راهنمای خرید لوله گاز و انواع لوله های گازی – فارس استیل

همچنین نوسان قیمت مواد پلی اتیلن در بورس و عواملی از این دست سبب می شود تا قیمت ثابتی برای برخی از مدل های این لوله ها وجود نداشته باشد که برای دریافت قیمت دقیق باید با شرکت های تولید کننده و سفارش دهنده در تماس بود. برای خرید یا مشاوره در مورد هر یک از انواع لوله شما می توانید با شماره تلفن 02148417 تماس بگیرید و با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. با توجه به اینکه لوله های پلی اتیلن یکی از مهمترین مصالح مصرفی برای شهرها و روستاها در کشور است، این لوله ها در ابعاد مختلف طراحی و ویژگی های مختلفی دارند که این مورد نیز می تواند بر قیمت ها اثرگذار باشد.

قیمت لوله درزدار ارزانتر از لوله فلزی مانیسمان است و در طولهای مختلف موجود میباشد. در قیمت گذاری لوله های پلی اتیلن فاکتورهای مختلفی وجود دارد. در اواسط دهه ی ۱۹۵۰ بود که دانشمندان ایتالیایی به خواص پلی پروپیلن پی بردند. امروزه موارد استفاده از پلی اتیلن ها را می توان در ترموپلاستیک ها، الیاف، لوله و فیلم ها مشاهده نمود. امروزه با توجه به سرعت بالای رشد این لوله ها، استفاده از این نوع لوله ها در شبکه های انتقال و توزیع آب کاربرد بیشتری دارد.

انواع لوله پلی اتیلن امروزه در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که با رشد آنها، حوزه های کاربرد آنها افزایش نیز می یابد. لوله پلی اتیلن اسپیرال: این لوله ها را می توان از انواع لوله پلی اتیلن دانست که مانند لوله های کاروگیت می باشند ولی از نظر سایز بندی که عموما در بازه 800 تا 3000 میلی متر ساخته می شوند، با آنها متفاوت هستند.

جهت اطلاع از بروزترین قیمت های لوله پلی اتیلن به این صفحه مراجعه انواع لوله گاز بدون درز کنید. ترموپلاستیکها در دمای محیط به شکل جامد بوده و با افزایش دما نرم و شکل پذیر می شوند و برای تولید لوله های پلاستیکی پلی پروپیلن (p.p)، پی وی سی (PVC) یا پلی اتیلن (PE) کاربرد دارند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید و استعلام قیمت امروز لوله فلزی، کارشناسان ما با شماره 34055-031 پاسخگو شما خواهند بود. لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارد که می تواند در کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار گیرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لوله های فولادی بدون درز کم آلیاژ لطفا از صفحه ما بخواهید.