خرید ردیاب و جی پی اس ماشین

یعنی اگر ردیاب، خارج از خودرو سواری متصل شود، امکان شنود داخل خودرو با وضوح وجود دارد. فقط کافیست با شماره سیم کارتی که داخل ردیاب آهنربایی قرار داده اید تماس بگیرید و صدای داخل خودرو را بشنوید. در این میان ردیاب نظامی آهنربایی رایان جی پی اس یکی از بهترین جی پی اس های مورد استفاده برای خودرو موتور کامیون قایق کشتی جت اسکی و … قبل از خرید در خصوص خدمات پشتیبانی و هزینههای سرور و اکانت سرور شرکت فروش ردیاب، سوال کنید. نتیجه: آیا خرید ردیاب آهنربایی نظامی، مناسب شما است؟ حتی پیشنهاد می کنیم حتی اگر بین خرید دزدگیر و ردیاب شک دارد و می خواهید فقط یکی از این دو را بخرید، حتما از ردیاب استفاده کنید.

شما میتوانید در دمای -20 درجه تا 80 درجه، از این ردیاب آهنربایی استفاده کنید. این ردیاب، دارای گواهینامه IP65 است که مقاوت کامل در برابر آب تا عمق 1.5 متر و در زمان 30 دقیقه را دارد. از آنجایی که دائماً از اتصال داده استفاده می کند و داده ها را برای شما ارسال می کند، به عمر باتری طولانی نیاز دارد. ردیاب IR180 با قابلیت شنود در کنار ویژگی های یک ردیاب مناسب می تواند به راحتی امنیت اتومبیل را تامین کند. در ادامه، به ویژگی های ردیاب آهنربایی ردیاب آهنربایی شارژی نیکان اشاره میکنیم. یکی از ویژگی های شگفت انگیزی که این ردیاب دارد، قابلیت شنود تا شعاع 5 متر ردیاب است.

با عملکرد یافتن مکان وسیله نقلیه شما در هر زمان، این ویژگی به طور کلی در اکثر سیستم های ردیابی GPS گنجانده شده است. شما می توانید به راحتی مکان خودروی خود را با سازمان مجری قانون به اشتراک بگذارید و شانس بازگرداندن آن را افزایش دهید. بهترین ردیاب آهنربایی خودرو : جی پی اس آهنربایی خودرو مدل G911 G902 G910 G903 G907 یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت رایان جی پی اس بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 30 هزار میلی آمپری بوده و با باطری قابل شارژ از 1 روز الی 100 روز امان ردیاب را به شما میدهد.

روند بهینه سازی باتری ردیاب به این صورت است که شما میتوانید از طریق پنل ردیابی، اطلاعاتی که دستگاه GPS در طول روز دریافت میکند را کاهش دهید و آن را به 2 بار در روز برسانید. ردیاب NG8000 را می توان گرانترین نوع ردیاب مگنتی دانست که در حدود 8 میلیون تومان قیمت دارد. پس از آن، ردیاب شما راه اندازی و فعال شده است! مطمئنا پس از توضیحات کاملی که داده شد، شما متوجه شده اید که آیا این ردیاب آهنربایی مناسب شما است یا خیر. از مهمترین قابلیتها و امکانات ردیاب خودرو GM2500 این است که هیچگونه چراغ و صدایی برای جلب توجه ندارد و به صورت کاملا مخفی در هر خودرو و وسیلهای قابل نصب است؛ ویژگیهایی که برشمردیم همگی در کنار هم باعث شده که ردیاب مگنتی GM2500 به یکی از بینقصترین و بهترین ردیاب در ایران تبدیل شود.