قیمت میلگرد آجدار کارخانه

قیمت میلگرد آهنی پشتیبانی از میلگرد یا میله اصطلاحی است که برای توصیف محصولاتی که میلگرد را در بتن مسلح بالا می برند، استفاده می شود. هنگامی که بتن برای پل ها، جاده ها، باند ها، پایه ها، کاسون ها و غیره ریخته می شود، برای تقویت سازه و ایجاد پشتیبانی اضافی، به پشتیبانی از میلگرد و میله نیاز است. در هنگام ریختن اسلب های بزرگ بتن برای تقویت مقاومت بتن و کمک به کاهش ترک خوردگی، میلگرد لازم است. میلگرد در جذب و توزیع تنش ایجاد شده هنگام انبساط و انقباض بتن به دلیل تغییرات آب و هوایی کمک می کند (hunker.com). برای داشتن میلگرد در یک بتن ریزی، پیمانکاران نیز به پشتیبانی از میلگرد نیاز دارند. نوع میلگرد یا مشبک مورد استفاده به نوع سطح زیر بتن، عناصر سازه ای و طراحی پروژه بستگی دارد. خرید میلگرد فولادی ضد زنگ

بسته به نیازهای پروژه انواع مختلفی از پشتیبانی میلگرد وجود دارد. CRSI (موسسه فولاد تقویت کننده بتن) استانداردهایی را برای اینگونه محصولات پیاده سازی کرده است. در Outpost، ما در مورد رعایت این استانداردها، Dayton Superior را به عنوان شرکت انتخابی خود دانسته ایم؛ و البته، آنها به دلیل استاندارد بودن در صنعت محصولات ساخت آمریکا، امتیازات پاداش می گیرند. در زیر انواع مختلف و سبک های پشتیبانی از میلگرد یا میله و کاربردهای آنها را تفکیک می کنیم. CS – پشتیبانی مداوم (معروف به Zig-Zags)

قیمت میلگرد گالوانیزه پشتیبانی مداوم یک فاصله دهنده فولادی مداوم و عمودی برای کاربردهای ضخیم و سنگین بتن است. ساپورت ارائه شده پایدار است و به دلیل وزن آن لغزنده و یا نوک نمی خورد. Zig Zags به طور معمول در وسط بتن می نشیند. به دلیل طراحی آن، می تواند دور پارتیشن ها خم شود و ظرفیت تحمل بار خود را حفظ کند.

مشخصات میلگرد فولادی

• ارتفاع از 2 “تا 16” را پوشش می دهد

• موجود در پوشش سیاه یا اپوکسی ساده (از زنگ زدگی جلوگیری می کند)

• موارد استفاده: در بتنهای عمیق و ضخیم مانند بزرگراهها، باندها و بزرگراهها

قیمت میلگرد اروپایی پشتیبانی میلگرد Zig Zag صندلی قلعه صندلی های Castle برای حفظ ارتفاع میلگرد در بتن مسلح استفاده می شود. صندلی مخروطی شکل با زین های میلگرد و پایه گسترده است. پایه پهن مانع از فرو رفتن آن در خاک یا پایه زیر آن می شود. تقاطع های میلگرد جایی که میلگرد به هم متصل می شود همان قسمت هایی است که در بالا یا در زین های میلگرد قرار می گیرد. صندلی های Castle میلگرد را از حالت مستقیم و در موقعیت مشخص و مهندسی شده خود دور نگه می دارند.

مشخصات:

• ارتفاع پوشش 1-1 / 2 “تا 6-1 / 4” در ¼ “(دیتون برتر)

• پایه های پلاستیکی برای جلوگیری از خوردگی

• در پوشش اپوکسی یا ساده موجود است

• موارد استفاده: هرگونه ریختن بتن، تخته های داخلی، مسیرهای عبور و غیر

پشتیبانی از میلگرد صندلی قلعه صندلی چرخشی مشکی صندلی های Snap-On Mesh برای مقاومت در برابر حرارت بالا و کاربردهای مقاومت بالا استفاده می شوند و بیشتر با ورق های مش بر خلاف میلگرد استفاده می شوند. آنها می توانند ورق های 8 x 20 or یا کوچکتر از درجه را در ارتفاع 1 “تا 6 پشتیبانی کنند.” گیره کوچک در بالا ثبات “قفل شدن” سیم و پایه بزرگ پایداری عالی را فراهم می کند.

