خرید جدیدترین سیستم ردیابی و Gps ماشین

یک عیب بزرگ پیدا کرده و اونم اینه که هنگام شتابگیری خیلی سریع موتور گاز میخوره و دورش خیلی میره بالا ولی ماشین راه نمیره ولی در عرض دو سه ثانیه دور موتور یکدفعه میاد پایین (امیدوارم مشکل از صفحه کلاچش نباشه). شعاع گردش چرخها خیلی زیاده و اعتماد به نفس راننده را در گردش در خیابانهای شهر بشدت کاهش میده (احتمالا سازنده چون سایز رینگهاشو بالا برده، بخاطر برخورد نکردن رینگ با گلگیر شعاع گردشو کم کرده).

فرمونش نرم و خوبه (حتی بهتر از تویوتا کرولا) و هندلینگش بخاطر رینگ 16 و فاق کوتاه لاستیکها راضی کنندست. استفاده قانونی از ردیاب GPS خودرو می بایست فاصله زیادی از مقاصدی نظیر جاسوسی و ردیابی غیر قانونی افراد داشته باشد و هدف اصلی بهره مندی از چنین سیستمی می بایست در گرو اطمینان خاطر از ایمنی وسیله نقلیه و سرنشینان آن باشد. برنامه نرم افزاری یا اپلیکیشن ردیابی خودرو بخشی است که وظیفه تبدیل سیگنال های دریافت شده به اطلاعات قابل نمایش را انجام می دهد که بوسیله آن می توانید موقعیت خودرو و مسیرهای طی شده را مشاهده کنید.

بنابراین اگر قصد ردیابی و اطمینان از ایمنی فرزند خود در طول رانندگی را دارید و یا حتی در مواردی می خواهید کارمندان خود را در طول ساعات اداری رصد کنید، مجاز به استفاده از %link1% ردیاب هستید. با این وجود ، از آنجا که محل اتصال کانکتور OBD از یک مارک وسیله نقلیه به دیگری متفاوت است ، وصل کردن ردیاب ماشینبه طور مستقیم به درگاه OBD II گاهی می تواند چالش برانگیز باشد – این وسیله ممکن است بیش از حد قابل مشاهده باشد یا حتی در هنگام رانندگی مانع پدال ها شود. در کل فعلا چون مدل توربوش ماشین کمیابیه تقریبا تو جاده ها به چشم میاد و خیلی وقتها متوجه کل کل انداختن راننده های دیگه میشی (البته خودم پرشتاب و پرسرعت رانندگی میکنم که میدونم اشتباهه ولی اصلا اهل کل انداختن نیستم).

البته کیفیت ترمز گیریش خیلی خوبه و تقریبا مثل روزهای اولشه. البته صدا از دیواره ها و اتاق شنیده میشه و نسبت به روز اول کمی بیشتر شده و صدای باد هم تو سرعتهای بالای 120 تا خیلی زیاده. کروز کنترلش متاسفانه هنوز گاهی هنگ میکنه و ست نمیشه (حدود 20 درصد مواقع) و بعد از مدتی خودبخود دوباره درست میشه. صدای لنتها کمی شنیده میشه.