مانند UID سرور عمل می کند

درایوهای سخت قابل تعویض گرم معمولا از رابط SAS استفاده میکنند و بیرون کشیدن یک قطعه هارد دیسک تاثیری بر پایداری کل سیستم به دلیل افزونگی RAID نخواهد داشت. اگر با سرورهای اچ پی آشنایی داشته باشید، می دانید که در هر نسل معرفی شده خود، ویژگی های پیشرفته تری را معرفی می کند و ممکن است بطور کل سخت افزار نسل قبل با نسل جدید سازگار نباشد.

دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا بهتر است جلو برویم و هزینه اضافی را برای یک درایو درجه سرور خرج کنیم و هر دوی این دلایل به تفاوت در انواع تکنولوژی های دیسک های سرور بر میگردد. به همین ترتیب، یک سرور 4U دارای چهار واحد رک است و دو برابر سرور 2U فضای رک را اشغال میکند.زبنابراین واضح است که سرورها به اشکال و اندازههای مختلفی ارائه میشوند و به همین دلیل انواع تکنولوژی های دیسک های سرور با اندازه و قابلیتهای مختلف وجود دارد. SSDهای ترکیبی به طور گستردهای در سرورها مورد استفاده قرار نمیگیرند، اما ممکن است در آیندهای نه چندان دور وجود داشته باشند.

در این حالت نه اطلاعات آسیب می بیند و نه Downtime به وجود می آید. این طراحی نه تنها کارایی بالایی دارد، بلکه امکان ذخیرهسازی بیشتر از آنچه در حال حاضر با درایو SSD امکانپذیر است، را نیز فراهم میکند. اما ممکن است در حال انجام RAID migration, stripe-size migration, capacity expansion, شناسایی هارد در سرور hp logical drive extension باشد. از آنجا که هزینه هارد دیسکهای سرور بسیار بیشتر از درایوهای سختافزاری رومیزی است، ممکن است از خود بپرسید که آیا میتوانید درایوهای SATA درجه سرور را با درایوهای SATA ساخته شده برای رایانههای رومیزی جایگزین کنید؟ بیشتر سرورهایی که امروز فروخته میشوند، میتوانند هارد دیسکهای SATA یا هارد SAS را در خود جای دهند.

هارد دیسکهای SATA که برای استفاده از سرور فروخته میشوند در واقع شباهت زیادی به هارد دیسک های رومیزی دارند. هارد دیسکهای مصرف کننده معمولاً از مقادیر زمان متفاوتی نسبت به هارد دیسکهای سرور استفاده میکنند. فضای ذخیرهسازی خارجی اغلب به دلایل عملکردی به عنوان جایگزین حافظه داخلی استفاده میشود. بسیاری از سازمانها استفاده از سرورهای 1U متصل به حافظه خارجی را انتخاب میکنند زیرا اتصال چندین سرور 1U به یک حافظه ذخیرهسازی خارجی معمولاً هزینه کمتری نسبت به خرید چندین سرور 4U کاملاً بارگیری شده دارد. سومین نکته این است که حتی اگر ما از مثال اتصال سرور 1U به حافظه خارجی استفاده کردهایم، اکثر سرورهای متداول به راحتی میتوانند به حافظه خارجی دسترسی پیدا کنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فروش هارد سرور hp دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.