دانلود رایگان آموزش صفر تا صد وردپرس (فیلم فارسی+ جزوه Pdf) – سریع آسان

بعنوان مثال ارائه پیشنهاد محصولات مشابه یا مکمل قبل از خرید و بعد از خرید – ارائه تخفیف و پیشنهادات لحظه ای برای فروش محصولات – ارسال ایمیل برای تکمیل سبدخرید رها شده توسط کاربر – ارسال پیامک تبریک تولد کاربران و ارائه پیشنهاد خرید با تخفیف ویژه – قیمت گذاری پویا و متغیر برای محصولات – امکان پرداخت بصورت اقساط – تخفیف برای مشتریان وفادار و بسیاری موارد دیگر که براحتی با نصب افزونه برای شما عملیاتی میشود و میتوانید در کمترین زمان ممکن و در بسیاری مواقع کاملا رایگان ایده های خود را در جهت افزایش فروش اجرا کتید. استفاده از وردپرس برای طراحی سایت در برابر دیگر روش های طراحی سایت تفاوت هایی دارد که اغلب آنها برتری فاحش وردپرس را صدق میکند در اینجا به چند دلیل بارز برای استفاده از وردپرس اشاره میکنیم. در دوره جامع طراحی قالب وردپرس که بالاتر معرفی کردیم این مرحله را در ۱۰ جلسه آموزش دادیم. یادگیری کدنویسی وردپرس هم میتواند بسیار ساده و لذت بخش باشد هم بسیار سخت و طاقت فرسا و این تماما به نحوه یادگیری شما بستگی دارد، درواقع اگر شما نقشه راه مناسبی برای یادگیری داشته باشید و درست و اصولی آموزش ببینید، میتوانید در کمترین زمان ممکن براحتی کدنویسی وردپرس را یادبگیرید، برای یادگیری آن شما نیاز به کسب مهارت هایی مثل کدنویسی html css ، برنامه نویسی php و…

قرارگیری در رتبه اول تا سوم موتورهای جستجو یعنی افزایش بسیاربالای کسب درآمد شما از سایت، که این موضوع هدف همه افرادست و فوقالعاده است! اگر وردپرس را خوب شناخته باشید احتمالا نباید نگران این موضوع باشید چون وبسایت شما در هر زمینه ای که باشد، شرکتی، شخصی، خبری، فروشگاهی، آموزشی، سازمانی، گردشگری، پزشکی و… سلام به کاربران عزیز ویرا وردپرس ؛ تصمیم گرفتیم در ویرا وردپرس دوره آموزش تصویری وردپرس صفر تا صد به شما آموزش دهیم این دوره به صورت … این دامنه همان آدرس شما در اینترنت است. مطمئنا این ویدیو کمک زیادی به شما خواهد کرد. بعد از این مرحله وارد صفحه لاگین می شود که دروازه ورود به داشبورد وردپرس است رمز عبور و نام کاربری که در تصویر قبل وارد کردید را در فرم لاگین وارد کنید تا وارد دانلود فیلم آموزش کامل وردپرس دنیای وردپرس شوید. ما در انجام این موضوع به شما کمک می کنیم و به همین خاطر لینک دانلود تمامی فیلم های مربوط به آموزش وبسایت را در انتهای این مقاله قرار دادیم تا در صورت نیاز آن ها را دانلود کرده و از آنها استفاده کنید. این کار قبل از این برنامه نویسان برای شما انجام می دهند. تمامی این دوره های آموزشی بصورت کامل و صفر تا صد و پروژه محور در وبسایت کدفرند موجود هستند و میتونید ازشون بهرمند بشید.

برنامه های مدیریت محتوایی هستند که وردپرس در این میان هم ساده تر است و هم بسیار محبوب می باشد. در بخش های تخصصی این پکیج، دوره های افزایش امنیت، افزایش سرعت و مواردی مثل این که هر متخصص وردپرس نیاز دارد ارائه می شوند. وردپرس ،یه سری مفاهیم اولیه رو بهتون می گم که اگر توی طول دوره این کلمات واصطلاحات رو شنیدید ،با آنها آشنا … پس از پایان این دوره آموزشی خواهید آموخت که چگونه در کمتر از ۵ دقیقه وبسایت مورد نظر خود را راه اندازی کنید و سپس به ساده ترین شکل ممکن آن را مدیریت نمایید . در این فیلم آموزشی، ما به صورت کامل در مورد تمام چیزهایی که برای راه اندازی یک سایت وردپرس نیاز دارید، صحبت خواهیم کرد. در این آموزش یاد می گیرید چگونه با استفاده از این پلتفرم نشر رایگان، برای خودتان وبسایت بسازید. به علاوه یاد می گیرید چگونه با استفاده از به اشترک گذاری اجتماعی و دیدگاه ها، خواننده های بیشتری را جذب کنید و چگونه با پیکربندی تنظیمات، از سایت خود محافظت کنید. برای اینکه بتوانید با وردپرس سایت درست کنید باید با دو موضوع بسیار مهم و آشنا باشید، یکی قالب ها و دوم پلاگین ها می باشد.

طراحی سایت دو بخش اصلی دارد : برنامه نویسی سمت کاربر ( Front End ) و برنامه نویسی سمت سرور… 18 ساعت. آموزش وردپرس و ووکامرس، صفر تا صد، نحوه راه اندازی انواع وب سایت شرکتی، فروشگاهی، خبری، حق عضویت، دایرکتوری، اطلاع رسانی و … در مرحله بعد هم اطالعات مربوط به سایت رو وارد کنید، و سایت خودتون رو راه اندازی کنید، اگه باز مشکلی بود تماس بگیرید. عنوان سایت را به صورت دلخواه نوشته و بقیه اطلاعات را نیز مطابق با سایت و اطلاعات خود وارد کنید. برای شروع پیشنهاد می کنم فیلم آموزش وردپرس را مشاهده کنید. جهت مشاهده فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس به پایین مقاله مراجعه کنید و یا روی دکمه صورتی زیر بزنید. با مشاهده فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته به طور کامل کار با افزونهها و نصب آنها را بهراحتی یاد میگیرید. Rating 4,3 (9) آموزش رایگان وردپرس به صورت صفر تا صد. Rating 4,9 · Review by امیرحسین فخاری آموزش وردپرس فارسی – WordPress Farsi.