خرید از میان ۱۰+ نوع ضد چروک آقایان متنوع

ماتریکسیل synthe’6 یا پپتید 38 به عنوان یک ماتریکین عمل میکند و باعث تحریک فیبروبلاست های لایه میانی پوست برای ساخت کلاژن و هیالورونیک اسید می شود. شی باتر، سرامید و اسید هیالورونیک از دیگر ترکیباتی هستند که لازم است در کرم ضد چروک ما باشد. گذشته از چشمنواز بودن آن، باید بتواند کیفیت کرم کرم ضد چروک طلا را حفظ کند. متخصصان پوست چند ماده مهم را توصیه میکنند. مصرف این کرم شب بهمراه کرم روز کیوتن را به همه افراد بالای 20 سال با انواع مختلف پوست که میخوان پوستشون هیدراته و جوون بمونه توصیه می کنیم.

استفاده از این محصول به افرادی که دارای پوست خشک و کم آب هستند توصیه میشود. خطوط لبخند، خط اخم و خط لب اغلب با افزایش سن ایجاد میشود اما خرد و عقل آدم نیز با بالا رفتن سن بیشتر میشود. استفاده از کرم ضد چروک حاوی آنتی اکسیدان به شما در پیشگیری از ایجاد پیری زودرس کمک میکند. رتینیل پالمیتات یک آنتی اکسیدان و استر رتینول است، اثر بخشی اش همانند رتینول است اما برتری آن این است که تحریک کمتری ایجاد میکند. انتخاب آن بهدلیل ویژگی آنتی اکسیدانیست.

عصاره چای سبز و سیاه و چای اولونگ ویژگی آنتی اکسیدان و ضدالتهابی دارند. عصاره هسته انگور هم ویژگی ضدالتهاب و آنتیاکسیدان دارد. عصاره چای سبز در بیشتر کرمهای ضدپیری پیدا میشود. کرم شب کیوتن فابریگاس، دارای کوآنزیم Q10 (یک ماده مغذی) است که بهطور طبیعی در بدن تولید میشود و به تولید انرژی در سلولهای پوست کمک میکند.

کیفیت بستهبندی کرمی که میخریم، اهمیت زیادی دارد. پس لازم است هنگام خرید کرم ضد چروک دقت کنیم بستهبندی آن بهترین کیفیت را داشته باشد و نور و هوا به آن نفوذ نکند. این کرم دارای ساختاری سبک، لطیف و فاقد چربی میباشد که بسیار سریع و خوب جذب پوست میشود و پوستهای تحلیل رفته را بازسازی میکند.