلتی بیش از 10 ژول را ارائه می دهند و مناسب ترین موتورهای سنگین هستند. عملیات وظیفه – ساختار سبک وزن منیزیم ریخته گری شده اجازه اتلاف گرما را می دهد و استحکام دستگاه را افزایش می دهد – دارای دسته ای مقاوم در برابر ضربه رونیکس 360 درجه جانبی طیف وسیعی از حرکت را فراهم می کند و باعث راحتی کاربر می شود – سیستم ضد لرزش دوگانه خستگی کاربر را کاهش داده و بهبود می بخشد. عملکرد – سیستم چرخش اسکنه منحصر به فرد بی نظیر برای موقعیت یابی جاده – تنظیم مداوم سرعت برای عملکرد راحت در عملیات های مختلف – سیستم تخریب فوق العاده سریع حرفه ای – چراغ نشانگر پاور به شما امکان می دهد فوراً متوجه شوید که سیم پاره می شود – گرفتن ارگونومیک و گسترده خستگی کاربر را در حین کاهش می دهد. ساعات کار طولانی