بهترین کرم های ضد لک قوی برای پوست کدامند ؟

ترکیب این سه ماده همراه با اسید لاکتیک (AHA) به عنوان لایه بردار باعث شده است تا کرم ضد لک دپی وایت ای سی ام یکی از بهترین و موثرترین کرم های ضد لک خارجی در درمان انواع لک (لک ناشی از آفتاب سوختگی، لک بارداری، و لک های ناشی از افزایش سن و …) باشد. روی گونه هام لکهای ناشی از آفتاب سوختگی هست در ضمن جای جوش ه هم لک شده صورتم روش لوغ کرده. مصرف مداوم این محصول نه تنها سبب روشن تر شدن تن پوست میگردد، بلکه می تواند موجب برطرف شدن تیرگی های روی اسکار جوش یا زخم ، لک های ناشی از نور آفتاب، بارداری و پیری گردد.

برخی از نواحی پوست بدن، عمدتا در مناطقی که پوست چین می خورد از قبیل کشاله ران، زیر بغل، چین آرنج، چین زانو و گاهی در زنان بین و زیر سینه ها دچار تغییر رنگ شده رو رنگی تیره تر از سایر نواحی پوست پیدا می کنند که می توانند زیبایی و شفافیت پوست را کاهش دهد؛ از این رو مراقبت از پوست بدن و روشن کردن نواحی تیره آن حایز اهمیت می باشد. نکته مهم در مورد محصولات مراقبت پوست و کرم ضد لک این است که همواره در کنار این کرمها باید از کرمهای ضد آفتاب استفاده کنید تا پوست تان از اشعههای ماوراء بنفش خورشید در امان بماند و مجدد لک نشود.

یکی دیگر از ترکیبات مهم در کرم ضد لک عالی، رزورسینول است. کرم ضد لک درمالاین به دلیل عدم استفاده از هیدروکینون در ترکیبات خود، مناسب استفاده در طول روز و شب می باشد. این ماده همانگونه که در تصویر بالا می بینید یک آنتی اکسیدان و روشن کننده قوی با دو مکانیسم خنثی سازی گونه های فعال اکسیژن و مهار α-Melanocyte-stimulating hormone می باشد که باعث کاهش تولید تیروزین شده و نهایتا باعث تاخیر در تولید رنگدانه های ملانین در پوست های تیره و دارای لک شده و پوست جوانی و رنگ روشن خود را باز می یابد. شرکت البرز تجارت یگانه (فیس دوکس) با همکاری متخصصین شرکت میبل سوئیس (Mibelle biochemistry) بر اساس آخرین دستاورد های روز اروپا در زمینه کاربرد لیپوزوم در صنایع آرایشی و بهداشتی اقدام به تولید کرم روشن کننده بدن (Pigmasome body) ، با خواص منحصر به فرد آنتی اکسیدانی و مهار کنندگی آنزیم تیروزیناز نموده است که موجب کاهش تیرگی های پوست بدن گردیده و پوستی زیبا ، شفاف و شاداب بر جای می گذارد.

کرم پیگمازوم فیس دوکسحاوی ماده موثر Sulfurawhite می باشد که فرم لیپوزمال جوانه گیاه شاهی در باغ های سوئیس بوده و سرشار از ماده ی سولفورافان (Sulforaphane) می باشد. این کمپلکس از گیاه فلفلی Monk استحصال می گردد که سرشار از ماده فیتو اندورفین است . فیتو اندورفین شباهت زیادی به بتا اندورفین (یک ماده طبیعی تولید شده در مغز ) دارد که در مواقع شادی و سرحالی ترشح می شود و علاوه بر اثرات ضد درد ، یک احساس سر خوشی نیز ایجاد می نماید. با این حال در مواردی که کرم های ضد لک معمولی و ضعیف تر تنوانند لک های پوستی را درمان کنند، کرم های حاوی هیدروکنیون برای درمان لک تجویز می شوند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم ضد لک لدورا.