رئیس جمهور برزیل اقدامات انجام شده برای رفع بیماری همه گیر COVID-19 ، بیکاری |

وی در سخنرانی ضبط شده خود به سخنان خود گفت: “از همان ابتدا ، در کشور من ، من هشدار دادم که ما دو مشکل برای حل ویروس و بیکاری داریم و هر دو موضوع باید همزمان و با همان احساس مسئولیت حل شوند” مجمع عمومی سازمان ملل در روز سه شنبه.

امداد برای میلیون ها نفر

آقای بولسونارو که از طریق یک مترجم صحبت می کرد ، به رهبران همکار جهان گفت که بخشهایی از رسانه های برزیل ویروس را “سیاسی” کرده و وحشت را در بین مردم کاشته اند.

وی گفت: “با شعارهای” در خانه بمان “و” بعداً با اقتصاد کنار خواهیم آمد “، آنها تقریباً هرج و مرج اجتماعی را در کشور ایجاد کردند. “اما دولت ما در یک گام جسورانه چندین اقدام اقتصادی را انجام داد که از یک شر بزرگ جلوگیری می کند.”

این سیاست ها شامل 65 میلیون برزیلی کمک اضطراری در مجموع تقریباً 1000 دلار برای هر نفر بود. دولت همچنین بیش از 100 میلیون دلار برای اقدامات مربوط به بهداشت و کمک به تجارت کوچک اختصاص داد. برزیل همچنین 400 میلیون دلار برای تحقیق ، توسعه و تولید واکسن COVID-19 و سایر اقدامات اختصاص داده است.

برای مشارکت باز است

رئیس جمهور بولسونارو معتقد است که بیماری همه گیر همچنین یک درس ارزشمند ارائه کرده است ، یعنی اینکه “ما نمی توانیم برای تولید منابع اصلی و ابزارهای زنده ماندن خود فقط به چند کشور وابسته باشیم.”

وی گفت برزیل بنابراین می تواند برای توسعه فن آوری پیشرفته ، از جمله 5G ، هوش مصنوعی و فناوری نانو ، اما تنها با شرکای “که به حاکمیت ما احترام می گذارند و آزادی و حفاظت از داده ها را گرامی می دارند” باز است.

“اطلاعات نادرست” آمازون

آقای بولسونارو همچنین بر نقش برزیل به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد غذایی در جهان تأکید کرد. علیرغم همه گیر شدن بیماری ، این کشور همچنان از طریق بخش تجارت کشاورزی خود به تغذیه بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان ادامه داده است که ، به گفته وی ، “بهترین قانون زیست محیطی کره زمین” را احترام می گذارد.

با این حال ، برزیل از آنچه رئیس جمهور آن “وحشیانه ترین کار ضد اطلاعات” توصیف کرده ، در مورد آمازون و تالاب های برزیل رنج می برد.

“آمازون برزیلی مشهور است که بسیار غنی است. این توضیح می دهد حمایت موسسات بین المللی از این فعالیت اطلاعاتی ضد انعطاف پذیری متصل به منافع سایه همراه با انجمن های استثمارگر و غیر وطن دوست برزیل ، با هدف تضعیف دولت و خود برزیل “، وی گفت.

سازمان ملل در دوره COVID-19

برزیل به طور سنتی اولین کشوری است که در بحث سالانه مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کند ، اکنون در هفتاد و پنجمین جلسه خود است.

همانطور که در مورد سازمانهای سراسر جهان وجود دارد ، COVID-19 سازمان ملل را وادار کرده است که روشهای کار خود را برای مطابقت با اقدامات فاصله فیزیکی وفق دهد.

رهبران جهان سخنرانی های خود را برای این مناظره ، که از صفحه های غول پیکر در سالن برجسته مجمع عمومی در نیویورک پخش می شود ، از پیش ضبط کرده اند. این فیلم ها به طور کلی توسط سفیر سازمان ملل متحد که در اتاق نشسته است ، معرفی می شود.