لیست قیمت شیر برقی

یوتاب صنعت شیر های برقی بادی را با بوبین های مختلف و به درخواست مشتریان پیچیده و به فروش می رساند. در شیر برقی هیدرولیک یک سوکت وجود دارد که این سوکت می‌تواند در داخل و یا خارج آن مورد استفاده قرار گیرد و یا به صورت سیمی به شکل Y به کار آید. در حالت کلی باید بگویم نحوه کار شیر برقی هیدرولیک به این صورت است که از طریق سوکت موجود بر روی شیر، فرمان الکتریکی مورد نظر به بویین موجود وارد می گردد.

زمان تعویض فیلتر ها

سلونوئید دارای قاب محافظ بوده و این وسیله را از گرد و خاک و آب طبق IP های مختلف محافظت میکند. شیر برقی هانگسن مدل EVR {3|three} یک شیر برقی با عملکرد مستقیم است. هنگامی که هسته مغناطیسی توسط نیروی مغناطیسی شیر برقی به سمت بالا حرکت می کند، شیر برقی به صورت مسقیم باز می شود، یعنی شیر برقی می تواند تحت دیفرانسیل فشار صفر کار کند. هسته سیل شیر (PTFE اصلاح شده) به صورت مستقیم بوده و روی هسته مغناطیسی نصب شده است.

شیر گاز

هنگامی که هسته شیر برقی توسط جریان مغناطیسی تحریک می‌شود، حفره پایلوت باز شده که باعث می‌شود فشار بالای دیافراگم افت کند. به علت اختلاف فشار دو طرف دیافراگم، دیافراگم بالا رفته و سیال می‌تواند از ورودی به خروجی جریان پیدا کند. شیربرقی های غیر مستقیم می‌توانند تنها برای یک جهت جریان استفاده شوند. این شیر برقی ها اجازه عبور سیال در زمان قطع جریان را می دهد و با وصل جریان الکتریسیته مسیر جریان شیر برقی بسته شده و اجازه عبور سیال را نمی دهد.

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

البته مطمئنم شوید که حتما ممبران در جای خود به درستی قرار گرفته باشد و همچنین اورینگ های روی لوله پاره نشده باشند و همچنین محل اورینگ ها روی هوزینگ نیز سالم باشد . در صورتی که مشکل از موارد بالا نبود ، فیلتر ممبران را تعویض کنید . تمامی موارد فوق در دسته شیربرقی ها جای می گیرند و در واقع به نوعی با برق کار میکنند و فقط نوع عملکرد آنها متفاوت است.

شیر برقی ۲ اینچ رین مدل Rn180

سایز اگزوز ها در شیر 1/8 با سایز پورت ها برابر است ولی در شیرهای بزرگتر کوچک تر هستند.در شیر دو بوبین به هر یک از بوبین ها که برق دهیم اسپول شیر به آن سمت حرکت می کند. شیر های برقی پنوماتیکی دسته ای از شیر ها هستند که برای انتقال باد در تجهیزات پنوماتیکی مورد استفاده قرار می گیرند. هنگامی که سیم­ پیچ (بوبین شیر برقی) با جریان الکتریکی تغذیه شود، یک میدان مغناطیسی شکل گرفته که پیستون را به سمت بالا می کشد که باعث باز شدن مسیر و جاری شدن سیال می شود. بوبین شیر برقی اب و پنوماتیک و هیدرولیک میتوانند ضد انفجار و در انواع مختلف با توان های مختلف ساخته شود که قیمت های آنها متفاوت است. این شیر برقی ها هستند که مسیر سیال و گاز را جابجا میکنند یا اجازه عبور به سیال میدند. شیر برقی آب وظیفه کنترل عبور جریان آب درون لوله بوسیه جریان برق را دارد.