تهیه سیر سیاه در خانه با دستگاه تخمیر خانگی

آزمایشات نشان داده که سیر دارای ترکیبات شیمیایی خاصی مانند آلیسین است که خواص ضد باکتریایی دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آنفلونزا مفید می باشد. تحقیقات نشان داده است که فرآوری سیر و تبدیل آن به سیر سیاه موجب افزایش اس-آلیل سیستین در سیر سیاه می شود. سیر تازه در این محفظهها پس از گذشت 2 الی 3 ماه به سیر سیاه تبدیل میشود. سیر سیاه همانطور که گفته شد برای امراض و بیماری های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد برای هر یک از بیماری ها متخصصان طب سنتی مقدار خاصی از آن را تجویز میکنند اما به طور معمول طریقه مصرف آن به صورت خوردن ۱ تا ۳ بوته در روز می باشد که برای بیماری ها و مشکلات مختلف به ویژه اضافه وزن که امروزه به یکی از بزرگترین مشکلات و معضلات جوامع مختلف تبدیل شده است، می تواند بسیار موثر باشد. از جمله اثرات درمانی سیر سیاه و خواص سیر سیاه می توان به ضد سرطان بودند ضد چاقی بالا بردن سیستم ایمنی بدن آنتی اکسیدانی محافظت کننده از سلول های کبدی کمک کننده در درمان بیماریهای تنفسی و محافظ قوی برای سیستم عصبی انسان اشاره کرد.

سلامت پوست، کاهش کلسترول، تنظیم قند، تنظیم فشار خون و تقویت کننده مثانه و کلیه و مجاری ادرار و کمک به کاهش وزن از خواص بی نظیر سیر سیاه است. سیر سیاه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مصرف بیش از اندازه آن به کبد آسیب می رساند. افرادی که به سیر آلرژی دارند و پوست شان ملتهب می شود از این روش استفاده نکنند. به عقیده برخی از محققان سیر باعث افزایش میزان و کیفیت اسپرم می شود. امروزه از سیر سیاه در تولید محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین علت نیز بسیاری از افراد به دنبال خرید یک نوع سیر سیاه با کیفیت هستند. ۱. ترب و هویج را به اندازه و شکل دلخواهتان درآورید. ترب سیاه برای لاغری. ترب سیاه نوعی سبزیجات مفید است که دارای آنتی اکسیدان های زیاد است و برای تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان سرماخوردگی مفید است. سیر دارای خواص ضد التهابی بوده و می تواند برای درمان پسوریازیس مفید باشد. مقداری روغن سیر را بر روی ضایعات پسوریازیس بمالید و بگذارید بماند پس از مدتی پوست شما صاف می شود.

ابتدا فرآیند تخمیر ترکیبات گوگرد فرار را که باعث بو می شود، کاهش می دهد بنابر این هیچ بوی نامطبوع مخصوص سیر وجود ندارد که هنگام تنفس شما بعد از خوردن آن ایجاد شود. در ادامه این مقاله از سایت کوکا با برخی از عمده ترین خواص سیر تازه و خام برای سلامتی زنان و مردان و همچنین فواید درمانی انواع ماسک سیر برای پوست صورت و تقویت موهای سر آشنا خواهید شد. سیر سیاه از مغذی ترین مواد خوراکی می باشد که برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند انواع عفونت مفید می باشد. میتوانید از ادویه ترشی دلخواه تان برای این ترشی استفاده کنید. مقداری روغن سیر یا یک حبه سیر را نصف کنید و بر روی جوش صورت بمالید، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید. این گیاه، رقیق کننده خون، ادرارآورنده، حیضآورنده وعرقآورنده است و خوردن آن با مراعات زمان و مزاج فرد و در حد اعتدال حافظ صحت بدن است. ⁦✔️⁩علاوه بر این ، سیر سیاه در بهبود روند تولید و همچنین نوآوری محصولات جدید پردازش سیر سیاه توجه مصرف کننده را به خود جلب کرده است. سیر سیاه دکتر بیز دارای خواص درمانی بسیار زیاد و یک لاغر کننده بسیار موثر می باشد که در این مقاله با این محصول بیشتر آشنا خواهید شد.

علاوه بر این مقادیر بالای سلنیوم، روی و ویتامین ویتامین C موجود در سیر خام با افزایش تولید کلاژن باعث جوان سازی پوست صورت می شود. مقداری روغن سیر را بر روی موها و پوست سر ماساژ دهید و بگذارید 20 دقیقه بماند سپس با آب گرم و شامپو بشویید. استفاده از آب سیر به تنهایی میتواند باعث تحریک پوست سر شود پس حتما آن را با ماده دیگری ترکیب کنید. 3 یا 4 حبه سیر خام را رنده کنید و با یک قاشق غذا خوری ماست ترکیب کنید، آن را بر روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند سپس با آب ولرم بشویید. ژاله منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: سیر سیاه طی فرایند ۳۰ تا ۴۰ روزه بر اثر عمل تخمیر سیر در دستگاههای صنعتی تولید میشود و اکنون در برخی استانهای همجوار مانند تهران و داخل استان سمنان مشتری دارد. پیشنهاد می شود و به منظور اطلاع از قیمت دقیق این محصول به سایت فروشگاههای اینترنتی فروش سیر سیاه در تهران معتبر مراجعه نمایید. سیر سیاه دکتر بیز یکی از بهترین محصولات ارگانیک در کشور است که در نهایت دقت تولید شده و با بسته بندی های مناسب به بازار عرضه شده است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کارخانه سیر سیاه شیراز.