طراحی لبخند دیجیتال / جدیدترین تکنولوژی لمینت – تابناک

بهبود طراحی زیبایی و طراحی لبخند: با طراحی دیجیتالی لبخند، دندانپزشک تمام درمان های مورد نیاز بیمار را در حد میلی متری طراحی می کند. به همین دلیل افرادی که فقط برای زیبایی می خواهند اقدام کنند حتما با دندانپزشک متخصص مشورت نمایند و طبق نظر ایشان درمان لمینت را انجام دهند. به عنوان مثال تنظيم خط لثه با جراحی ( جراحی افزایش طول زیبایی تاج ) به عنوان روشی مکمل و کاربردی به منظور بهتر ديده شدن دندان ها و ترکيب بندی صحيح آنها از جمله اين روش ها می باشد ، که در جهت بهبود طراحی لبخند برای شما اعمال می شود.

در یک لبخند زیبا حداکثر ارتفاعی که از لثه ها به چشم می خورد، حدود 2 میلیمتر است و بیشتر از آن زیبایی لبخند را کاهش می دهد. به طور کلی لیزر ها به دو دسته لیزر بافت نرم (مانند لثه) و لیزر بافت سخت (مانند استخوان) تقسیم میشوند. ترازو دیجیتالی مدل آویز دارای یک صفحه دیجیتال با نور پس زمینه آبی و دقت بالای اندازه گیری است که باعث شده به عنوان یکی از بهترین ترازو دیجیتال ها شناخته شود.

DSD می تواند تاثیر بصری یک سخنرانی را با گنجاندن اسلاید از موارد مختلف افزایش دهد. در نهایت باید متذکر شد که هدف نهایی، ارتقا و بهبود طرح درمان های قبلی و افزایش کارآیی آنها می باشد. ابزار DSD همچنین به عنوان یک کتابخانه مفید از روش های درمان عمل می کند.

DSD می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی برای ایجاد انگیزه در بیمار، همچنین ابزار آموزشی برای کمک به توضیح مسائل مربوط به درمان، و یک ابزار ارزیابی با مقایسه قبل و بعد از عکس ها مورد استفاده قرار گیرد. لذا این ویژگی ها توانایی ارتباط بهتر بین بیمار و درمانگر را ایجاد کرده و نتیجه درمان را از قابل قبول به فوق العاده طراحی لبخند دیجیتالی چیست تبدیل خواهد کرد. در سال های اخیر طراحی لبخند با کامپیوتر یکی از تکنیک های جدید برای ایجاد لبخند زیباتر و در اصطلاح “لبخند هالیوودی” به حساب می آید. اما در روش ترمیم و طراحی توسط نرم افزار DSD به کمک کاملترین اسکن ها، عکس ها و امکانات دیجیتال و از همه مهمتر ارتباط دقیق و برنامه ریزی شده بین پزشک، تکنسین و بیمار، بهترین نتایج حاصل خواهد شد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طراحی لبخند دیجیتالی.