تفاوت جراح دندان و دندانپزشک دکتر میلاد افشار

به هر حال جنس داریم تا جنس. این هم باید در نظر گرفته بشه که یک پزشک و هر پزشکی که قبلا بوده یا بعدا پزشک میشه شاید بتونه تا سال های آخر عمر دوران پیری خودش هم طبابت کنه و مثل کارمند دولت نیست که بگیم ۳۰ سال کار کرد بازنشست بشه و تعدادی از رقیب ها کم بشه و جا برا کار کردن بقیه بازتر بشه بلکه خیلی از پزشک ها تا دوران پیری هم کار میکنن یعنی خیلی روی بازنشست شدن رقبا و بازتر شدن جا و کم شدن رقبا تو پزشکی نمیشه حساب باز کرد و پزشکان متخصص و فوق تخصص معروف خیلی هاشون تا دوران پیری هم کار میکنن.

تو دوره تحصیل مثلا اینترن (دانشجوی سال های آخر پزشکی) هستی و میگن این بیمار HIV یا هر بیماری واگیردار دیگه ای داره و الان فلان مشکل رو پیدا کرده فلان کار رو براش انجام بده اینجا حق نداری سرپیچی کنی و باید دستوری که دانشجو تخصص (رزیدنت) یا استادت میده در مورد اون با رعایت نکات ایمنی باید رعایت کنی. یه سری کارهای معنوی چه اشکال داره چند وقت یک بار با موسسه خیریه ای قرارداد ببندی بچه های یتیم رو یک روز رایگان یا نصف قیمت دندون هاشون ویزیت کنی اینجورکارها هم برکت میده به زندگی و و رزق و روزی رو زیاد میکنه.

چک میکنن. باید مراقب بود کلا احتمال انتقال بیماری از مریض به پزشک یا دندانپزش وجود ولی اگه کسی رعایت کنه و مراقب باشه بعیده طوریش بشه. کلا باید مراقب تیغ و سرنگ بود. چشم چپ و صورت و کمر دختره کمی آسیب دیده بود. یه دندانپزشک بود دزد حمله کرده بود به مطبش با چاقو خودش و منشیش رو تهدید کرده بود که هر چی پول تو دخل هست بریزید بیرون دکتر هم اسپری فلفل رو از تو کشور درآورده بود حواسش نبود جهت پاشیدن اسپری به کدوم سمته فشار داده بود اسپری پاشیده بود تو صورت خودش به جای صورت دزده!

فشار بدنی داره. اما شاید یک پزشک یا داروساز بتونه راحت ۶۰ سال هم کار کنه اما دندانپزشک اینجوری نیست نمیتونی این همه سال با بازدهی خوب کار کنی بعد مدتی عضله و کمر و استخوان و مفصل و گردن و بعضی جاهات ممکنه درد بگیرن و بهشون فشار بیاد. شما میتوانید با بهرهگیری از روکش های سرامیکی برای دندان هایی که به شدت تخریب شدند و یا ایمپلنت، دندان های از دست رفته تان را جایگزین کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دندانپزشکی همدان لطفا از سایت ما دیدن کنید.