ساخت بک لینک رایگان: راهنمای ویدئویی (اردیبهشت 1398) – مرکز سئو ایران

این لینکها در آینده وب سایت شما بسیار تاثیرگذار است تا حدی که میتوانیم بگوییم که اگر لینک سازی درست و اصولی در وبسایت شما پیاده سازی شده باشد ۸۰% راه سئو پیموده اید. تولید محتوای تاثیرگذار و متناسب با نیازهای مخاطب گام نخست لینک بیلدینگ صحیح و اصولی است. اطمینان حاصل کنید که پروفایلتان شامل یک لینک به سایت شما میشود و مطالب را به طور مرتب به روز رسانی کنید. مطالب ناب، جدید و علمی میتواند به جلب نظر مخاطبان کمک کند. به طور کلی میتوان گفت (On-Page SEO)، گواهی است بر این که سایت شما هم توسط مشتریان تخصصی و مخاطبان بالقوه شما خوانده میشود و هم توسط رباتهای موتورهای جستجو بنابراین اهداف شما را همه جانبه پوشش میدهد. محتواهایی که در وبلاگها بارگذاری میشوند، بصورت کاملا اختصاصی هستند و از این رو میتوانند مخاطبان زیادی را به خود جذب نمایند. اگر شما بتوانید از کلیدواژههای بهتر و برتری در عناوین صفحه خود استفاده کنید، در نهایت قادر هستید که شانس دیده شدن خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید. اما بعضی کلمات هم هستند که وقتی جستجو می شوند، چندین صفحه از گوگل که هر کدام شامل ۱۰ سایت یا وبلاگ هستند برایتان لیست می شوند!

تا اینجا در مورد بکلینک توضیحاتی را ارائه دادم ولی شاید برایتان سوال باشد که چگونه ساخت بکلینک را شروع کنید. با کمی جستجو در اینترنت متوجه میشوید که افراد مختلف، فاکتورهای گوگل برای رتبهبندی را دستهبندی کردهاند به نحوی که شاید از واقعیت هم دور شده باشند! شاید این نوع از فاکتور بندی این روزها عام نباشد، اما حقیقت این است که تمامی فاکتورهای گوگل برای تقسیم جایگاههای خود به این دو گروه فاکتور دستهبندی دارد. اگر دوست دارید که با مبحث سئو آشنایی کافی پیدا کنید و در این زمینه اطلاعات خود را تکمیل کنید، بهتر است که حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. عنوان صفحه ما حتماً باید کلیدواژه اصلی این صفحه یعنی سئو خارجی را در خود داشته باشد. یکی از نکاتی که در تامین محتوای وبلاگ باید مد نظر قرار داد، توجه به نیاز و خواستهای مخاطبین میباشد. این مطلب از مجله آنلاین در دسته مجله همگانی قرار گرفته است.

علیرغم اینکه عنوان میشود تعداد لینک مهم است اما تولیدکنندگان محتوا و متخصصان سئو معتقدند که کیفیت لینک در حال حاضر از تعداد لینک مهمتر است. بسیاری از متخصصان سئوی OFF PAGE را با ساختن لینک، یکسان میپندارند، در حالی که تنها بخشی از سئوی خارجی محسوب میشود. مفهوم بهینه سازی off page برخلاف سئوی داخلی در درون صفحه ای شامل ایجاد تغییرات خارج از مرزهای وب سایت است که مهم ترین آنها ایجاد و ساخت مجموعه لینکها، پرداختن به شبکههای اجتماعی و … حالا اگر لینکی که دریافت میکنیم در صفحه خلوتتری ( از لحاظ تعداد لینک ) باشد، ارزش بیشتری پیدا میکند. این نتایج بر اساس تعداد سایت هایی که در فهرست شما لینکی از سایت دارند مرتب شده اند. اگر چه برخی بر این نظرند که سایتها و فهرست دایرکتوریها قدرت اولیه را ندارند و ارزش خود را از دست داده اند اما ما همچنان بر قدرت آنها اعتراف داریم. برخی سایتها وجود دارند که میتوان در آنها آدرس وبسایتهایی که کاربران به آنها علاقه دارند را ثبت کرد.

یکی از نکاتی که در تکنیک باید مورد توجه قرار بگیرد، استفاده از لینک سایتهای معتبر و توانایی تمایز میان سایتها از نظر رتبه بندی میباشد. چک لیست سئو چیست و چرا باید به آن توجه کنید؟ مورد توجه قرار میگیرد. بهینه سازی وب سایت که به آن SEO : Search Engine Optimization سئو می گویند ، سلسله قوانین و فاکتور هایی می باشد که بر اساس آنها یک سایت برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جست و جو کلمات کلیدی گوگل ، مناسب و بهینه می گردد . به طور مثال شما می توانید هر مطلبی را که در وب سایت تان منتشر می کنید در شبکه های اجتماعی که گفته شد هم منتشر کنید تا هم سریع تر ایندکس شوند و هم در رتبه گرفتن آن ها کمک کند. خیلی ها از همان توییت به این نتیجه رسیدند وقتی شما از 101 فاکتور یکی را نام می برید، آن مهم ترین عامل لیست است. وبلاگی مرتبط با وبسایت خود یافته و از آنها بخواهید که مطلب شما را به همراه یک لینک و به شکل پست مهمان در وبسایت خود منتشر کنند.

انتشار پست مهمان هم از دیگر مواردی است که هم می تواند سریع باعث افزایش ترافیک سایت تان شود و هم باعث بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو شود. گاها طبق تعریف الگوریتم گوگل این لینک با ارزش شمرده شده و باعث افزایش رتبه گوگل می شود. از دیگر مواردی که به سئو خارجی کمک می کند سئو خارجی است که البته طبق گفته گوگل زیاد به سئو سایت کمک نمی کند اما باز هم تأثیرات خودش را دارد. بر طبق تجربیات و به طور کلی میزان تاثیرگذاری سئو درونی تا 70% و میزان تاثیرگذاری سئو بیرونی 25 تا 30% است. اینها را پارامترهای بیرونی در بهینهسازی سایت یا سئو مینامند، که رسیدن به بالاترین رتبهبندی در گرو تامین کیفیت هر دو بخش به طور توامان است. توجه نماید امروزه کیفیت بک لینک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد و شما حتماً باید هنگام خرید بک لینک از تسمینو به این نکته نیز توجه داشته باشید و از بک لینک های بسیار با کیفیتی استفاده کنید.