بهترین کاربرد ردیاب حیوانات GK130 چیست؟

معمولا حیواناتی مثل سگ یا گربه خانگی قیمت بالایی دارند و گم شدن آن ها ضربه سنگینی است. ردیاب شخصی و ردیاب حیوانات در اصل تفاوت چندانی با هم ندارند، تقریبا میشه گفت به امکانات و قابلیت های هر دو ردیاب به یک شکل هستند تنها تفاوتش اینه که ردیاب حیوانات نمونه ای کوچک تر از ردیاب های شخصی هستند و مجهز به یک قلاده می باشد تا بتوان ردیاب خودرو از طریق این قلاده حیوان خانگی وصل کرد و چون این اندازه خیلی کوچکی دارند به همین دلیل معمولا قدرتمندی ندارن و مثل سایر ردیاب های نیستن که بتونند تا ۶ ماه شارژ نگه داری کنند.

عشق به حیوانات باعث می شود که حتی از آنها نگهداری کنند و نگهداری حیوانات اهلی برای آنها جذاب باشد حیواناتی که بعضی اوقات قیمت های بالایی دارند به همین دلیل استفاده از دستگاه ردیاب جی پی اس برای حیوانات می تواند کارآمد باشد. شکار بی رویه حیوانات و استفاده از شاخ یا عاج حیواناتی چون فیل، کردگدن باعث شده است حتی محیط زیست جهانی دست به اقدامی برای جلوگیری از این شکارهای بی رویه زندو در اقدامی به نصب ردیاب جی پی اس به صورت گردنبند یا حتی نصب ردیاب مخفی در عاج کردگدن کرده است.

البته شاید فکر کنید که ردیاب های گردنبندی که برای ردیابی حیوانات استفاده می شود ممکن است توسط سارقان یا خود حیوانات گم شود اما باید بگوییم که نوع دیگری از ردیاب حیوانات به نام ردیاب زیرپوستی است که باعث می شود کسی از وجود ردیاب در حیوان مطلع نشود. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که برخی از ردیاب های GPS دارای طرح اشتراک هستند و شما ضمن ثبت نام بایستی هزینه ای را به صورت ماهانه پرداخت کنید که البته با گذشت زمان به هزینه آن نیز اضافه می شود.

زیرا با استفاده از ردیاب جی پی اس که به حیوان بسته می شود می توانید آنها را به صورت آنلاین ردیابی کنید. ردیاب شخصی با امکاناتی نظیر شنود صدای محیط و دکمه موقعیت اضطراری، شما را از موقعیت لحظه به لحظه سالمند یا کودک با خبر خواهد کرد. یک جی پی اس نیز درون آن تعبیه شده است که از طریق آن می توان مکان پرنده را ردیابی کرد. و حتی باید بگوییم که از ردیاب زیرپوستی که به اندازه دانه برنج هست برای ردیابی حیوانات نیز استفاده می شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب ماهواره ای حیوانات لطفا از سایت ما دیدن کنید.