مشخصات:

• ارتفاع 1 “تا 6” را می پوشاند

• موارد استفاده: صفحات بتونی یا مسیرهای مخصوص راه های بزرگ، برای فضاهای بزرگتر، هر چیزی با عرض بیش از 8 ”(اگر از میلگرد استفاده نمی کنید)

ضربه محکم و ناگهانی در پشتیبانی از میلگرد مش

بالابستر SLAB (معروف به بولستر لوبیا)

دال بولستر که به عنوان پشتیبان صندلی میله ای پیوسته نیز شناخته می شود، برای حمایت از یک لایه فولاد بالاتر از لایه دیگر استفاده می شود. پایه از دو میله یکنواخت و مداوم ساخته شده است که توسط یک میله نگهدارنده بالا به هم متصل شده و با پاهای حتی فاصله ای به هم متصل شده اند. پشتیبانی از نوار پیوسته با قرار دادن چندین پشتیبانی در کنار هم مسافت بیشتری را با پشتیبانی بیشتر طی می کند.

مشخصات:

• ارتفاع پوشش ments ”تا 5” در ¼ ”افزایش (Dayton Superior)

• با روکش ساده و اپوکسی موجود است

• موارد استفاده: مهندس خاص، اما به طور معمول برای پل ها، بزرگراه ها، پروژه های بزرگتر استفاده می شود

قیمت میلگرد درب کارخانه ذوب آهن اصفهان پشتیبانی از میلگرد فوقانی دال بولسترهای پرتو تقویت کننده های تیر دارای طراحی مشابه تقویت کننده های دال هستند اما پایه میله ای پیوسته ندارند. در عوض، نوار بالایی توسط پاهای کاملاً مساوی پشتیبانی می شود. موارد استفاده مشابه تقویت دال است اما به مهندس و طراحی پروژه بستگی دارد.

مشخصات:

• ارتفاع پوشش 1 “تا 5” در ¼ “افزایش (Dayton Superior)

• فاصله پاها از مراکز 2 “” است

• موجود در اپوکسی و استیل

• موارد استفاده: مهندس خاص، اما به طور معمول برای پل ها، بزرگراه ها، پروژه های بزرگتر استفاده می شود

صندلی تقویت کننده تیرآهن Beam Bolster

صندلی های میله ای معمولاً برای ساخت فولاد سبک و با فاصله زیاد در ساخت اسلب / عرشه استفاده می شوند. صندلی های میله ای بسیار سبک وزن هستند و نصب آنها با پایه تماس 4 نقطه ای امکانپذیر است. پا طوری طراحی شده است که روی اکثر سطوح شکل دهنده (Dayton Superior) قرار می گیرد.

مشخصات:

• ارتفاع پوشش ¾ ”تا 2،” ¼ ”افزایش می یابد

• موجود در اپوکسی، ساده، نوک پلاستیکی، آغشته پلاستیک و گالوانیزه

پشتیبانی از میلگرد صندلی میله ای پشتیبانی مداوم از مش

پشتیبانی از شبکه مداوم از دو سیم دونده در پایه یک سیم پشتیبانی بالایی ساخته شده است که با پاهای به طور مساوی در این بین متصل شده اند. این برای پشتیبانی از یک لایه فولاد بالاتر از لایه دیگر استفاده می شود. خرید میلگرد

مشخصات:

• ارتفاع پوشش را با افزایش ¾ ”تا 10” در incre ”افزایش دهید

• ساخت و ساز مقاوم در برابر مقاومت، مقاومت در برابر بارهای فشاری محل کار بدون تغییر شکل، زمان تحقق سریعتر

