دیسکلر [رسوب بر شگفت انگیز]

دیسکلر Descaler یک ماده رسوب زدا می باشد که بر پایه اسید کلریدریک می باشد. این ماده شیمیایی بر پایه اسید کلریدریک، پس از واکنش با رسوبات که ترکیبی از نمک های کلسیم و منیزیم هستند به شوینده ای تبدیل می شود که  به لوله و فلزات آسیب نمی رساند. هنگام استفاده از دیسکلر اگر رنگ آب شیری شد، این نشان از عملکرد صحیح این ماده می‌باشد.

نحوه استفاده از دیسکلر

برای درک بهتر کاربردهای فروش دیسکلر ، رسوب زدایی از دستگاه قهوه جوش را توضیح خواهیم داد:

 کل مراحل بسیار ساده است و معمولاً برای رسوب زدایی دستگاه قهوه جوش به ۱۵ دقیقه زمان نیاز است. تنها چیزی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید این است که از چه چیزی برای رسوب زدایی استفاده کنید.

از دو چیز میتوان برای رسوب زدایی استفاده کرد. رسوب زدای دیسکلر و سرکه.

 محلولهای رسوب زدا همگی تقریباً شبیه یکدیگر هستند و شامل اسیدهای مختلفی مانند اسید سیتریک، اسید فرمیک، اسید استیک، اسید گلیکولیک، اسید کلریدریک، اسید سولفونیک و اسید فسفریک هستند.

برخی از این اسیدها به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و به خوبی در بین عموم شناخته شده‌اند و برخی دیگر کمتر رایج می باشند. همچنین دستورالعمل های متعددی برای استفاده از این مواد وجود دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که این دستورالعمل ها را گاهی باید ۲ تا ۳ بار متوالی متوالی انجام دهید. به همین دلیل هنگام خرید دیسکلر به مقدار آن نیز توجه کنید تا به مقدار کافی در دسترستان باشد.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند قسمتهای داخلی قهوه سازها تمیز است و احتیاجی به تمیز کردن ندارند. اما باید بدانید که بعد از هر بار استفاده مقداری مواد معدنی مانند منیزیم و کلسیم و سایر مواد در داخل دستگاه باقی می‌ماند. بسته به سختی آب منطقه شما مقدار مواد معدنی باقی مانده در دستگاهتان متفاوت است.

ابتدا محلول رسوب زدا را داخل دستگاه ریخته ۱۵ دقیقه صبر می کنید وسپس محلول را بیرون میریزید.

مزایای استفاده از دیسکلر با پایه اسید کلریدریک نسبت به دیگر رسوب زداها :

قیمت پایین تر

بدون نیاز به خاموشی دستگاه در حین رسوب زدایی

عدم خوردگی لوله ها (با توجه به وجود اینهبیتور)

پایداری و قدرت بالاتر

خرید دیسکلر از دیجی شیمی

خرید دیسکلر از دیجی شیمی می تواند یکی از انتخاب های ایده آل برای شما باشد. چرا که سایت دیجی شیمی بزرگترین مرجع خرید و فروش مواد شیمیایی در ایران میباشد و با دارا بودن تیمی مجرب می تواند در اولین فرصت این محصول را در محل به شما تحویل دهد.

خرید دیسکلر از کیمیا تهران اسید

شرکت کیمیا تهران اسید از شرکت های صاحب نام و قدیمی در صنعت مواد شیمیایی میباشد. و قطعا خرید دیسکلر از کیمیا تهران اسید تجربه بسیار خوش آیندی برای شما به ارمغان خواهد آورد. چرا که این شرکت از تولید کننده های این محصول میباشد و به همین دلیل قیمتی پایین تر از رقبا با کیفیتی بالا ارائه میکند.

خرید دیسکلر از تهران اسید

یکی دیگر از مراجع خرید و فروش دیسکلر را می توان سایت تهران اسید دانست. این وبسایت با اینکه قدمت زیادی ندارد اما ظاهر زیبا در عین حال ساده برای مخاطبان دارد. با جست و جویی ساده در فضای این وبسایت میتوانید به محصول دیسکلر دست پیدا کنید. این وبسایت به درگاه پرداخت آنلاین متصل نیست و برای ثبت سفارش باید با اپراتور سایت تماس بگیرید.

خرید دیسکلر از تی اسید

سامانه تی اسید دیسکلر را در سه مدل دیسکلر معمولی، دیسکلر بدون بو و سوپر دیسکلر عرضه میکند. این وبسایت از قدیمی ترین وبسایت های حوزه مواد شیمیایی میباشد و از آنجا که همواره “دود از کنده بلند میشود”، آرامش و امنیت در سفارش را میتوانید با خرید دیسکلر از تی اسید تجربه کنید.

 

 

<div id=”21532710274″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/jD9TL?data[rnddiv]=21532710274&data[responsive]=yes”></script></div>