تعمیر گاز مبله و توکار کن CAN با استفاده از قطعات اصلی

در تعمیرات اجاق گاز رومیزی می ¬بایست به این نکته توجه نمایید که اجاق گاز رومیزی مورد نظر از چه برندی است و همچنین ساخته کدام کشور می ¬باشد. برخلاف آنچه که به ظاهر به نظر می ¬رسد سادگی استفاده از اجاق گازهای رومیزی نباید ما را از بحث ضرورت تعمیرات اجاق گاز رومیزی و چک کردن وضعیت سلامت فنی اجاق گاز رومیزی منحرف سازد. یکی از لوازم خانگی که در هر خانه و آشپزخانه ای پیدا میشود اجاق گاز و اجاق گاز رومیزی می باشد ، تنوع در اندازه ، برند ، رنگ اجاق گاز آنقدر زیاد شده که انتخاب را برای هر کسی مشکل میکند، امروزه اجاق گاز در اندازههای کوچک و بزرگ، خیلی ساده یا دارای امکانات پیشرفته، بدون فر یا دارای فر در خانهها و حتی محل کار مورد استفاده هر روزه می باشد، با توجه به در دسترس و مقرون به صرفه بودن گاز، اجاق گاز بیشترین کاربرد را در آشپزخانه جهت تهیه غذا حتی دم کردن چای دارد.

عیب ۸- شعله مشعل خیلی بلند است. راهحل: سوراخهای مشعل را با دقت توسط یک میله باریک یا برس تمیز کنید. داخل و خارج فر را با آب، کمی شوینده و دستمال تمیز کنید. ابتدا آن را به شدت بشویید و فورا با دستمال خشک کنید. چنانچه شما نیز به تعمیر اجاق گاز رومیزی یا فردار نیاز پیدا کردهاید، از تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی گرفته تا تنظیم شعله اجاق گاز، تنها باید وارد صفحه فرم سفارش شوید، به چند سوال کوتاه پاسخ دهید، و درخواست خود را به راحتی ثبت کنید. نصب گاز رومیزی را به افراد متخصص بسپارید چرا که رعایت نکردن موارد ایمنی هنگام نصب گاز ممکن است خطرات جدی مانند نشت گاز و یا آتش سوزی به دنبال داشته باشد.

چربی های باقیمانده در داخل فر با بوی خاص و کمی دود مانند از بین می روند. فر خود را به صورت خالی در دمای ⁰C250 به مدت ۳۰ دقیقه با در بسته روشن کنید. زمانیکه شیر گاز را میچرخانید به صورت خودکار فندک کنار شعله، شروع به جرقه زدن میکند و شعله سریع روشن میشود.

احتیاط: قبل از شروع این تعمیر، فر را از برق بکشید. اگر نه مشکلی در برق ورودی به اجاق و فر وجود دارد. ویژگی کنترل قفل معمولا زمانی فعال می شود که اجاق گاز از کار بیافتد و یا برای اولین بار به برق وصل شود. اگر روی آن locked نوشته شده بود، قفل اجاق گاز فعال است. اگر گاز روی اجاق خاموش شود، لزوماً مشکل از ترموکوپل نیست. در بیشتر مواقع این مشکل در اثر آلودگی و گرفتگی سر شعله ها پیش می آید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ترموکوپل فر اجاق گاز لطفا به بازدید از وب سایت ما.