فروشگاه اینترنتی خوگر

یه فروشگاه اینترنتی خوب باید بتونه به خوبی محصولاتش رو به کاربرها معرفی کنه. ولی بنظرم برای خرید موبایل این تعداد روز کمه و باید به یکی دو ماه افزایش پیدا کنه که خب یکمی هم سخته! من راستش کلا با فروشگاه اینترنتی مخالفم و هیچوقت هم تا حالا هیچ خرید آنلاینی انجام ندادم و فکر کنم هم هرگز نخواهم انجام داد.

همچنین لباس و پوشاک متنوع کودک و نوزاد، بخشی از محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی لباس دلیچی می باشند. این وبسایت تندیس زرین برند محبوب مصرف کننده ها رو، در سال 98 به خودش اختصاص داد. دراین فروشگاه اینترنتی کالای ایرانی بیش از 6 ماه وکالای خارجی 4 ماه تاریخ مصرف دارند.

فروشگاه خانومی نمایندگی رسمی بیش از 250 محصول آرایشی و 20 هزار برند ایرانی و خارجی بی واسطه، محصولاتی چون کالیستا ،هیدرودرم ،ادان، شون و… و وقتی کالا به دستتون میرسه شوکه میشید که چرا پول رو به همچین جنس بی کیفیتی دادین! یعنی همه این مواردی مثل رابط کاربری جذاب و چمیدونم کیفیت بالا و قیمت مناسب رو هم داشته باشی ولی محصول دیر به دستت برسه، دیگه با خودت میگی غلط کردم از اینجا خرید کردم، البته بلانسبت شما! این ۱۰ فروشگاهی که اینجا معرفی شد جزو عالی ترین ها هستن.

حالا آمدیم و در ماه 18 این کالا دچار مشکل شد. مثلا یکی از دوستام وسیله هایی مثل مبلمان و سرویس خواب رو به صورت اینترنتی خرید ولی وقتی آوردن دستگیره ها شبیه هم نبود و همین مسئله باعث مرجوع شدن اونا شد. فروشگاه اینترنتی زنبیل یه چتر حمایتی هم ،برای مشتریای خودش داره.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه اینترنتی نیکو تن پوش بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.