بهترین کرمهای لایهبردار صورت ایرانی از نظر خریداران کدامند؟

حاوی آلفا هیدروکسی اسید (گلیکولیک اسید)، گلیسیرین، صمغ زانتان، ژل آلوئه ورا، آلفا بیزابولول، رتینول (ویتامین A)، آسکوربیل پالمیتات (ویتامین C) و… AHA 12 درصد بیوتی آردن، حاوی آلفا هیدروکسی اسید (گلیکولیک اسید)، گلیسیرین، صمغ زانتان، ژل آلوئه ورا، آلفا بیزابولول، رتینول (ویتامین A)، آسکوربیل پالمیتات (ویتامین C) و… مالیک اسید را میتوان یک کرم ترکیبی لایه بردار در نظر گرفت، چون از میوههایی همچون خرید کرم لایه بردار رتین آ سیب گرفته میشود. چون حلال خوبی است و باعث جذب رطوبت در سطح پوست می شود و پوست را نرم و چرب می کند، از این ماده برای تهیه لوازم آرایشی بهداشتی استفاده می شود.

این کار چون چربی پوست را ازبین می برد باعث خشک شدن پوست می شود و حتما باید با مشورت پزشک انجام شود. کرم جوان کننده مای علاوه بر دارا بودن عملکردهای بالا باعث روشن شدن پوست، بازگشت جوانی و کاهش التهابات پوستی میشود. این کرم برای حذف لایه شاخی و فرسوده پوست، لایه برداری ملایم و کمک به رفع چروک های پوست، محو تدریجی جای جوش و لکه های تیره پوست، تحریک سنتز کلاژن و تسریع روند نوسازی پوست موثر مورد استفاده می باشد. صبحها ابتدا به کمک پنبه و آب ولرم بقایای کرم را از سطح پوست پاک کرده و از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بالا استفاده نمایید.

برندهای بسیار زیادی در تولید این نوع کرمها فعالیت دارند که بهتر است برای خرید مطمئن ابتدا آنها را شناسایی کنید. افراد دارای پوست چرب و مستعد آکنه نیز بهتر است از آرد گندم استفاده کنند و اگر تمایل دارند پوست شان خشک شود از نمک استفاده نمایند. بهتر است برای استفاده از کرم های لایه بردار حتما با پزشک خود مشورت کنید. هنگام خرید کرم های لایه بردار باید توجه کنید که محصولی متناسب با پوست خود را تهیه می کنید، تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

از آنجائیکه مصرف کرمهای لایه بردار موجب خشکی پوست میگردد در فرمولاسیون کرم آلفاسید از سرامید به عنوان یک رطوبت رسان موثر استفاده شده است. کرم آلفاسید سیگل با کمک اسیدهای میوه بدون پوسته پوسته کردن پوست میتواند چروکهای سطحی را برطرف کرده و پوست صورت را جوان سازد. مصرفکنندگان این محصول از نرم کردن پوست، تاثیرگذاری و قیمت آن رضایت داشتهاند.