• به صورت ساده، اپوکسی یا گالوانیزه موجود است

• موارد استفاده: فولاد ساپورت روی مواد نرم

سطح تشکیل شده

پشتیبانی مداوم از مش

مداوم صندلی بلند بالا

قسمت بالای صندلی بلند مداوم شباهت زیادی به پشتیبانی از شبکه مداوم دارد. این تکیه گاه ها در فولاد کربن، فولاد ضد زنگ و فولاد کروم موجود هستند و آنها را از پشتیبانی از مش به عنوان گزینه محکم تر متمایز می کند. قیمت میلگرد کروم و اپوکسی

مشخصات:

• ارتفاع را تا 2 “تا 30” در ¼ “افزایش دهید

• به صورت ساده، اپوکسی یا گالوانیزه موجود است

• موارد استفاده: از سطوح فرم های فولادی یا مواد نرم پشتیبانی کنید

پشتیبانی از میلگرد صندلی مداوم

در مورد انتخاب تکیه گاه میلگرد برای ریختن بتن، گزینه های زیادی وجود دارد. ما برای یافتن بهترین گزینه برای محل کار خود پیشنهاد می کنیم با نمایندگی Outpost خود مشورت کنید!

مزایای میلگرد آلیاژی با مقاومت بالا

مقدار میله تقویت کننده (“میلگرد”) که در حال حاضر در سطح جهان تولید می شود، بیش از 400 میلیون تن در سال تخمین زده می شود. با افزایش تقاضاهای زیر ساختی جهانی، این سطح تولید برای گسترش مداوم پیش بینی می شود. نیازهای محصول همراه با سطح تولید همیشه در حال افزایش است، قیمت میلگرد ترمکس اما به عنوان یک صنعت برای تولید محصول بهتر حداقل کوششی صورت نمی گیرد. در عوض، میلگرد در جایی کالایی می شود که قیمت تنها ملاحظه واقعی است که هنگام خرید میلگرد برای پروژه های بزرگ در نظر گرفته می شود. این ذهنیت “فقط قیمت گذاری” محصولی را تولید می کند که به سختی از حداقل استانداردها برخوردار است.

مزایای یک میلگرد با کیفیت پیشرفته بسیار است. میلگرد میکرو آلیاژی متالورژی هوشمند و پردازش شده صحیح فراتر از جبران کمبود مقاومت کششی در بتن است. یک محصول میلگرد آلیاژی متالورژی هوشمند / به درستی پردازش شده از استحکام و شکل پذیری بهینه، قابلیت خمش و مقاومت بالا، با قابلیت جوشکاری خوب، افزایش عملکرد در شرایط لرزه ای و بهبود خواص خستگی برخوردار است.

قیمت میلگرد آجدار و ساده شاهرود اساس این بهبود عملکرد از تولید فولاد با اندازه دانه مقطعی یکنواخت در حالت “نورد” است. با طراحی یک آلیاژ سفارشی مخصوص کارخانه و سپس استفاده از متالورژی هوشمند از طریق کنترل فرآیند مناسب و با در نظر گرفتن توانایی های تجهیزات موجود در یک آسیاب معین، می توان محصولی بهینه را تولید کرد که فقط پاسخگوی حداقل نیازهای فعلی استانداردها و طراحان نباشد؛ اما به راحتی از حداقل نیازهای فعلی فراتر خواهد رفت. علاوه بر این، این میلگرد به درستی طراحی و تولید شده منجر به مزایایی در هنگام ساخت و محیط های ساختاری بیشتر می شود. هنگامی که به درستی طراحی شود، این محصول جدید با مهندسی هوشمند مقرون به صرفه و برتر از طرحهای فعلی فولاد کربن-منگنز است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد.

این مقاله برای درک درستی از پردازش تولید مناسب و نیازهای متالورژی هوشمندانه مهندسی شده برای دستیابی به اندازه دانه مقطعی در میلگرد “به صورت نورد” طراحی شده است که در محدودیت های فرآیند و پارامترهای تولید تا حد ممکن خوب است. گیاه منفرد محصول این فرآیند بهبود یافته نسبت به میلگرد فعلی تولید می شود تا به سادگی خصوصیات کششی ضعیف بتن را از بین ببرد. این محصول هم اکنون به صورت تجاری در جنوب شرقی آسیا تولید می شود قیمت میلگرد سایز بالا نیشابور